• Er is een dodelijk virus uitgebroken. Dit virus, Captain Trips genaamd, is een biologisch wapen, gemaakt in een laboratorium.
    Na een ongeluk in dit specifieke lab weten een paar mensen, reeds besmet met Captain Trips, te ontsnappen.
    Doordat het virus zeer besmettelijk is wordt het al snel doorgegeven over de hele wereld, aangezien het niet meteen te merken is dat je dit virus hebt.
    Het virus verloopt in vier fasen;
    Fase 1: De incubatietijd. De patiënt is symptoomloos maar wel besmettelijk. Medisch onderzoek kan de besmetting wel aantonen (gewijzigd bloedbeeld, ongebruikelijke bloeddrukvariaties). Dit maakt de ziekte nog gevaarlijker: voordat men weet wat de patiënt onder de leden heeft, heeft hij al zeer veel mensen besmet;
    Fase 2: De patiënt vertoont symptomen van een zware verkoudheid: Hoesten, niezen en eventueel lichte koorts. De meesten blijven hun dagelijkse bezigheden voortzetten en verspreiden de besmetting hiermee nog verder;
    Fase 3: De symptomen uit fase 2 worden ernstiger en de patiënt krijgt hoge koorts, opgezwollen klieren, vermoeidheid, spierpijn, overmatige slijmvorming en pijn bij het plassen. De symptomen lijken op zware griep of longontsteking. De patiënt zal nu wel een dokter of ziekenhuis opzoeken en het bed houden.
    Fase 4: De opgezette klieren resulteren in paarse en uiteindelijk zwarte zwellingen in de nek, onder de ogen en in de liezen, wat aan de pest doet denken, en de ziekte de bijnaam "bandennek" geeft. De patiënt krijgt door de hoge koorts voortdurend koortsdelieren, hoewel zich soms momenten van herkenning voordoen. De dood treedt uiteindelijk op door ademstilstand.

    Niet iedereen wordt echter besmet met dit virus, er zijn namelijk een paar mensen die niet besmet worden en dus immuun zijn.
    Een aantal van deze mensen hebben een kamp gemaakt, waar ook mensen worden opgevangen.

    Invullijstje
    Naam: Hele naam, denk ook aan eventuele bijnamen
    Leeftijd: Minimaal 20
    Innerlijk: Een omschrijving met minimaal een goede en een slechte eigenschap, denk ook aan omgang met mensen
    Uiterlijk: Een omschrijving en minimaal 1 foto
    Geschiedenis: Hoe kwam je personage bij het kamp, wat is er daarvoor gebeurd?
    Speciale Eigenschap: Iets waar je personage echt heel goed in is
    Extra: alles wat niet onder de andere kopjes valt


    Rollen •
    Meiden
    • Gereserveerd • Phoenix Mae Luna Belikov • Meraki_Romano • 1
    • Gereserveerd • Crowley
    • Josephine Audrey Hamilton • Heffron • 1
    • Gereserveerd • Beereo
    • Gereserveerd • Masteo
    • Gereserveerd • Lostage



    Dudes
    • Gereserveerd • Erich Mathias Cilin Harvard • DocRoe • 1
    • Archer Harisson Carstairs • Sand • 1
    • Gereserveerd • Michonne



    #Bij het begin van deze RPG is het ongeveer een maand nadat het virus is uitgebroken
    #Rol minimaal 500 woorden, dit moet makkelijk haalbaar zijn
    #Alleen DocRoe of Meraki_Romano opent nieuwe topics

    [ bericht aangepast op 25 feb 2015 - 17:59 ]


    be gay do crimes

    Is er nog een meisje beschikbaar? ;3


    Your make-up is terrible

    Archer is helemaal af :Y)



    JOSEPHINE AUDREY HAMILTON


    Over haar naam: Josephine: kan Jehovah toevoegen/ verhogen
    Audrey: nobele kracht

    Dikwijls wordt haar naam echter afgekort tot Jose of Phine. Welke van de twee ligt aan de persoon die de bijnaam gebruikt. Overigens zal ze ook niet bij iedereen het gebruik van een bijnaam accepteren.

    Leeftijd: 21, geboren in een donkere aprilnacht.
    Innerlijk:
    Josephine is een zeer ontwikkeld meisje. Vanaf haar geboorte bezit ze een goed stel hersenen, waarmee ze goed kan nadenken en goede oplossingen kan bedenken als dit nodig is, maar toch kijkt ze liever eerst even toe. Toe hoe de andere ideeën bedenken, zodat zij deze later kan oordelen. Kritisch zal ze dan wel zijn, maar dat is ze ook op zichzelf. Dat is ook één van de redenen waarom ze liever wacht op het idee van een idee van een ander, voordat zij iets voor zal stellen.
    Op het eerste gezicht is ze ook vaak wat stiller dan wanneer je haar al langer kent. Ze wil je eerst wat beter leren kennen om er een beetje achter te komen wat voor soort persoon je bent en hoe ze het best met je om kan gaan.
    Toch doet ze zich vaak voor als zelfverzekerd. Het is ook niet alsof ze erg verlegen is en amper iets durft te zeggen, maar als ze ergens haar krachten of talenten moet laten zien, doet ze zich toch vaker voor als een onwetend kind, dan wanneer dit niet het geval is. Ze zal dan echter alles zeggen wat ze denkt of wat ze wil. Ook zal ze zich niet snel schamen om iets wat ze doet en doet ze dus alles wat ze wil. Ze voelt zich echter ook zwakker als ze stil is. Alsof ze niets kan bepalen over mensen en deze haar gedachten over zullen nemen om haar dingen te laten doen. Ze heeft dan ook vaak veel energie, die ze zowel in blijheid als boosheid om kan zetten.
    Wanneer Josephine ergens van overtuigd is, zal niets haar kunnen stoppen van deze mening. Het is in haar hersenen gedrongen als een soort marinade en het zal dan ook lang duren voordat het weer eenmaal weg is. Ze zal haar mening dan ook doordringen op andere mensen. Het liefst zou ze willen dat iedereen hetzelfde als haar zou vinden, maar dit is nou eenmaal vrij onmogelijk.
    Josephine zal altijd proberen het beste uitzichzelf te halen en voordat dat is gebeurd, zal ze niet stoppen. Dit is echter alleen zo als zij het zelf echt wil. Voor een ander zal ze dit niet doen. Ze zal dan simpelweg niet genoeg adrenaline bezitten om het te voltooien.
    Op die momenten kan ze erg verdrietig worden van alles om zich heen. In deze buien zal ze het liefst alleen willen zijn en zal ze chagrijnige, geërgerd of gekwetst reageren op alles en iedereen, zelfs als je het nog zo aardig bedoelt. Op deze manier heeft ze al veel ruzies veroorzaakt, die ze door haar koppigheid dan vaak moeilijk toelegt.
    Toch mag ze de meeste mensen wel. Ze ziet bijna in iedereen wel iets positiefs. Dus wanneer ze ruzie met je heeft, zal ze het waarschijnlijk niet zo bedoelen.
    Josephine is iemand die zich snel aan andere personen bindt. In haar eentje zal ze niet overleven, weet ze, dus maakt ze in de meeste situaties makkelijk en snel vrienden. Toch zal ze het ook snel laten weten als ze je niet mag. Ze zal dit gewoon laten zien in de manier waarop ze tegen je praat en hoe ze zich beweegt wanneer ze bij je in de buurt is.
    Ze kan erg gedreven en doelgericht zijn, maar aan de andere kant kan het ook zo zijn dat het haar helemaal niets kan schelen of het doel wordt behaald. Meestal ligt dit aan het doel zelf. Wanneer ze zich bijvoorbeeld schuldig voelt of wanneer het voor iemand is waar ze veel om geeft, zal ze doorgaan totdat ze er bij neervalt. Josephine geeft veel om haar vrienden en familie. Ze vertrouwt ze ook met haar volle hart en zou niet zonder ze kunnen leven. Daarom zou ze ook voor hen door het vuur gaan, al lijkt dat soms niet zo. Ook dat is een soort manier van Josephine om te laten zien dat ze je mag, dat ze je ziet als een vriend. Ze zal zich comfortabel gaan voelen wanneer ze in je buurt is en zelfs plagerige opmerkingen kunnen maken. Zo kunnen buitenstaanders denken dat ze ruzie maakt met iemand, terwijl ze eigenlijk juist goede vrienden is met dat persoon.


    Uiterlijk:
    [FC: Josephine Skriver] Jose is een meisje van gemiddelde lengte. Kort kun je haar zeker niet noemen, maar ook lang voldoet niet aan de eisen. Gewoon, ertussenin, in het midden. Hier is ze dan ook best wel blij mee. Het laat haar niet heel erg opvallen.
    Ook haar haar heeft een niet zo heel erg opvallende kleur. Meestal wordt het beschreven als donkerblond, aangezien het bepaalde lichten blond en in andere opzichten bruin lijkt. Het heeft een lange lengte, die zeker tot over haar schouders valt.
    Ook haar huid is er niet één die opvalt. Het heeft een blanke kleur zonder al te veel huidprobleempjes zoals pigmentvlekken, puistjes of moedervlek overschotten. Wel heeft een een opvallende moedervlek op haar rechter onderrug.
    Haar wenkbrauwen, die donkerder dan haar haarkleur lijken, steken mooi af tegen haar huid en hebben een sierlijke boogachtige vorm. Ze sieren haar bovenhoofd waar ook haar ogen te vinden zijn. Deze zijn best wel klein en smal, maar hebben toch een mooie groene kleur. Ze vallen door hen maat niet echt op, maar bezitten zeker schoonheid.
    Ook haar smalle neus, die zich bevindt op het midden van haar gezicht, is niet van grote afmetingen. Dit is echter in tegengestelling met haar lippen. Deze zijn duidelijk aanwezig en lijken zelfs een beetje opgeblazen. Dit is echter niet zo; haar lippen zijn, net als de rest van haar uiterlijk puur natuur.
    Jose heeft een smal postuur. Dit komt niet doordat ze zo weinig eet, maar het is ook niet dat ze heel veel eet. Ze let wel een beetje op, maar ze is geen wandelende weegschaal die let op alles wat ze in haar mond stopt.
    Iets wat ook best wel opvalt in haar gezicht zijn haar jukbeenderen. Ondanks dat ze niet heel mager is, zijn deze toch te zien in haar gezicht.

    Geschiedenis:
    Josephine heeft een zeer gelukkige jeugd gehad. Ze had een goede band met haar familie, ook al waren haar ouders gescheiden. Haar moeder was echter hertrouwd en met haar nieuwe man kon ze het prima vinden. Ook had Josephine een broer, waarmee ze goed op kon schieten en waar ze ook aardig wat tijd mee doorbracht. Verder stak ze veel tijd in haar opleiding aan de universiteit en in haar vrienden. Dat al deze mensen niet immuun waren voor de ziekte heeft haar dus ook zeer aangedaan.

    Speciale Eigenschap:
    Josephine heeft een zeer goede conditie. In haar vrije tijd hield ze buiten afspreken met vrienden, erg van sporten. Zo veel mogelijk uit de energie halen die ze bezat. Jezelf uitputten en verbeteren. Josephine probeerde altijd het beste uit zichzelf te halen met als gevolg dat ze steeds beter werd.

    Extra:

    Josephine is wel af, denk ik.

    [ bericht aangepast op 18 feb 2015 - 13:49 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    @Heffron& Sand Ik zet ze erbij!


    be gay do crimes

    Michonne schreef:
    Is er nog een meisje beschikbaar? ;3


    Your make-up is terrible

    @Michonne Ik zal even met DocRoe overleggen. Voor nu zitten de rollen vol, maar wanneer er een plaats vrijkomt zal ik het melden (:


    be gay do crimes

    Godver, ik ben gewoon echt inspiratieloos bij het innerlijk.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    @Gonplei N'aww :c
    Misschien helpt het om een paar karakter eigenschappen te kiezen en die dan te omschrijven? Dat helpt mij heel vaak^^


    be gay do crimes

    Meraki_Romano schreef:
    @Gonplei N'aww :c
    Misschien helpt het om een paar karakter eigenschappen te kiezen en die dan te omschrijven? Dat helpt mij heel vaak^^


    Ja, goh. Als ik er toch eens aan paar wist :W
    Daar ben ik ook mee bezig, maar ik heb alles al eens gehad. Misschien dat het vanavond lukt of zo.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Meraki_Romano schreef:
    @Michonne Ik zal even met DocRoe overleggen. Voor nu zitten de rollen vol, maar wanneer er ena aen plaats vrijkomt zal ik het melden (:


    Huh, zijn er maar 6 rollen beschikbaar?
    Als het gaat om het evenwicht wil ik er ook wel een man bij aanmaken, hoor.

    @gonplei, ik had in mijn topic over rollen een link naar een karakter lijst gezet, misschien vind je er nog iets tussen. :3


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    (...)

    Huh, zijn er maar 6 rollen beschikbaar?
    Als het gaat om het evenwicht wil ik er ook wel een man bij aanmaken, hoor.

    @gonplei, ik had in mijn topic over rollen een link naar een karakter lijst gezet, misschien vind je er nog iets tussen. :3


    Nikki: Het zoeken is niet zo'n probleem hoor, maar het uitschrijven is even lastig aan het doen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik laat mijn rol vervallen. Ik heb even nagedacht en het lukt me toch niet. Als iemand anders een jongen wil dan mag je hem vergeven.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ikke ikke! Mag ik je rol overnemen?


    Your make-up is terrible

    Gonplei schreef:
    Ik laat mijn rol vervallen. Ik heb even nagedacht en het lukt me toch niet. Als iemand anders een jongen wil dan mag je hem vergeven.


    Jammer ):
    Wel bedankt voor het melden!


    be gay do crimes

    Er zijn meer plaatsen vrij.
    Er is nu nog plaats voor 2 meisjes meer, en ook 2 extra jongens


    be gay do crimes