• Iniminicum ~ Jente
    Heffron ~ Floor
    DarkAng3l ~ Sarah
    Eleutheromania ~ Leonie
    Alastor ~ Rins
    Sabaism ~ Anaïs
    Hylla~ Marthe
    CaptainKush ~ Lotte
    Ameliorate ~ Laura
    Shadowhunter ~ Romy
    Cave ~ Ilona
    Nimble ~ Lene
    Trohman ~ Romée
    Dumbledore ~ Sanne

    Ik heb even alle namen die op jullie profielen stonden neergezet. Als je liever hebt dat je naam hier niet staat of als je naam niet klopt, zeg het dan even (:

    [ bericht aangepast op 18 feb 2015 - 16:17 ]


    -

    Heb ongeveer even bijgelezen. :3 Ik post morgen, nu is het te laat, en ik denk dat het nu sowieso wat ongepast is om meteen met Jas te gaan posten met wat ik in gedachten heb. (:


    help

    Meh, ik heb twee dagen geen wifi gehad en het voelde alsof ik in rehab zat ofzo, anyway, zijn er nog mensen die Dominic en/of Anastasiya kunnen joinen? c:

    Stilinksi schreef:
    Meh, ik heb twee dagen geen wifi gehad en het voelde alsof ik in rehab zat ofzo, anyway, zijn er nog mensen die Dominic en/of Anastasiya kunnen joinen? c:


    Anastasiya en Nina waren toch bevriend? If not, then this is awkard


    take me back to the basics and the simple life

    Eleutheromania schreef:
    (...)

    Anastasiya en Nina waren toch bevriend? If not, then this is awkard


    Yep, no worries. c:

    Stilinksi schreef:
    (...)

    Yep, no worries. c:


    Haha, mooizo. Dan kan ze misschien naar Nina, Fleur, Remus en Lukah toe gaan? Maar die zitten al in een coupe, dus dan denk ik dat je je post even aan zou moeten passen :')


    take me back to the basics and the simple life

    Eleutheromania schreef:
    (...)

    Haha, mooizo. Dan kan ze misschien naar Nina, Fleur, Remus en Lukah toe gaan? Maar die zitten al in een coupe, dus dan denk ik dat je je post even aan zou moeten passen :')


    Ja sure, ga het meteen doen.

    Stilinksi schreef:
    (...)

    Ja sure, ga het meteen doen.


    Yay! c:


    take me back to the basics and the simple life

    Ugh, het is me weer niet gelukt. ._. Ik wacht tot er met Lorde is gepost om met Jas te posten, als dat oké is? En Ophelia zie ik nog, die moet ik nog bijlezen.


    help

    Eleutheromania schreef:
    (...)

    Yay! c:


    Done, darling. (:

    Stilinksi schreef:
    (...)

    Done, darling. (:


    Yay! c:


    take me back to the basics and the simple life

    Ik denk overigens, *zoekt naam op van Stilinksi* Romy, dat ik nog even wacht met posten totdat iemand anders heeft gepost. Ik was namelijk de laatste van die vier die gepost had haha ^^


    take me back to the basics and the simple life

    Oh fuck, ik ben echt totaal niet meer mee. :'D


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Eleutheromania schreef:
    Ik denk overigens, *zoekt naam op van Stilinksi* Romy, dat ik nog even wacht met posten totdat iemand anders heeft gepost. Ik was namelijk de laatste van die vier die gepost had haha ^^


    I don't mind, ik ben toch bezig met stuff voor school, Nederlandse literatuur. :c

    Stilinksi schreef:
    (...)

    I don't mind, ik ben toch bezig met stuff voor school, Nederlandse literatuur. :c


    Aww


    take me back to the basics and the simple life

    Nog steeds niemand voor Victoria?


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead