• Iniminicum ~ Jente
    Heffron ~ Floor
    DarkAng3l ~ Sarah
    Eleutheromania ~ Leonie
    Alastor ~ Rins
    Sabaism ~ Anaïs
    Hylla~ Marthe
    CaptainKush ~ Lotte
    Ameliorate ~ Laura
    Shadowhunter ~ Romy
    Cave ~ Ilona
    Nimble ~ Lene
    Trohman ~ Romée
    Dumbledore ~ Sanne

    Ik heb even alle namen die op jullie profielen stonden neergezet. Als je liever hebt dat je naam hier niet staat of als je naam niet klopt, zeg het dan even (:

    [ bericht aangepast op 18 feb 2015 - 16:17 ]


    -

    McGonnagall schreef:
    (...)

    Thanks. ^^ I quite like him myself, to be honest. Hij is eens wat anders dan mijn gebruikelijke jerks. :'D (Al is hij stiekem ook wel een beetje een idioot.)

    @DarkAng3l: Ik lees haar morgen, ben nu te moe. x)


    Hahaha, ik heb een begin gemaakt aan Lordaine. Het is weinig, maar al een start. (:


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    MT

    +

    Mijn naam is Lene trouwens (:


    kindness is never a burden.

    Heyhey, als iemand een relatie wil met Dominic of Anastasiya (die ik hopelijk vandaag afmaak) just say the word! (:

    Alfie is klaar. Hij staat open voor relaties (:


    kindness is never a burden.

    Lordaine is klaar, someone any way of a relationship? :Y)


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Sabaism schreef:
    Lordaine is klaar, someone any way of a relationship? :Y)


    Ailey?


    -

    Whola, verkeerd topic (':

    [ bericht aangepast op 17 feb 2015 - 12:16 ]


    kindness is never a burden.

    Wil iemand een relatie met Lukah? Pagina 1.6 (:

    [ bericht aangepast op 17 feb 2015 - 15:15 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Weet iemand toevallig wat Firewhisky is in het Nederlands? Ik kan het me echt niet meer herinneren.. x)

    Shadowhunter schreef:
    Weet iemand toevallig wat Firewhisky is in het Nederlands? Ik kan het me echt niet meer herinneren.. x)


    Is dat niet Oude Klare's Jonge Borrel?

    Als je de Firewhisky wikipagina met de Oude Klare's Jonge Borrel wikipagina vergelijkt komen hun beschrijvingen overeen.

    [ bericht aangepast op 17 feb 2015 - 18:53 ]


    kindness is never a burden.

    Nimble schreef:
    (...)

    Is dat niet Oude Klare's Jonge Borrel?

    Als je de Firewhisky wikipagina met de Oude Klare's Jonge Borrel wikipagina vergelijkt komen hun beschrijvingen overeen.


    Oh ja, idd! Thank you very much. (:

    McGonnagall went Hylla.


    help

    Ik heb nog een paar dingen aangepast bij Jas en ik ga nu eens kijken voor verdere relaties en een lijstje maken met wat ik denk. (:


    help

    Jasper x Fenicia: Jas vindt haar denk ik niet meteen een fantastisch persoon en vindt haar waarschijnlijk te bazig. :')
    Jasper x Ailey: Ik denk wel dat ze vrienden zouden kunnen zijn, maar ik zou eerst even moeten weten wat zij van hem denkt? (:
    Jasper x David: Ik zie ook niet echt in dat ze vrienden zouden zijn, hij is zo iemand die Jas niet echt zou mogen. Nu zeker niet met wat er met Vicky is gebeurd.
    Jasper x Dominic: I have no idea man, ik vraag het je zo wel op Facebook, lol. x) Ik denk in ieder geval wel dat ze vrienden kunnen zijn.
    Jasper x Lukah: Misschien wel goeie vrienden? (:
    Jasper x Anastasiya: Je hebt altijd zulke leuke personages en ik weet nooit wat voor relaties. D: Ik zie ze wel vrienden zijn?

    Thoughts? (:


    help

    Hylla schreef:
    Jasper x Fenicia: Jas vindt haar denk ik niet meteen een fantastisch persoon en vindt haar waarschijnlijk te bazig. :')
    Jasper x Ailey: Ik denk wel dat ze vrienden zouden kunnen zijn, maar ik zou eerst even moeten weten wat zij van hem denkt? (:
    Jasper x David: Ik zie ook niet echt in dat ze vrienden zouden zijn, hij is zo iemand die Jas niet echt zou mogen. Nu zeker niet met wat er met Vicky is gebeurd.
    Jasper x Dominic: I have no idea man, ik vraag het je zo wel op Facebook, lol. x) Ik denk in ieder geval wel dat ze vrienden kunnen zijn.
    Jasper x Lukah: Misschien wel goeie vrienden? (:
    Jasper x Anastasiya: Je hebt altijd zulke leuke personages en ik weet nooit wat voor relaties. D: Ik zie ze wel vrienden zijn?

    Thoughts? (:



    Ik denk inderdaad dat Jasper en Lukah goede vrienden kunnen zijn. Een beetje partners in crime? Haha


    Big girls cry when their hearts are breaking