• Welkom in het grote cosplay topic!




    Heb je vragen over Cosplay, weet je dingen niet te vinden of waar te kopen of gewoon om je awesome cosplay (idee) te showen?
    Hier kan je alles gerelateerd aan cosplay neerzetten!






    Evenementen:
    28-29 Maart- Comic Con!
    Tomocon 11 april
    25-26 april- Elf Fantasy Fair Haarzuilens[/url
    26 april
    AntwerpCon
    20 juni Questival
    12-14 juni AnimeCon
    28-30 Augustus Abunai!
    19-20 September Elf Fantasy Fair Arcen

    Joiners:
    Yatogami misschien Tomocon
    SamWinchester EFF 25 april + 20 juni Questival
    Markiplier Comic con
    Noir Abunai
    Avandra AntwerpCon 26 april
    Merrill Dutch Comic Con
    Killua Abunai!
    sugasu EFF 25 april
    Maleficia EFF
    Tokugawa - 12-14 juni Animecon
    Sugasu - 14 juni AnimeCon


    Wil je bij het lijstje? Geef het even aan en eventueel evenement waar je bent te vinden :Y)


    Naamsveranderingen en wijzigingen worden gewaardeerd.
    Suggesties zijn welkom!

    [ bericht aangepast op 19 april 2015 - 11:47 ]


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Avandra schreef:
    25 april


    thanks


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    k heb m`n kaartje voor Tomocon yay


    Natsu Dragneel`s flames are brighter than my future

    Yatogami schreef:
    k heb m`n kaartje voor Tomocon yay



    *O**O*


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Weet iemand nog een Toph cosplay die ik kan bestellen? Ik ben te druk bezig met andere cosplays maar ik wil graag met een vriend van me als Toph en Zuko gaan, helaas geen tijd om het kostuum zelf te maken.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Disasterology schreef:
    Weet iemand nog een Toph cosplay die ik kan bestellen? Ik ben te druk bezig met andere cosplays maar ik wil graag met een vriend van me als Toph en Zuko gaan, helaas geen tijd om het kostuum zelf te maken.


    Ebay misschien?


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Disasterology schreef:
    Weet iemand nog een Toph cosplay die ik kan bestellen? Ik ben te druk bezig met andere cosplays maar ik wil graag met een vriend van me als Toph en Zuko gaan, helaas geen tijd om het kostuum zelf te maken.


    Ik kijk altijd eerst op Ebay, en als ze het daar niet hebben, dan kijk ik op Aliexpress. Controleer wel altijd even voor je bestelt of de verkoper betrouwbaar is ^^ Dat is op beide sites best duidelijk aangegeven en ik heb ook nog nooit mijn spullen niet gekregen ofzo, dus de betrouwbaarheid is best hoog (:

    [ bericht aangepast op 1 april 2015 - 0:12 ]


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    tomocon ziet er erg cool uit. Vind dat altijd van cosplay, kan het zelf allene niet.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Ik ga naar Tomocon! ^^
    Ben nog aan het twijfelen of ik Soi Fon cosplay doe, of Lucy Heartfilia.

    [ bericht aangepast op 5 april 2015 - 17:08 ]


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    ja dudes, animecon!
    Kan ie ook op de lijst? Van 12-14 juni. Ik ga 't hele weekend :].
    Als Tsukuyo.


    Wie gaat d'r ook naar animecon en als wat? I'll keep my eyes open :D!

    [ bericht aangepast op 5 april 2015 - 18:39 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Tokugawa schreef:
    ja dudes, animecon!
    Kan ie ook op de lijst? Van 12-14 juni. Ik ga 't hele weekend :].
    Als Tsukuyo.


    Wie gaat d'r ook naar animecon en als wat? I'll keep my eyes open :D!


    Ik ga ook naar Animecon, als ik geen examen hoef te herkansen ^^ Ik ga dan als Soi Fon of Lucy Heartfilia. Tsukuyo ziet er cool uit ^~^


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Ik ben gemist. Antwerpcon is de zondag. Dus het is 26/04.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Corona schreef:
    (...)

    Ik ga ook naar Animecon, als ik geen examen hoef te herkansen ^^ Ik ga dan als Soi Fon of Lucy Heartfilia. Tsukuyo ziet er cool uit ^~^

    Nice!
    Die Soi Fon ziet er echt supervet uit, van Bleach? I like anything samurai-ish.


    No growth of the heart is ever a waste

    Tokugawa schreef:
    (...)
    Nice!
    Die Soi Fon ziet er echt supervet uit, van Bleach? I like anything samurai-ish.


    Ja! Uit Bleach inderdaad ^^ De cosplay outfit is echt super leuk vind ik, ik ben echt gek op de hakama :3 Het is inderdaad een beetje samurai-ish.


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Disasterology schreef:
    Weet iemand nog een Toph cosplay die ik kan bestellen? Ik ben te druk bezig met andere cosplays maar ik wil graag met een vriend van me als Toph en Zuko gaan, helaas geen tijd om het kostuum zelf te maken.

    Dat is zo awesome ;O


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik heb ooit een Pan Am pakje op Amazon gekocht en ik had dat nog behoorlijk snel. Misschien heb je daar geluk?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?