• Iniminicum ~ Jente
    Heffron ~ Floor
    DarkAng3l ~ Sarah
    Eleutheromania ~ Leonie
    Alastor ~ Rins
    Sabaism ~ Anaïs
    Hylla~ Marthe
    CaptainKush ~ Lotte
    Ameliorate ~ Laura
    Shadowhunter ~ Romy
    Cave ~ Ilona
    Nimble ~ Lene
    Trohman ~ Romée
    Dumbledore ~ Sanne

    Ik heb even alle namen die op jullie profielen stonden neergezet. Als je liever hebt dat je naam hier niet staat of als je naam niet klopt, zeg het dan even (:

    [ bericht aangepast op 18 feb 2015 - 16:17 ]


    -

    Hylla schreef:
    She's so pretty, I know. D: Ik ken haar van Robijnrood, haha. :')

    Dan neem ik denk ik rood. ;p (Ook al zal ze op de meeste foto's waarschijnlijk blond zijn)


    OMG! de eerste die ik ken die robijnrood kent, heb je de boeken gelezen? :Y)mi


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Eerst Jas, denk ik. (Ten minste als Fenicia niet meer moet reageren, maar dan raken we nog verwarder denk ik. x)) Dan probeer ik morgen btw te posten, ook met Ophelia trouwens. (:

    @Sebaism: Yesss, heb ze net allemaal voor de derde keer opnieuw gelezen. (: Echt fantastische boeken! Maar ik kom even naar je gb, om het topic niet vol te spammen. ;p

    [ bericht aangepast op 1 maart 2015 - 21:54 ]


    help

    Hylla schreef:
    Eerst Jas, denk ik. (Ten minste als Fenicia niet meer moet reageren, maar dan raken we nog verwarder denk ik. x)) Dan probeer ik morgen btw te posten, ook met Ophelia trouwens. (:

    @Sebaism: Yesss, heb ze net allemaal voor de derde keer opnieuw gelezen. (: Echt fantastische boeken! Maar ik kom even naar je gb, om het topic niet vol te spammen. ;p


    Haha, m'n post was wel wat stom - maar ik denk dat er wat mee valt te doen. x)


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Komt wel goed. (:

    Zou het btw misschien mogelijk zijn om de links naar het rollentopic en het speeltopic in de beginpost te zetten? (En bij de andere twee topics het praattopic en het ander topic) ;x Ik raak ze nogal snel kwijt. x)


    help

    Ophelia's stukje wordt heel erg crappy en kort, sorry daarvoor.


    help



    De TS heeft aan een paar mensen, in het spammerstopic, aangegeven dat zij zich enkele weken terug zal trekken van Q, zodat zij zich beter kan concentreren op een paar andere dingen. :c
    Ilona Floor Laura Romee en ik hebben toestemming gekregen om, mocht er een topic vol zijn, een nieuw topic te openen.
    :c

    [ bericht aangepast op 2 maart 2015 - 17:45 ]


    take me back to the basics and the simple life

    Het is misschien een goed idee om de trein bijna te laten vertrekken? Ik denk dat iedereen op z'n minst wel één keer heeft gepost nu? Anders blijven ze eeuwen in King's Cross (':


    kindness is never a burden.

    Tadashi schreef:
    Het is misschien een goed idee om de trein bijna te laten vertrekken? Ik denk dat iedereen op z'n minst wel één keer heeft gepost nu? Anders blijven ze eeuwen in King's Cross (':


    Zal ik dat even melden dan? Aangezien Jente een tijdje inactief zal zijn?


    take me back to the basics and the simple life

    Eleutheromania schreef:
    (...)

    Zal ik dat even melden dan? Aangezien Jente een tijdje inactief zal zijn?


    Misschien dat de eerstvolgende dat gewoon vermeldt in zijn/haar post? En in het vetgedrukt zet zodat iedereen het ziet (;


    kindness is never a burden.

    Tadashi schreef:
    (...)

    Misschien dat de eerstvolgende dat gewoon vermeldt in zijn/haar post? En in het vetgedrukt zet zodat iedereen het ziet (;


    Dat kan ook ja c:


    take me back to the basics and the simple life

    Eleutheromania schreef:
    (...)

    De TS heeft aan een paar mensen, in het spammerstopic, aangegeven dat zij zich enkele weken terug zal trekken van Q, zodat zij zich beter kan concentreren op een paar andere dingen. Ik denk dus dat zij dit niet meer gelezen heeft.. :c
    Ilona Floor Laura Romee en ik hebben toestemming gekregen om, mocht er een topic vol zijn, een nieuw topic te openen.
    :c


    Oh, oké, geen probleem. Ik wil het anders wel zelf in de beginpost zetten als niemand daar een probleem mee heeft?


    help

    Btw, ik ga nu posten. Zal ik zeggen dat hij vertrekt?


    help

    Hylla schreef:
    (...)

    Oh, oké, geen probleem. Ik wil het anders wel zelf in de beginpost zetten als niemand daar een probleem mee heeft?


    (The perks of being a mod)


    kindness is never a burden.

    Hylla schreef:
    Btw, ik ga nu posten. Zal ik zeggen dat hij vertrekt?


    Ik zou zeggen: doen!

    Na het eten post ik met Lukah. c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Tadashi schreef:
    (...)

    (The perks of being a mod)


    (joehoe)


    help