• Iniminicum ~ Jente
    Heffron ~ Floor
    DarkAng3l ~ Sarah
    Eleutheromania ~ Leonie
    Alastor ~ Rins
    Sabaism ~ Anaïs
    Hylla~ Marthe
    CaptainKush ~ Lotte
    Ameliorate ~ Laura
    Shadowhunter ~ Romy
    Cave ~ Ilona
    Nimble ~ Lene
    Trohman ~ Romée
    Dumbledore ~ Sanne

    Ik heb even alle namen die op jullie profielen stonden neergezet. Als je liever hebt dat je naam hier niet staat of als je naam niet klopt, zeg het dan even (:

    [ bericht aangepast op 18 feb 2015 - 16:17 ]


    -

    Teater schreef:
    Sorry als ik iemand overgeslagen heb. ^^ Is dit goed voor iedereen?

    Juliette x Alfie: Ik denk niet dat deze twee direct besties zouden zijn, maar volgens mij eerder kennissen?
    Juliette x Lordaine: Volgens mij zouden ze geen speciale relatie hebben, is dat oké?
    Juliette x Fenicia: Volgens mij zouden Juliette en Fenicia het best nog met elkaar kunnen vinden, is that all right with you?
    Juliette x Ailey: Ik denk dat zij twee heel goed overeen zouden kunnen komen, is dat oké?
    Juliette x David: Ik denk niet dat ze echt een speciale relatie zouden hebben. Kennissen die wel eens tegen elkaar spreken?
    Juliette x Dominic: Pft, ik denk niet dat Juliette het zo goed met Dominic zou kunnen vinden, eerlijk gezegd. ^^
    Juliette x Jasper: Ik denk dat Juliette en Jasper het best wel goed met elkaar zouden kunnen vinden, is dat oké voor jou?
    Juliette x Ophelia: Met wat ik nu zie, denk ik dat Juliette nogal een bloedhekel zou hebben aan Ophelia, lol.
    Juliette x Lukah: Hm, ik geloof dat Juliette en Lukah elkaar niet zo graag zouden hebben, maar nu ook niet bepaald haten, if you get what I mean.
    Juliette x Anastasiya: Volgens mij zouden ze een liefde-haat-verhouding hebben, maar die beslissing laat ik aan jou over. ^^
    Juliette x Victoria: Ik denk dat ze het best wel nog goed met elkaar zouden kunnen vinden, is dat oké?
    Juliette x Isaac: Met wat ik er nu uit kan afleiden, denk ik niet dat ze het goed met elkaar kunnen vinden, maar oké, wat vind jij?


    Dominic vind bijna iedereen wel aardig, maar idk really hoe Juliette dan echt qua personaliteit is tegenover hem. Ik vind Anastasiya en Juliette is wel echt heel passend ja. (:

    Eleutheromania schreef:
    My girl will be the pranking queen of school :Y)


    I have this feeling her and Anastasiya would get along preeeeetty well. (;

    [ bericht aangepast op 18 feb 2015 - 20:07 ]

    Shadowhunter schreef:
    (...)

    I have this feeling her and Anastasiya would get along preeeeetty well. (;


    Hehe :Y)
    Welke afdeling? Ik heb innerlijk nog niet gedaan tho :') Dat komt morgen wel. Maar ze staat op pagina 8 ^^


    take me back to the basics and the simple life

    Eleutheromania schreef:
    (...)

    Hehe :Y)
    Welke afdeling? Ik heb innerlijk nog niet gedaan tho :') Dat komt morgen wel. Maar ze staat op pagina 8 ^^


    Griffoendor, net als haar. :')

    Shadowhunter schreef:
    (...)

    Griffoendor, net als haar. :')


    Mooizo c:
    Je zal alleen ook wel met Fleur moeten leven, cuz I claimed her as best friend for Nina :Y)


    take me back to the basics and the simple life

    Shadowhunter schreef:
    (...)

    I have this feeling her and Anastasiya would get along preeeeetty well. (;


    Dan kunnen we Anatsasiya en Juliette goed overeen laten komen en Dominic en Juliette misschien gewoon geen relatie, dat ze wel eens praten maar geen speciale vriendschapsband hebben? Hij is namelijk wel een harde werker en Juliette heeft het niet zo op "strevers", hehe. ^^ Het is nu ook weer niet dat dat allesbepalend is, natuurlijk, die ene eigenschap. ^^


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Teater schreef:
    Sorry als ik iemand overgeslagen heb. ^^ Is dit goed voor iedereen?

    Juliette x Alfie: Ik denk niet dat deze twee direct besties zouden zijn, maar volgens mij eerder kennissen?
    Juliette x Lordaine: Volgens mij zouden ze geen speciale relatie hebben, is dat oké?
    Juliette x Fenicia: Volgens mij zouden Juliette en Fenicia het best nog met elkaar kunnen vinden, is that all right with you?
    Juliette x Ailey: Ik denk dat zij twee heel goed overeen zouden kunnen komen, is dat oké?
    Juliette x David: Ik denk niet dat ze echt een speciale relatie zouden hebben. Kennissen die wel eens tegen elkaar spreken?
    Juliette x Dominic: Pft, ik denk niet dat Juliette het zo goed met Dominic zou kunnen vinden, eerlijk gezegd. ^^
    Juliette x Jasper: Ik denk dat Juliette en Jasper het best wel goed met elkaar zouden kunnen vinden, is dat oké voor jou?
    Juliette x Ophelia: Met wat ik nu zie, denk ik dat Juliette nogal een bloedhekel zou hebben aan Ophelia, lol.
    Juliette x Lukah: Hm, ik geloof dat Juliette en Lukah elkaar niet zo graag zouden hebben, maar nu ook niet bepaald haten, if you get what I mean.
    Juliette x Anastasiya: Volgens mij zouden ze een liefde-haat-verhouding hebben, maar die beslissing laat ik aan jou over. ^^
    Juliette x Victoria: Ik denk dat ze het best wel nog goed met elkaar zouden kunnen vinden, is dat oké?
    Juliette x Isaac: Met wat ik er nu uit kan afleiden, denk ik niet dat ze het goed met elkaar kunnen vinden, maar oké, wat vind jij?


    Ik vind het helemaal goed haha.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Eleutheromania schreef:
    (...)

    Mooizo c:
    Je zal alleen ook wel met Fleur moeten leven, cuz I claimed her as best friend for Nina :Y)


    Geeft niet, ze zijn alledrie Zwerkbal spelers so that's gonna work out juuuust fine.

    Teater schreef:
    (...)

    Dan kunnen we Anatsasiya en Juliette goed overeen laten komen en Dominic en Juliette misschien gewoon geen relatie, dat ze wel eens praten maar geen speciale vriendschapsband hebben? Hij is namelijk wel een harde werker en Juliette heeft het niet zo op "strevers", hehe. ^^ Het is nu ook weer niet dat dat allesbepalend is, natuurlijk, die ene eigenschap. ^^


    Ohhh alright! Ik vind het prima zo dan. c:

    Shadowhunter schreef:
    (...)

    Geeft niet, ze zijn alledrie Zwerkbal spelers so that's gonna work out juuuust fine.


    Mooizo


    take me back to the basics and the simple life

    Eleutheromania schreef:
    (...)

    Mooizo


    Is Jente daar okay mee dan?

    Shadowhunter schreef:
    (...)

    Is Jente daar okay mee dan?


    Vast wel :Y)


    take me back to the basics and the simple life

    Teater schreef:
    Sorry als ik iemand overgeslagen heb. ^^ Is dit goed voor iedereen?

    Juliette x Alfie: Ik denk niet dat deze twee direct besties zouden zijn, maar volgens mij eerder kennissen?
    Juliette x Lordaine: Volgens mij zouden ze geen speciale relatie hebben, is dat oké?
    Juliette x Fenicia: Volgens mij zouden Juliette en Fenicia het best nog met elkaar kunnen vinden, is that all right with you?
    Juliette x Ailey: Ik denk dat zij twee heel goed overeen zouden kunnen komen, is dat oké?
    Juliette x David: Ik denk niet dat ze echt een speciale relatie zouden hebben. Kennissen die wel eens tegen elkaar spreken?
    Juliette x Dominic: Pft, ik denk niet dat Juliette het zo goed met Dominic zou kunnen vinden, eerlijk gezegd. ^^
    Juliette x Jasper: Ik denk dat Juliette en Jasper het best wel goed met elkaar zouden kunnen vinden, is dat oké voor jou?
    Juliette x Ophelia: Met wat ik nu zie, denk ik dat Juliette nogal een bloedhekel zou hebben aan Ophelia, lol.
    Juliette x Lukah: Hm, ik geloof dat Juliette en Lukah elkaar niet zo graag zouden hebben, maar nu ook niet bepaald haten, if you get what I mean.
    Juliette x Anastasiya: Volgens mij zouden ze een liefde-haat-verhouding hebben, maar die beslissing laat ik aan jou over. ^^
    Juliette x Victoria: Ik denk dat ze het best wel nog goed met elkaar zouden kunnen vinden, is dat oké?
    Juliette x Isaac: Met wat ik er nu uit kan afleiden, denk ik niet dat ze het goed met elkaar kunnen vinden, maar oké, wat vind jij?


    Ik denk dat zowel Alfie als Isaac niet goede vrienden met Juliette zullen worden. Eerder dat Alfie haar gewoon als een Afdelings/klasgenoot zal zien, dan als vriend. En van Isaac denk ik niet eens dat hij haar naam zou weten (':


    kindness is never a burden.

    Nimble schreef:
    (...)

    Ik denk dat zowel Alfie als Isaac niet goede vrienden met Juliette zullen worden. Eerder dat Alfie haar gewoon als een Afdelings/klasgenoot zal zien, dan als vriend. En van Isaac denk ik niet eens dat hij haar naam zou weten (':


    Lijkt me oké. ^^ Isaac en Juliette lijken me sowieso niet de types voor elkaar en ook Alfie niet, haah.


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Relaties voor Lukah (degene met wie ik nog niks afgesproken heb iig):
    Lukah & Alfie: Ik denk dat ze goed met elkaar overweg kunnen, maar dat er wel op sommige momenten wat rivaliteit kan hangen. Misschien omdat Jasper en Alfie zulke goede vrienden zijn en Lukah niet echt zo'n beste vriend heeft?
    Lukah & Lordaine: Ik denk dat ze het best met elkaar kunnen vinden, zeker omdat ze allebei muggles als ouders hebben. Misschien omdat Lordaine weleens gepest is met haar ouders en wat er met hen gebeurd is, en dat Lukah het voor haar opgenomen heeft?
    Lukah & Fenicia: Volgens mij zouden ze best met elkaar overweg kunnen. Ze zouden niet veel met elkaar omgaan, maar hebben ook geen hekel aan elkaar?
    Lukah & Ailey: Ik denk dat Lukah haar wel zou mogen. Misschien kan ze hem bijles geven?
    Lukah & David: David is een type dat Lukah niet mag. Dit komt waarschijnlijk omdat ze beide nogal opvallend zijn en niet op hun mondje gevallen zijn. Ik denk dat dit heel erg zou botsen.
    Lukah & Dominic: Lukah vindt Dominic geweldig. Ik denk dat Lukah hem een beetje als zijn jongere broertje ziet, don't know why haha.
    Lukah & Jasper: Al afgesproken c:
    Lukah & Ophelia: Ik denk dat Lukah op de een of andere manier wel een beetje naar haar op zou kijken.
    Lukah & Anastasiya: Ze kunnen goed met elkaar opschieten, awesome trio enzo! Haha

    Dit wordt afgemaakt!

    [ bericht aangepast op 19 feb 2015 - 12:15 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Iemand nog relaties met Alfie (pagina 3) en/of Isaac (pagina 8)? ^-^


    kindness is never a burden.