• Welkom in het grote cosplay topic!




    Heb je vragen over Cosplay, weet je dingen niet te vinden of waar te kopen of gewoon om je awesome cosplay (idee) te showen?
    Hier kan je alles gerelateerd aan cosplay neerzetten!






    Evenementen:
    28-29 Maart- Comic Con!
    Tomocon 11 april
    25-26 april- Elf Fantasy Fair Haarzuilens[/url
    26 april
    AntwerpCon
    20 juni Questival
    12-14 juni AnimeCon
    28-30 Augustus Abunai!
    19-20 September Elf Fantasy Fair Arcen

    Joiners:
    Yatogami misschien Tomocon
    SamWinchester EFF 25 april + 20 juni Questival
    Markiplier Comic con
    Noir Abunai
    Avandra AntwerpCon 26 april
    Merrill Dutch Comic Con
    Killua Abunai!
    sugasu EFF 25 april
    Maleficia EFF
    Tokugawa - 12-14 juni Animecon
    Sugasu - 14 juni AnimeCon


    Wil je bij het lijstje? Geef het even aan en eventueel evenement waar je bent te vinden :Y)


    Naamsveranderingen en wijzigingen worden gewaardeerd.
    Suggesties zijn welkom!

    [ bericht aangepast op 19 april 2015 - 11:47 ]


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Bloody_Mary schreef:
    Ik ga mededelen dat ik niet naar nishicon ga, in verband dat ik al naar Animecon, Castlefest, abunai en nog Archen elf fantasy fair en dat wordt me teveel en ik heb weinig geld.
    (Leeft op studiefinanciering, zakgeld en huis schoonmaken.)


    Ik ga wss ook naar Arcen. ^^ Als Noise of Nekomata, ben nog niet helemaal over uit. Waarschijnlijk nekomata. Maar ik ga ook naar Nishicon denk ik, moet nog even kijken met wie, maar ik vond het de vorige keer echt leuk dus ik wil weer. :3 Plus ik heb waarschijnlijk mijn Shinoa cosplay dan wel, dus yay. *^*


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Oh en Mgc moet ik dit jaar gewoon heen. Want het is in Utrecht en heel kleinschalig enzo. *^*


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Yuuichirou schreef:
    Oh en Mgc moet ik dit jaar gewoon heen. Want het is in Utrecht en heel kleinschalig enzo. *^*


    Kleinschalig is ook best wel leuk! Tomocon was ook niet zo heel groot en daar heb ik me ook heel erg vermaakt.


    Medb - Pronouced as [me-èv]