• Iniminicum ~ Jente
    Heffron ~ Floor
    DarkAng3l ~ Sarah
    Eleutheromania ~ Leonie
    Alastor ~ Rins
    Sabaism ~ Anaïs
    Hylla~ Marthe
    CaptainKush ~ Lotte
    Ameliorate ~ Laura
    Shadowhunter ~ Romy
    Cave ~ Ilona
    Nimble ~ Lene
    Trohman ~ Romée
    Dumbledore ~ Sanne

    Ik heb even alle namen die op jullie profielen stonden neergezet. Als je liever hebt dat je naam hier niet staat of als je naam niet klopt, zeg het dan even (:

    [ bericht aangepast op 18 feb 2015 - 16:17 ]


    -

    Sabaism schreef:
    (...)

    Lordaine? :Y)[/quote
    Voor Lordaime had ik een suggestie. Een paar berichten terug staat mijn lijstje! Zeg maar wat je ervan vindt. c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik vind het idee goed! (;


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Sabaism schreef:
    Ik vind het idee goed! (;


    Awesome! (:


    Uuuuugh ik heb zin in deze RPG!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Teater schreef:
    (...)

    Ik denk dat Juliette haar achter haar rug zou uitschelden, vervloeken en ga zo maar door, maar in haar gezicht niets zou durven zeggen, haha. Ik denk dat vrij bang zou zijn van Ophelia. ^^

    I like that. ^^ Denk niet dat Ophelia veel aandacht aan haar zou besteden, though. (:

    @Sanne: Thankies. Hoe zou je dat dan zien, precies? Ik zie niet echt hoe mensen naar haar kunnen opkijken, she's kinda a bitch. ;p (Ik heb overigens gezien dat nog niet alles in haar rol klopt, maar ik heb geen zin om het nog aan te passen. Heb iets te weinig benadrukt hoe ambitieus ze is. :'))

    @DarkAng3l: Dus Ophelia en Fenicia kunnen wel normaal tegen elkaar doen en zo en doen dat ook, maar eigenlijk kunnen ze elkaar niet uitstaan?


    help

    Hylla schreef:
    (...)
    I like that. ^^ Denk niet dat Ophelia veel aandacht aan haar zou besteden, though. (:

    @Sanne: Thankies. Hoe zou je dat dan zien, precies? Ik zie niet echt hoe mensen naar haar kunnen opkijken, she's kinda a bitch. ;p (Ik heb overigens gezien dat nog niet alles in haar rol klopt, maar ik heb geen zin om het nog aan te passen. Heb iets te weinig benadrukt hoe ambitieus ze is. :'))

    @DarkAng3l: Dus Ophelia en Fenicia kunnen wel normaal tegen elkaar doen en zo en doen dat ook, maar eigenlijk kunnen ze elkaar niet uitstaan?


    Eerlijk gezegd geen idee, maar dat kwam echt meteen in me op. Misschien juist omdat ze een bitch is, dat Lukah respect heeft dat je zo kunt zijn omdat hij zelf nogal schijnheilig kan zijn en altijd precies zegt wat mensen willen horen. Slechte uitleg, sorry! c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Eerlijk gezegd geen idee, maar dat kwam echt meteen in me op. Misschien juist omdat ze een bitch is, dat Lukah respect heeft dat je zo kunt zijn omdat hij zelf nogal schijnheilig kan zijn en altijd precies zegt wat mensen willen horen. Slechte uitleg, sorry! c:


    Nee, ik snap het wel een beetje denk ik. (: Lijkt me leuk. :3


    help

    Hylla schreef:
    (...)

    Nee, ik snap het wel een beetje denk ik. (: Lijkt me leuk. :3


    + Lukah wil haar te vriend houden omdat hij ergens bang is dat ze hem anders iets aan zou doen, als ze hem niet zou mogen. Misschien is dat hoe het begonnen is, maar dat hij haar nu eigenlijk wel mag nu hij haar op een persoonlijk niveau kent?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    (...)

    + Lukah wil haar te vriend houden omdat hij ergens bang is dat ze hem anders iets aan zou doen, als ze hem niet zou mogen. Misschien is dat hoe het begonnen is, maar dat hij haar nu eigenlijk wel mag nu hij haar op een persoonlijk niveau kent?


    Dat ze dan wel een beetje vrienden zijn dus? Ik denk dat Ophelia hem ook niet zo fantastisch vindt, maar dat ze elkaar dus al lang kennen en dat ze er gewoon wat in is meegegaan, dus dat ze hem nu wel mag. (:


    help

    Hylla schreef:
    (...)

    Dat ze dan wel een beetje vrienden zijn dus? Ik denk dat Ophelia hem ook niet zo fantastisch vindt, maar dat ze elkaar dus al lang kennen en dat ze er gewoon wat in is meegegaan, dus dat ze hem nu wel mag. (:


    Awesome! c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Wie is trouwens de Headmaster van Hogwarts atm? Ik zou zelf Neville Longbottom voorstellen, aangezien McGonagall ergens tussen 2011 en 2017 stopte en het ondertussen 2047 is (als ik goed kan tellen). En hoe cool zou het zijn om Neville als Headmaster te hebben O.O


    kindness is never a burden.

    Nimble schreef:
    Wie is trouwens de Headmaster van Hogwarts atm? Ik zou zelf Neville Longbottom voorstellen, aangezien McGonagall ergens tussen 2011 en 2017 stopte en het ondertussen 2047 is (als ik goed kan tellen). En hoe cool zou het zijn om Neville als Headmaster te hebben O.O


    Het is 1943 en ik vind het een goed idee! Neville is dus Headmaster. Ik zal zo snel mogelijk ook een rooster maken en alle leraren opschrijven.


    -

    Iniminicum schreef:
    (...)

    Het is 1943 en ik vind het een goed idee! Neville is dus Headmaster. Ik zal zo snel mogelijk ook een rooster maken en alle leraren opschrijven.


    1943? O.O


    kindness is never a burden.

    Iniminicum schreef:
    (...)

    Het is 1943 en ik vind het een goed idee! Neville is dus Headmaster. Ik zal zo snel mogelijk ook een rooster maken en alle leraren opschrijven.


    Bedoel je niet 2043? Gezien de tweede wizarding war in 1998 was en dat dus vijfenveertig jaar later is.


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Teater schreef:
    (...)

    Bedoel je niet 2043? Gezien de tweede wizarding war in 1998 was en dat dus vijfenveertig jaar later is.


    Owh, ups. Ja het is 2043. Ik ben niet helemaal helder 's avonds :')


    -

    Ik ga zo reageren met Victoria en David.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead