• Iniminicum ~ Jente
    Heffron ~ Floor
    DarkAng3l ~ Sarah
    Eleutheromania ~ Leonie
    Alastor ~ Rins
    Sabaism ~ Anaïs
    Hylla~ Marthe
    CaptainKush ~ Lotte
    Ameliorate ~ Laura
    Shadowhunter ~ Romy
    Cave ~ Ilona
    Nimble ~ Lene
    Trohman ~ Romée
    Dumbledore ~ Sanne

    Ik heb even alle namen die op jullie profielen stonden neergezet. Als je liever hebt dat je naam hier niet staat of als je naam niet klopt, zeg het dan even (:

    [ bericht aangepast op 18 feb 2015 - 16:17 ]


    -

    Ik probeer vandaag nog met Juliette te reageren. (:


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Iemand die Victoria tegen kan komen op het perron?


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    CaptainKush schreef:
    Iemand die Victoria tegen kan komen op het perron?


    Ik heb Delia wel, al weet ik niet eens of die elkaar wel kennen, maar ik zoek ook een beetje voor een gesprekspartner voor haar. Ze is momenteel aan het wachtten op haar familie vlak blij die muur waar iedereen doorheen komt.


    She was always looking for more..

    Ik zoek ook nog altijd relaties voor Juliette, want nu heeft ze enkel kennissen en niet echt vrienden, haha. Niet dat ze Lukah en Nina niet aangenaam vindt, maar ze kent ze eigenlijk niet zo goed.


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Teater schreef:
    Ik zoek ook nog altijd relaties voor Juliette, want nu heeft ze enkel kennissen en niet echt vrienden, haha. Niet dat ze Lukah en Nina niet aangenaam vindt, maar ze kent ze eigenlijk niet zo goed.

    Misschien iets met Victoria?


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Teater schreef:
    Ik zoek ook nog altijd relaties voor Juliette, want nu heeft ze enkel kennissen en niet echt vrienden, haha. Niet dat ze Lukah en Nina niet aangenaam vindt, maar ze kent ze eigenlijk niet zo goed.


    Juliette en Ailey waren toch vriendinnen?


    -

    Iniminicum schreef:
    (...)

    Juliette en Ailey waren toch vriendinnen?


    Was it? Ik zal er of overheen gekeken hebben, of het gewoon vergeten zijn. Sorry! (:
    @CaptainKush: Is super! (:


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Ik ben terug van weekend. (: Ik zal zien of ik vanavond nog kan reageren, maar de kans is klein.


    help

    Nimble went Tadashi.


    kindness is never a burden.

    Het is misschien een hele stomme vraag maar hebben ze telefoons?


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Is er alvast iemand voor Jasper of/en Ophelia? Ik zou vanavond willen schrijven.


    help

    Hylla schreef:
    Is er alvast iemand voor Jasper of/en Ophelia? Ik zou vanavond willen schrijven.


    Jasper zou Alfie, Fenicia en Lorde kunnen joinen? Of Ophelia zou David en Isaac kunnen joinen?


    kindness is never a burden.

    Mag beide ook? ^^ (Als dat goed is voor de rest.)


    help

    Even alles bijlezen en dan reageer ik weer. :3


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Hylla schreef:
    Mag beide ook? ^^ (Als dat goed is voor de rest.)


    lol, van mij wel (':


    kindness is never a burden.