• Er is een dodelijk virus uitgebroken. Dit virus, Captain Trips genaamd, is een biologisch wapen, gemaakt in een laboratorium.
    Na een ongeluk in dit specifieke lab weten een paar mensen, reeds besmet met Captain Trips, te ontsnappen.
    Doordat het virus zeer besmettelijk is wordt het al snel doorgegeven over de hele wereld, aangezien het niet meteen te merken is dat je dit virus hebt.
    Het virus verloopt in vier fasen;
    Fase 1: De incubatietijd. De patiënt is symptoomloos maar wel besmettelijk. Medisch onderzoek kan de besmetting wel aantonen (gewijzigd bloedbeeld, ongebruikelijke bloeddrukvariaties). Dit maakt de ziekte nog gevaarlijker: voordat men weet wat de patiënt onder de leden heeft, heeft hij al zeer veel mensen besmet;
    Fase 2: De patiënt vertoont symptomen van een zware verkoudheid: Hoesten, niezen en eventueel lichte koorts. De meesten blijven hun dagelijkse bezigheden voortzetten en verspreiden de besmetting hiermee nog verder;
    Fase 3: De symptomen uit fase 2 worden ernstiger en de patiënt krijgt hoge koorts, opgezwollen klieren, vermoeidheid, spierpijn, overmatige slijmvorming en pijn bij het plassen. De symptomen lijken op zware griep of longontsteking. De patiënt zal nu wel een dokter of ziekenhuis opzoeken en het bed houden.
    Fase 4: De opgezette klieren resulteren in paarse en uiteindelijk zwarte zwellingen in de nek, onder de ogen en in de liezen, wat aan de pest doet denken, en de ziekte de bijnaam "bandennek" geeft. De patiënt krijgt door de hoge koorts voortdurend koortsdelieren, hoewel zich soms momenten van herkenning voordoen. De dood treedt uiteindelijk op door ademstilstand.

    Niet iedereen wordt echter besmet met dit virus, er zijn namelijk een paar mensen die niet besmet worden en dus immuun zijn.
    Een aantal van deze mensen hebben een kamp gemaakt, waar ook mensen worden opgevangen.

    Invullijstje
    Naam: Hele naam, denk ook aan eventuele bijnamen
    Leeftijd: Minimaal 20
    Innerlijk: Een omschrijving met minimaal een goede en een slechte eigenschap, denk ook aan omgang met mensen
    Uiterlijk: Een omschrijving en minimaal 1 foto
    Geschiedenis: Hoe kwam je personage bij het kamp, wat is er daarvoor gebeurd?
    Speciale Eigenschap: Iets waar je personage echt heel goed in is
    Extra: alles wat niet onder de andere kopjes valt


    Rollen •
    Meiden
    • Gereserveerd • Phoenix Mae Luna Belikov • Meraki_Romano • 1
    • Gereserveerd • Crowley
    • Josephine Audrey Hamilton • Heffron • 1
    • Gereserveerd • Beereo
    • Gereserveerd • Masteo
    • Gereserveerd • Lostage



    Dudes
    • Gereserveerd • Erich Mathias Cilin Harvard • DocRoe • 1
    • Archer Harisson Carstairs • Sand • 1
    • Gereserveerd • Michonne



    #Bij het begin van deze RPG is het ongeveer een maand nadat het virus is uitgebroken
    #Rol minimaal 500 woorden, dit moet makkelijk haalbaar zijn
    #Alleen DocRoe of Meraki_Romano opent nieuwe topics

    [ bericht aangepast op 25 feb 2015 - 17:59 ]


    be gay do crimes

    Ik wil nog steeds wel allebei doen.


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    Ik wil nog steeds wel allebei doen.


    Hehe, wil je liever jongen of meisje?
    Voor nu lijkt me 1 rol eerst even handiger, aangezien er niet heel veel rollen zijn ;3


    be gay do crimes

    Hmm ik wil wel een rol :)


    There is nothing I need, except the function to breathe

    Kiezen is lastig. D: Mirte, heb je nog een tweelingbroer nodig?


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    Kiezen is lastig. D: Mirte, heb je nog een tweelingbroer nodig?


    Dat zou altijd leuk zijn nu Kyle is gestopt. Maar het kan ook altijd nog een "niet gespeeld personage" zijn (daar was zo'n fancy naam voor maar die ben ik even vergeten). Je wilde in eerste instantie een meisje toch? :Y)
    MAAR: je moet zelf kiezen! Wat jij het leukste vindt.


    Sand schreef:
    (...)

    Dat zou altijd leuk zijn nu Kyle is gestopt. Maar het kan ook altijd nog een "niet gespeeld personage" zijn (daar was zo'n fancy naam voor maar die ben ik even vergeten). Je wilde in eerste instantie een meisje toch? :Y)
    MAAR: je moet zelf kiezen! Wat jij het leukste vindt.


    NPC. 8D
    Yeah, maar ik zag dat er meer meisjes waren en dat jouw tweelingbroer weg was, dus dacht ik; laat ik maar lekker gek doen en toch iets anders kiezen.
    Als je het wilt, kan ik hem altijd spelen, haha.


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    (...)

    NPC. 8D
    Yeah, maar ik zag dat er meer meisjes waren en dat jouw tweelingbroer weg was, dus dacht ik; laat ik maar lekker gek doen en toch iets anders kiezen.
    Als je het wilt, kan ik hem altijd spelen, haha.


    Dan heel graag :Y) Mocht je het niet eens zijn over de FC's / leeftijd / naam: mag je me altijd een berichtje sturen!


    @Beereo Sure! Jongen of meisje?
    @Michonne Ik zal je erbij zetten c:


    be gay do crimes

    Naam:
          Hunter Alesson Carstairs
    Leeftijd:
          23, 17 augustus
    Innerlijk:
          Hunter is onder de bescherming van zijn broer opgegroeid, waardoor hij een tikkeltje naïef kan zijn. Hij was vaak niet degene die de klappen van dingen opving en is hierdoor eigenlijk een stuk positiever in het leven dan anders het geval zou zijn. Hij is vaak erg optimistisch en zijn vrolijke gedrag tekent hem. Hij ziet niet snel het slechte van dingen, maar juist de positieve kant. Hunter is dan ook erg gemakkelijk in de omgang, vooral voor stille mensen, want hij doet het praatwerk wel voor je.
          De jongeman is een echte babbelaar, hij praat veel en vaak ook snel. Soms is het echt complete nonsens wat hij uitslaat, je zou denken dat hij graag zijn eigen stem hoort, maar hij vind praten gewoon fijn. De stilte vind hij maar niks. Hij praat dan ook vaak gewoon in zichzelf en kan hele conversaties met zichzelf hebben. Niet omdat hij eenzaam is, maar het is gewoon iets geruststellend als zijn broer er niet is. Het komt waarschijnlijk ook omdat Hunter gewoon graag bezig is en zijn handen en zijn hersens wilt laten werken.
          De laatste tijd probeert Hunter juist de bescherming over te nemen van Archer om hem te beschermen. Hij heeft nogal de neiging om door te werken en je zal Hunter nog wel eens met een peinzende, bezorgde blik naar zijn broer zien kijken en hem een poging zien doen om hem van zijn werk af te krijgen en te ontspannen. Hij is snel bezorgd om mensen om wie hij heeft en zal dit dan ook duidelijk laten blijken. Soms kan hij er zelfs erg irritant in worden, maar hij doet het vooral voor de bestwil van de ander.
          Een ander iets waar hij totaal niet tegen kan, is onrecht. Soms heeft Hunter nogal kinderlijke ideeën over de wereld, wat erin resulteert dat hij die dingen op een kinderlijke manier wilt oplossen of niet snapt dat mensen echt op een bepaalde manier kunnen reageren. Sinds hij gescheiden van zijn broer naar school gegaan is, heeft hij toch een stuk meer over de wereld geleerd en dat heeft wel zijn littekens op hem achter gelaten. Hij is meer teruggetrokken dan vroeger, praat nu meer in zichzelf dan tegen anderen, maar probeert zijn eeuwige optimisme staande te houden.
          Hunter is daarentegen sociaal sterker geworden en heeft zijn charmes leren kennen. Hij weet nu hoe hij minder onzin moet praten tegen meisjes en hoe hij ze moet benaderen. Ook in flirten is hij een stuk beter geworden, maar het is allemaal pas gebeurd in zijn volwassen leven. Misschien is het wel te snel gegaan, want sinds het moment van ontmaagding, neemt hij maar wat graag verschillende meisjes mee naar huis. Hij zorgt er echter wel voor dat ze weten dat hij niet op een relatie uit is. Daarvoor vind hij zichzelf te jong.
    Uiterlijk:
          Hunter is erg blij met zijn 1,87, wat langer is dan een gewone man, maar nog belangrijker, twee centimeter langer dan zijn grote broer! Het is te zien dat hij veel aandacht aan zijn lichaam besteed, hij ging altijd met zijn broer naar de sportschool en zat in het hockey-team van zijn high school. Zijn spiermassa is de laatste tijd echter afgenomen omdat hij er niet meer zoveel aandacht aan besteed als voorheen, maar hij heeft dan ook niet meer de mogelijkheid om uren in de sportschool door te brengen en zijn eetpatroon goed te houden.
          Door zijn studie in techniek zijn er nog een paar kleine veranderingen in het uiterlijk van Hunter opgetreden. Zijn handen zijn eelterig geworden, maar hij heeft ook allemaal kleine, bijna onzichtbare littekentjes rond zijn handen en armen gekregen. Het staat redelijk in contrast met zijn verder smetteloze huid. Zijn huid wordt erg snel bruin, wat het dan meestal ook is. Hunter draagt graag simpele kleding met stevige schoenen, die hij bijna nooit uit doet. Ook al loopt hij in zijn onderbroek, hij zal nog zijn schoenen erbij aantrekken.
          Hoewel Hunter niet zo ijdel is als zijn broer, heeft hij toch een tic met zijn haar en heeft hij graag dat het goed zit. Zijn haar heeft een goudbruine kleur en zijn ogen zijn een licht groen. Zijn neus is recht en hij vind hem zelf te lang voor zijn gezicht, waardoor zijn hoofd nog langer lijkt. Hunter heeft een mannelijke kaaklijn waar de stoppels nogal eens opstaan. Eigenlijk vind hij het wel goed staan, maar hij houdt niet van de kriebeligheid van een baard, waardoor hij het ook weer snel afscheert als hij daar de mogelijkheid toe heeft.
          Hunter heeft een bril nodig om te kunnen lezen, zijn ogen zijn niet heel goed en dat zijn ze altijd al geweest. Hij had zijn eigen bril, maar die is kapot gegaan, waardoor hij nu vaak tussen verschillende brillen rond zoekt of er iets tussen zit dat voor hem geschikt is. Soms zie je hem wel eens met de meest vreemde modellen en kleuren rondlopen, omdat hij weer wat anders gevonden heeft.
    Geschiedenis:
          Hunter is samen met zijn tweelingbroer opgevoed in een liefdevol gezin dat hem altijd in alles heeft gesteund. Naast Archer had hij een jongere zus van eenentwintig jaren jong. Gezamenlijk met zijn beide ouders vormden ze een hecht gezin dat vaak samen activiteiten ondernam en elkaar alles vertelde. Hunter lijkt er iets minder moeite mee te hebben dan zijn broer dat zij de enige van het gezin waren die immuun bleken te zijn, hoewel hij de gevoelens van zijn broer begrijpt.
    Speciale Eigenschap:
          In tegenstelling tot zijn broer, werkt Hunter liever met zijn handen. Hij maakt wel eens het grapje dat hij de 'beauty' is en Archer de 'brains', hoewel ze er identiek uitzien en allebei intelligent zijn. Hierdoor is Hunter naar de technische Universiteit gegaan en is hij erg veel met techniek bezig geweest. Lassen, bouwen en constructies zijn helemaal zijn ding. Omdat het een universiteit was, heeft Hunter echter ook het theoretische deel gehad en het management, waar hij nu niet zoveel meer aan heeft.
    Extra:
          Archer Harisson Carstairs is zijn tweeling, die drie minuten ouder is dan hijzelf. Het is duidelijk te zien dat ze een eeneiige tweeling zijn. De lichamelijke verschillen tussen de twee jonge mannen zijn dan ook maar minimaal. Hunter draagt een leesbril en Archer heeft littekens rond zijn enkel. Ook mag Archer graag geloven dat hij een paar centimeter groter is dan zijn 'grote broer', wat eigenlijk niet te zien is.

    [ bericht aangepast op 20 feb 2015 - 17:03 ]


    Your make-up is terrible

    Meraki_Romano schreef:
    @Beereo Sure! Jongen of meisje?
    @Michonne Ik zal je erbij zetten c:


    Meisje :Y)


    There is nothing I need, except the function to breathe

    Beereo schreef:
    (...)

    Meisje :Y)


    Is goed!
    Ik zal je erbij zetten (:


    be gay do crimes

    kan ik nog een meisje reserveren? ;)


    On wednesdays we wear black

    Kan ik nog een vrouwelijke rol krijgen?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    @hierboven Is goed! Ik zal zo snel mogelijk jullie erbij zetten in de beginpost, maar aangezien ik weg ben en geen beschikking heb over iets anders dan mijn mobiel, zal het waarschijnlijk woensdag pas in de beginpost staan.


    be gay do crimes

    LEAH NICOLE CARRILLO


    Naam
    Leah Nicole Carrillo

    Leeftijd
    Eenentwintig

    Innerlijk

    Uiterlijk

    Geschiedenis

    Speciale Eigenschap

    Extra


    To the stars who listen — and the dreams that are answered