• Same school, same story, same characters, different time; a Modern Marauders Story.
    Inspiratie

    Het is 1 september 2014, de vier vrienden - James, Sirius, Remus en Peter - gaan terug voor hun zesde jaar op Hogwarts. Er zijn geen uilen en geen perkamentrollen, alles gaat nu via het internet. In dit RPG kan je uit vinden hoe het zou zijn als de Marauders nu geleefd zouden hebben!


    Rollen
    [Dit mogen zowel bestaande als zelf bedachte rollen zijn.]
    Gryffindor
    James Potter - Gereserveerd door JamesPotter [21/02] [1.4]
    Sirius Orion Black - Lizor [1.2]
    Remus John Lupin - Gereserveerd door WillNotLearn [21/02]
    Peter Pettigrew - Gereserveerd door MadCry [21/02] [1.6]
    Lily Evans - Lily_Evans [1.11]
    Marlene Mckinnon - Iniminicum [1.8]
    Gwendolyn "Gwen" Caroline Martch - Trohman [1.16]
    Mary Macdonald - Cave [23/02] [1.19]

    Slytherin
    Daniël Cillin Rogers - DocRoe [21/02] [1.8]
    Severus Snape - Daryl_Dixon [21/02] [1.11]
    Regulus Arcturus Black - Gereserveerd door Solangelo [21/02] [1.9]
    Blake Sophia Haynes - Freer [1.7]
    Scarlett Rose River - CaptainKush [22/02] [1.16]

    Ravenclaw
    Jordan Greystone - Philia [22/02] [1.14]
    Eliot Dautzenberg - Teater [1.13]
    Juliet Greystone - Philia [1.4]
    Louisa Mugnai - Teater [1.4]

    Hufflepuff
    Luke Nathan MacNamara - Bain [1.13]
    Max Adrian Sanderson - XY390 [1.17]
    Gereserveerd door Cathedrals [21/02]
    Raechelle "Rae" Emilia Shaffer - Exorcizamus [1.8]

    Vrije J.K. Rowling Karakters
    • Alice Longbottom
    • Frank Longbottom
    Als je meer karakters toe te voegen hebt, let me know.

    Face Claims
    Aaron Taylor-Johnson
    Karen Gillian
    Ben Barnes
    Georgie Henley
    Louis Garrel
    Evan Peters
    Freya Mavor
    Ian Somerhalder
    Dianna Agron
    Sophie Turner
    Misha Collins

    Social Media
    Twitter [Tag: #ModernMaraudersQ]
    Sirius Black - @SexySirius
    James Potter - @27JamesPotter
    LouisaMugnai - @LouisaMugnai
    Severus Snape - @PrinceHalfB
    Peter Pettigrew - PeterPettigrew8
    Marlene McKinnon - Mar_McKinnon
    Daniël Cillin Rogers - WildDanny26
    Raechelle "Rae" Emilia Shaffer - RaeEmilia
    Juliet Greystone - @RclawsSexiest
    Regelus Black - @Regulus_Black61
    Blake Sophia Haynes - BlakeSHaynes
    Lily Evans - @LilsEvans30
    Luke Nathan MacNamara - @DraoiIldaite]
    Gwendolyn "Gwen" Caroline Martch - @SexyGwency
    Scarlett Rose River - @ScarlettxRiver
    Max Adrian Sanderson - @hufflepuffmax
    Mary Macdonald - @Mac_Marry11

    Snapchat
    James Potter - DeerJames
    Louisa Mugnai - DeMug
    Peter Pettigrew - PeterPettigrew_
    Raechelle "Rae" Emilia Shaffer - RaeEmilia
    Juliet Greystone - RedHead
    Blake Sophia Haynes - blakedelreyy
    Severus Snape - sev
    Sirius Black - wholetthedogout
    Luke Nathan MacNamara - DraoiIldaite
    Eliot Dautzenberg - Chaseliot
    Gwendolyn "Gwen" Caroline Martch - SexyGwency
    Scarlett Rose River - ScarlettxRiver
    Max Adrian Sanderson - huffle_max
    Mary Macdonald - marryme

    Facebook
    James Potter
    Louisa Mugnai
    Marlene McKinnon
    Daniël Cillin Rogers
    Regelus Black
    Sirius Black
    Peter Pettigrew
    Blake Sophia Haynes
    Severus Snape
    Raechelle "Rae" Emilia Shaffer
    Gwendolyn "Gwen" Caroline Martch
    Lily Evans

    Dropon [Tag: ModernMaraudersQ]
    Je hoeft dit niet aan te maken, we proberen even of dit werkt!
    James Potter
    Regulus Black
    Lily Evans
    Sirius Black
    Gwendolyn Martch
    Rae Emilia
    Peter Pettigrew
    Marlene McKinnon
    Severus Snape
    Scarlett River
    Louisa Mugnai

    Instagram
    Juliet Greystone - rclawssexiest
    Regulus Black - reglusrules

    Blog
    Luke Nathan MacNamara - myworldinallitscolours


    Prefects
    Twee Prefects (meisje en jongen) van elke afdeling

    Ravenclaw
    Juliet Greystone - Philia
    Eliot Dautzenberg - Teater [22/02]

    Gryffindor
    Lily Evans - Lily_Evans

    Hufflepuff
    Max Adrian Sanderson - XY390

    Slytherin
    Blake Sophia Haynes - Freer


    Quidditch Team
    Gryffindor
    Keeper
    Gwendolyn "Gwen" Caroline Martch - Trohman
    Chasers
    Gereserveerd door Eleutheromania
    James Potter - JamesPotter] - Captain
    Marlene Mckinnon - Iniminicum
    Beaters
    Sirius Orion Black - Lizor
    Seeker
    Mary Macdonald - Gereserveerd door Cave

    Slytherin
    Chasers
    Scarlett Rose River - CaptainKush
    Seeker
    Regulus Arcturus Black - Solangelo - Captain

    Ravenclaw
    Chasers
    Jordan Greystone - Philia
    Eliot Dautzenberg - Teater
    Gereserveerd door Cave [23/02]
    Beaters
    Louisa Mugnai - Teater - Captain
    Seeker
    Juliet Greystone - Philia

    Hufflepuff
    Chasers
    Beaters
    Raechelle "Rae" Emilia Shaffer - Exorcizamus




    Invullen
    Bestaande karakters hoeven niet perse heel uitgebreid ingevuld te worden, wat vooral belangrijk is, is wat hun Face Claim is en hoe ze zijn in de moderne wereld.
    Naam
    Leeftijd
    Geslacht
    Bloedstatus
    Afdeling
    * Twitter Account
    * Snapchat Naam
    Facebook Account
    Instagram Account
    Blog Account
    Uiterlijk (+ Foto)
    Innerlijk
    Vakken
    Speciale positie (prefect/quidditch team)
    Extra

    Voor de Social Media:
    * is verplicht, de rest hoeft niet, mag wel.
    Snapchat naam is alleen de naam van een snapchat account, je hoeft het account niet werkelijk te maken, maar die ga ik - of jij als je dat zelf ook kan - fake maken via deze site.


    Informatie
    Quidditch
    Komt

    Rooster
    Hier vind je het roosterper jaar en alle vakken.

    Volle Maan
    2014.

    Whatsapp Groep
    Stuur me even je nummer door als je er bij wilt!

    Topics
    Rollentopic
    Rollentopic 2
    Praattopic
    Praattopic 2

    Vragen?


    Regels
    Alsjeblieft lezen voordat je je inschrijft!
    - Reserveringen blijven vier dagen staan.
    - Er is een maximaal aan drie personage's, waarvan minstens één jongen.
    - Bij een tweede rol hoef je de social media niet perse te doen.
    - Alleen ik maak topics aan.
    - Personages zitten allemaal in hun zesde leerjaar.
    - Posts van minimaal 300 woorden.
    - Geen ruzie behalve in de RPG zelf.
    - Of topic in het speeltopic graag tussen haakjes of in het praattopic.
    - Houdt de afdeling en geslachten gelijk.
    - 16+ is toegestaan.
    - Zonder toestemming mag je de personage's van anderen niet besturen.
    - Leraren worden bestuurd door iedereen, tenzij er iemand is die heel graag een leraar wil spelen.
    - Als je twee weken niet meer reageert, stuur ik je een bericht, als je in de twee weken daarna nog niet reageert, vervalt je rol, tenzij je een geldige reden hebt.
    - Denk heel goed na voordat je meedoet. Ik steek hier veel tijd in en het is ook niet leuk voor andere als je niet meer reageert.


    News
    • Als je in de whatsapp groep wilt, pb mij je nummer dan!
    • Als je in de Facebook groep wilt, stuur me even een link van je account!
    Wanneer zal ik het speeltopic openen?
    Het speeltopic zal vrijdagavond om 8 uur geopend worden!

    Mischief managed.

    [ bericht aangepast op 10 feb 2017 - 13:10 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.


    Nog niet, dus dat zou fijn zijn (: Een nieuwe rol of je rol een Prefect maken?


    De rol die ik al heb als Prefect lijkt me handiger aangezien ik denk ik geen tijd heb om een nieuwe rol aan te maken. (:


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Freer schreef:

    Nog niet, dus dat zou fijn zijn (: Een nieuwe rol of je rol een Prefect maken?


    De rol die ik al heb als Prefect lijkt me handiger aangezien ik denk ik geen tijd heb om een nieuwe rol aan te maken. (:

    Oke is goed (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    (...)
    Is goed (:

    Yay ^^ Mary wil dan ook graag Seeker zijn in het Gryffindor Quidditch team ^^


    “A queen will always turn pain into power.”

    Cave schreef:
    (...)
    Yay ^^ Mary wil dan ook graag Seeker zijn in het Gryffindor Quidditch team ^^

    Okie top! (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik ga proberen Sirius af te maken, I suck at writing roles :')


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    MARY ELIZABATH MACDONALD


    You don't want me for an enemy. I've got 2k followers on twitter, you don't want me to tweet something not very nice about you, right?


    × NAAM ×
    Mary Elizabeth MacDonald. Mary's moeder heet Elizabeth, vandaar de tweede naam. Haar voornaam was iets moeilijker te beslissen; haar vader wilde per sé dat ze Marielle zou heten, terwijl hij moeder Avery de perfecte naam vond. Uiteindelijk hebben ze de namen gecombineerd, de ma van Marielle en de ry van Avery vormde samen Mary.

    × LEEFTIJD ×
    Net zoals de anderen is Mary 16 jaar oud. Op 3 april zal ze verjaren, en dan wordt ze meerderjarig. Daar ziet ze nu al naar uit.

    × GESLACHT ×
    Een echte vrouw is Mary zeker. Van binnen en van buiten. Het meisje kan zich erg tuttig en meisjes achtig gedragen, en dat weet ze maar al te goed.

    × BLOEDSTATUS ×
    Mary is een zogenaamde Muggleborn. Zelf let ze er niet op, en als mensen er problemen mee hebben, dan boeit het haar niet echt. Dat haar ouders niet kunnen toveren maken haar niet slechter.

    × AFDELING ×
    Een trotse Gryffindor is Mary. Ze is erg blij met haar afdeling en loopt trots met haar Gryffindor stropdas door de gangen. Maar gemeen tegenover andere afdelingen is ze niet. Behalve Slytherin dan, dat wel een beetje.

    × SOCIAL MEDIA ×
    Twitter: @MacMary11
    Snapchat: @MarryMe
    Facebook: Facebook heeft blijkbaar haat aan Mary en wilt haar telefoon nummer en email adress niet overeen laten komen.

    × UITERLIJK ×
    [fc; Lily Collins]
    Mary is zeker niet lelijk te noemen, dat is een punt. Haar donkere haar is lang en soms gekruld, soms stijl. Dit ligt aan het weer, wat ze zelf wel erg irritant vindt. Maar ze doet niet veel met haar haar, meestal hangt het losjes en nonchalant. Dit vind ze ook het mooiste staan, want ja, Less is More.
    Een ander opvallend gedeelte van haar gezicht zijn haar wenkbrauwen; net donkerder dan haar haar en het pronkstuk van haar gezicht. Mary houdt van haar wenkbrauwen, ze vindt dat het haar gezicht meer diepte geeft en het hele epileer gedoe vindt ze onzin. Ze is trots op haar wenkbrauwen. Over het algemeen is ze trots op haar uiterlijk, eigenlijk. Ondanks dat ze er niet veel aan doet. Ze is wel een beetje een mode-popje. Ze vind het leuk om mooie kleding aan te trekken en geniet van de mode. Ze heeft niet echt een eigen stijl, ze draagt vooral wat op dat moment in de mode is. Haar uniform ziet er altijd wel modieus uit door haar eigen toevoegingen.
    Mary's ogen zijn precies dezelfde kleur als haar haar. Deze ogen kijken meestal vrolijk rond door de kamer, en lichtjes twinkelen erin. Ze heeft een mooi neusje en volle lippen. Over het algemeen ziet Mar er jonger uit dan ze is, en ook vele malen onschuldiger. Veel mensen zijn jaloers op Marlene's uiterlijk, en dat weet ze. Aan de ene kant is het grappig, maar aan de andere kant boeit het haar niet echt. Maar vervelend, dat vindt ze het zeker niet.

    × INNERLIJK ×
    Een bijzonder geval is Mary zeker wel. Eén van haar meest opvallende eigenschappen is waarschijnlijk haar aandachtsnood. Ze is een beetje onzeker en heeft aandacht en populariteit nodig om zelfverzekerd rond te kunnen lopen. Mary is bevriend met de Marauders - ondanks dat Lily haar er voor verafschuwd - want ze vindt ze aardig en heeft ze ook wel nodig. Maar als ze echt een kant zou moeten kiezen, zou ze toch wel voor Lily gaan. Chicks before dicks.
    Maar Mary kan ook een enorme bitch zijn. Soms dan verdwijnt alle onzekerheid en dan paradeert ze door de school alsof het haar eigendom is. Tegen mensen die ze echt niet mag kan ze erg gemeen zijn - zoals bijvoorbeeld Snape. Ze snapt niet wat Lily nou van die enge gemene gast vind. Maar ze zal er vanzelf wel achter komen, en Mary staat gewoon klaar achter haar met open armen om haar op te vangen wanneer het zover is. Dat is wel iets goeds aan het meisje; ze is trouw en zorgt dat ze altijd klaar staat voor de mensen die ze lief heeft. Vrienden zijn erg belangrijk voor haar en ze koestert ze dan zeker ook wel. Maar om echt hele goede vrienden met het meisje te worden zal je er toch voor moeten vechten. Mensen die haar aardig lijken, daar doet ze heus wel aardig tegen. Maar beschouwen als vrienden, ho maar. Meer als kennissen of iets in die richting.
    Koppig is Mary niet, wat je eigenlijk wel zou verwachten. Natuurlijk wilt ze haar zin wel, maar ze drijft er niet in door. Opgeven doet ze dan ook wel best snel, alhoewel ze dat liever niet toe geeft. Maar als het te moeilijk wordt, verliest ze de wil om het te volbrengen gewoon. Ze kan haar doel niet meer voor ogen zien, en anderen moeten haar er dan doorheen slepen. Mary heeft wel een eigen mening, en die laat ze ook wel horen, maar ze past hem altijd aan. Ze is niet het type dat het debatten wilt voeren over iets. Alles wat niets met pure magie te maken heeft interesseert haar sowieso niet echt. Waarschijnlijk vooral omdat ze een Muggle born is en wel genoeg heeft gehoort over het saaie, normale leven. Want dat is iets waar Mary een hekel aan heeft: saaiheid. Enge en gevaarlijke dingen geven haar een enorme kick, en hier zie je dan ook het Gryffindor in haar terug. Want moedig is ze zeker, vooral als het iets is wat erg leuk en gevaarlijk is. Dat soort dingen vind ze gewoon geweldig om te doen. Ze zou later dan ook nooit een routine, saai leven kunnen leiden. Plannen is ook niet echt Mary's ding. Ze is erg spontaan en laat alles over haar heen komen.

    × VAKKEN ×
    Charms, Ancient Runes, History of magic, Herbology, DADA, Transfiguration, Astronomy, Care of Magical Creatures, Potions.

    × SPECIALE POSITIE ×
    Mary bekleedt de positie van Seeker in het Gryffindor Quidditch team. Ze is een waar talent, alhoewel ze niet de ster van het team is. Dat is James, bij verre.

    [ bericht aangepast op 19 feb 2015 - 21:44 ]


    “A queen will always turn pain into power.”

    I guess that Mary's done. Is ze goed? ^^


    “A queen will always turn pain into power.”

    Cave schreef:
    I guess that Mary's done. Is ze goed? ^^

    Awesome! (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Hallo Ik was hier uitgenodigd door snatchersunite on tumblr , ik niet spreken nederlands dus im behulp van Google Translate , ik hoop dat het zinvol ! uhm , ik zat te denken van het zijn Hagrid ? als dat oke. haha

    Sumac15 schreef:
    Hallo Ik was hier uitgenodigd door snatchersunite on tumblr , ik niet spreken nederlands dus im behulp van Google Translate , ik hoop dat het zinvol ! uhm , ik zat te denken van het zijn Hagrid ? als dat oke. haha

    Hi, I'll talk English to make it easier for you! Not sure if Hagrid is from the Marauders Era, but you can make him. Though I think it will be hard to follow for you since everything will be in Dutch, but you can try (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    I shall try, I originally came across this on Facebook so i made a Facebook too, and you're right, hagrid is a bit older if you'd rather i used someone else that'd be fine

    Sumac15 schreef:
    I shall try, I originally came across this on Facebook so i made a Facebook too, and you're right, hagrid is a bit older if you'd rather i used someone else that'd be fine

    Hagrid is okay, just fill out this role (:
    Name
    Age
    Gender
    Pureblood/Halfblood/Muggleborn
    House
    * Twitter Account
    * Snapchat Name
    Facebook Account
    Instagram Account
    Blog Account
    (The * are required accounts)
    Appearance (+ Photo)
    Character
    Subjects
    Special Position (prefect/quidditch team)
    Extra


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Sumac15 schreef:
    Hallo Ik was hier uitgenodigd door snatchersunite on tumblr , ik niet spreken nederlands dus im behulp van Google Translate , ik hoop dat het zinvol ! uhm , ik zat te denken van het zijn Hagrid ? als dat oke. haha

    So you're English? That's awesome! Welcome on Quizlet then ^^


    “A queen will always turn pain into power.”

    Sumac15 schreef:
    Hallo Ik was hier uitgenodigd door snatchersunite on tumblr , ik niet spreken nederlands dus im behulp van Google Translate , ik hoop dat het zinvol ! uhm , ik zat te denken van het zijn Hagrid ? als dat oke. haha


    Welcome to Quizlet (: maybe, as Lizor said, it may be quite difficult to understand cos the whole role play is gonna be in Dutch... But welcome here anyways :Y)


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Sumac15 schreef:
    I shall try, I originally came across this on Facebook so i made a Facebook too, and you're right, hagrid is a bit older if you'd rather i used someone else that'd be fine


    Welcome to Quizlet! I think it's really awesome you're English, hehe. And I really like it you tried to talk Dutch, haha. (:


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.