• Iniminicum ~ Jente
    Heffron ~ Floor
    DarkAng3l ~ Sarah
    Eleutheromania ~ Leonie
    Alastor ~ Rins
    Sabaism ~ Anaïs
    Hylla~ Marthe
    CaptainKush ~ Lotte
    Ameliorate ~ Laura
    Shadowhunter ~ Romy
    Cave ~ Ilona
    Nimble ~ Lene
    Trohman ~ Romée
    Dumbledore ~ Sanne

    Ik heb even alle namen die op jullie profielen stonden neergezet. Als je liever hebt dat je naam hier niet staat of als je naam niet klopt, zeg het dan even (:

    [ bericht aangepast op 18 feb 2015 - 16:17 ]


    -

    Shadowhunter schreef:
    (...)

    Meisje of jongen? c:


    Jongen


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Trohman schreef:
    (...)

    Jongen


    Uh.. Dominic Sherwood, Colton Haynes, Chris Zylka.. idk, ik heb nooit zo veel verscheidenheid in mijn fc's, weet niet wat voor uiterlijk je zoekt?

    Hylla schreef:
    Jasper x Fenicia: Jas vindt haar denk ik niet meteen een fantastisch persoon en vindt haar waarschijnlijk te bazig. :')
    Jasper x Ailey: Ik denk wel dat ze vrienden zouden kunnen zijn, maar ik zou eerst even moeten weten wat zij van hem denkt? (:
    Jasper x David: Ik zie ook niet echt in dat ze vrienden zouden zijn, hij is zo iemand die Jas niet echt zou mogen. Nu zeker niet met wat er met Vicky is gebeurd.
    Jasper x Dominic: I have no idea man, ik vraag het je zo wel op Facebook, lol. x) Ik denk in ieder geval wel dat ze vrienden kunnen zijn.
    Jasper x Lukah: Misschien wel goeie vrienden? (:
    Jasper x Anastasiya: Je hebt altijd zulke leuke personages en ik weet nooit wat voor relaties. D: Ik zie ze wel vrienden zijn?

    Thoughts? (:



    Misschien tussen Jasper en David echt extreme haat aangezien David heel beschermend over Vicky is?


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Ist gut. :3


    help

    Ik ben trouwens het hele weekend weg, maar ik probeer Ophelia nog tegen vrijdag af te hebben.


    help

    Iniminicum schreef:
    (...)

    Ailey?


    Wat voor relatie?


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Sabaism schreef:
    (...)

    Wat voor relatie?


    Vriendinnen?

    [ bericht aangepast op 18 feb 2015 - 19:05 ]


    -

    Hylla schreef:
    Ik ben trouwens het hele weekend weg, maar ik probeer Ophelia nog tegen vrijdag af te hebben.


    Vind je het dan erg als het speeltopic zaterdag middag geopend wordt? Anders kan ik hem ook wat later openen als dat beter zou uitkomen?


    -

    Ik denk dat ik maar eens ga beginnen met alle personages door te nemen om die relaties op te stellen, lol.


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Teater schreef:
    Ik denk dat ik maar eens ga beginnen met alle personages door te nemen om die relaties op te stellen, lol.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Iniminicum schreef:
    (...)

    Vind je het dan erg als het speeltopic zaterdag middag geopend wordt? Anders kan ik hem ook wat later openen als dat beter zou uitkomen?


    Je hoeft het niet voor mij alleen te verzetten hoor. ;p Ik spring wel in. (:

    Ik heb in ieder geval wel helemaal geen tijd vrijdagavond, zaterdag en zondagochtend, maar het maakt niet uit. (:

    Btw: @Romy, Dumbledore en Sebaism: Lene en ik vroegen ons af of het oké was als Lordaine, Jasper, Alfie, Anastasiya en Lukah samen in een coupé zaten op hun eerste schooldag. :3 Kwestie van background info, haha.


    help

    Hylla schreef:
    (...)

    Je hoeft het niet voor mij alleen te verzetten hoor. ;p Ik spring wel in. (:

    Ik heb in ieder geval wel helemaal geen tijd vrijdagavond, zaterdag en zondagochtend, maar het maakt niet uit. (:

    Btw: @Romy, Dumbledore en Sebaism: Lene en ik vroegen ons af of het oké was als Lordaine, Jasper, Alfie, Anastasiya en Lukah samen in een coupé zaten op hun eerste schooldag. :3 Kwestie van background info, haha.


    Ik vind het prima! c:

    En noem me maar Sanne!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Ik vind het prima! c:

    En noem me maar Sanne!


    Perfectly fine with me, darling.

    My girl will be the pranking queen of school :Y)


    take me back to the basics and the simple life

    Sorry als ik iemand overgeslagen heb. ^^ Is dit goed voor iedereen?

    Juliette x Alfie: Ik denk niet dat deze twee direct besties zouden zijn, maar volgens mij eerder kennissen?
    Juliette x Lordaine: Volgens mij zouden ze geen speciale relatie hebben, is dat oké?
    Juliette x Fenicia: Volgens mij zouden Juliette en Fenicia het best nog met elkaar kunnen vinden, is that all right with you?
    Juliette x Ailey: Ik denk dat zij twee heel goed overeen zouden kunnen komen, is dat oké?
    Juliette x David: Ik denk niet dat ze echt een speciale relatie zouden hebben. Kennissen die wel eens tegen elkaar spreken?
    Juliette x Dominic: Pft, ik denk niet dat Juliette het zo goed met Dominic zou kunnen vinden, eerlijk gezegd. ^^
    Juliette x Jasper: Ik denk dat Juliette en Jasper het best wel goed met elkaar zouden kunnen vinden, is dat oké voor jou?
    Juliette x Ophelia: Met wat ik nu zie, denk ik dat Juliette nogal een bloedhekel zou hebben aan Ophelia, lol.
    Juliette x Lukah: Hm, ik geloof dat Juliette en Lukah elkaar niet zo graag zouden hebben, maar nu ook niet bepaald haten, if you get what I mean.
    Juliette x Anastasiya: Volgens mij zouden ze een liefde-haat-verhouding hebben, maar die beslissing laat ik aan jou over. ^^
    Juliette x Victoria: Ik denk dat ze het best wel nog goed met elkaar zouden kunnen vinden, is dat oké?
    Juliette x Isaac: Met wat ik er nu uit kan afleiden, denk ik niet dat ze het goed met elkaar kunnen vinden, maar oké, wat vind jij?


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.