• Iniminicum ~ Jente
    Heffron ~ Floor
    DarkAng3l ~ Sarah
    Eleutheromania ~ Leonie
    Alastor ~ Rins
    Sabaism ~ Anaïs
    Hylla~ Marthe
    CaptainKush ~ Lotte
    Ameliorate ~ Laura
    Shadowhunter ~ Romy
    Cave ~ Ilona
    Nimble ~ Lene
    Trohman ~ Romée
    Dumbledore ~ Sanne

    Ik heb even alle namen die op jullie profielen stonden neergezet. Als je liever hebt dat je naam hier niet staat of als je naam niet klopt, zeg het dan even (:

    [ bericht aangepast op 18 feb 2015 - 16:17 ]


    -

    Is er trouwens iemand waar Juliette bij in een coupé zou mogen zitten? Anders zit ze nogal alleen, lol.


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Nimble schreef:
    Iemand nog relaties met Alfie (pagina 3) en/of Isaac (pagina 8)? ^-^


    Lukah en Isaac maybe?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Lukah en Isaac maybe?


    Sure. Heb je een idee?


    kindness is never a burden.

    Nimble schreef:
    (...)

    Sure. Heb je een idee?


    Niet echt, tbh. Ik denk in ieder geval niet dat het vrienden zullen zijn.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Niet echt, tbh. Ik denk in ieder geval niet dat het vrienden zullen zijn.


    Dat denk ik ook niet, haha. (: Misschien dat ze het nu en dan wel eens oneens kunnen worden en dat Isaac hem doodirritant vind met zijn grote mond en zijn luidruchtigheid? Of dat Lukah hem vaak beledigingen naar het hoofd slingert tijdens de Zwerkbal wedstrijden en dat Isaac daar op een bepaald moment genoeg van had en ze hebben gevochten/geruzied/idk?


    kindness is never a burden.

    Nimble schreef:
    (...)

    Dat denk ik ook niet, haha. (: Misschien dat ze het nu en dan wel eens oneens kunnen worden en dat Isaac hem doodirritant vind met zijn grote mond en zijn luidruchtigheid? Of dat Lukah hem vaak beledigingen naar het hoofd slingert tijdens de Zwerkbal wedstrijden en dat Isaac daar op een bepaald moment genoeg van had en ze hebben gevochten/geruzied/idk?


    Dat is een goede ja haha! Misschien dat Isaac hem toen betoverd heeft? (geen zware spreuk, beide een weekje straf gehad ofzo?) Dat lijkt me wel grappig :3


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik ga dalijk als ik thuis ben ook even iets schrijven voor mijn chars met de anderen. (:

    Iemand nog een relatie met David (pagina 4) of Victoria (pagina 6) ? Ik werk vanavond de relaties die ik al heb afgesproken bij.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    CaptainKush schreef:
    Iemand nog een relatie met David (pagina 4) of Victoria (pagina 6) ? Ik werk vanavond de relaties die ik al heb afgesproken bij.


    Voor David heb ik al een suggestie geplaatst (ik denk op de vorige pagina). Kijk maar even of je het wat vindt! (:
    Naar Victoria heb ik nog niet gekeken, volgens mij, maar dat kan ik wel even doen.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    En iemand (die uiteraard nog niet gereageerd heeft op m'n bericht hier), die nog een relatie wil Juliette?


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Teater schreef:
    En iemand (die uiteraard nog niet gereageerd heeft op m'n bericht hier), die nog een relatie wil Juliette?


    Ik moet Nina eerst nog even afmaken, en daarna ga ik kijken naar alle perso's ^^


    take me back to the basics and the simple life

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Dat is een goede ja haha! Misschien dat Isaac hem toen betoverd heeft? (geen zware spreuk, beide een weekje straf gehad ofzo?) Dat lijkt me wel grappig :3


    Lijkt me leuk, haha. Maar dan moet Lukah hem wel heel erg op de zenuwen gewerkt hebben, want Isaac verliest niet snel zijn cool (;


    kindness is never a burden.

    Weet iemand nog een goede, beetje duistere FC? Ik had Evan Peters, maar die was al geclaimd :')


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Nimble schreef:
    (...)

    Lijkt me leuk, haha. Maar dan moet Lukah hem wel heel erg op de zenuwen gewerkt hebben, want Isaac verliest niet snel zijn cool (;


    Misschien dat Lukah hem gewoon continu verveelde? Tijdens zwerkbal, de lessen, zelfs in de grote zaal. Want that's Lukah. Annoying little boy haha.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Misschien dat Lukah hem gewoon continu verveelde? Tijdens zwerkbal, de lessen, zelfs in de grote zaal. Want that's Lukah. Annoying little boy haha.


    Is goed, haha. En dan had Isaac wat van 'Oké, jij little shit. Nu heb ik er genoeg van.' haha ^-^


    kindness is never a burden.