• Welkom in het grote cosplay topic!




    Heb je vragen over Cosplay, weet je dingen niet te vinden of waar te kopen of gewoon om je awesome cosplay (idee) te showen?
    Hier kan je alles gerelateerd aan cosplay neerzetten!






    Evenementen:
    28-29 Maart- Comic Con!
    Tomocon 11 april
    25-26 april- Elf Fantasy Fair Haarzuilens[/url
    26 april
    AntwerpCon
    20 juni Questival
    12-14 juni AnimeCon
    28-30 Augustus Abunai!
    19-20 September Elf Fantasy Fair Arcen

    Joiners:
    Yatogami misschien Tomocon
    SamWinchester EFF 25 april + 20 juni Questival
    Markiplier Comic con
    Noir Abunai
    Avandra AntwerpCon 26 april
    Merrill Dutch Comic Con
    Killua Abunai!
    sugasu EFF 25 april
    Maleficia EFF
    Tokugawa - 12-14 juni Animecon
    Sugasu - 14 juni AnimeCon


    Wil je bij het lijstje? Geef het even aan en eventueel evenement waar je bent te vinden :Y)


    Naamsveranderingen en wijzigingen worden gewaardeerd.
    Suggesties zijn welkom!

    [ bericht aangepast op 19 april 2015 - 11:47 ]


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Tomocon is afgelopen. Het was heel erg leuk ^^


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Corona schreef:
    Tomocon is afgelopen. Het was heel erg leuk ^^


    Fijn om te horen ^^


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ik ga waarschijnlijk ook naar animecon op 14 juli samen met vrienden. En natuurlijk hele weekend abunai.


    Vampire + Servant = Servamp

    ELFIA!!! (: Heb echt zo'n zin in volgende week!
    Als alles nog op tijd afkomt ga ik als Saber uit de Fate/Stay series. Het kostuum was tijdens de transactie beschadigd, het meeste heb ik weer kunnen maken, maar er zijn nog een aantal dingen die wat moeilijker te fixen zijn dan verwacht ):


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    ELFIA!!! (: Heb echt zo'n zin in volgende week!
    Als alles nog op tijd afkomt ga ik als Saber uit de Fate/Stay series. Het kostuum was tijdens de transactie beschadigd, het meeste heb ik weer kunnen maken, maar er zijn nog een aantal dingen die wat moeilijker te fixen zijn dan verwacht ):


    ik heb mijn kostuum ook binnen en heb nu zoooo zin in Elfia!


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ik voel me eigenlijk wel een beetje buitengesloten in dit topic. Ik heb al meerdere malen gezegd dat ik naar AntwerpCon ga en het staat nu nog steeds niet naast mijn naam. Daarnaast is het zondag 26/04 en niet 25/04. Ik weet dat Nederland groter is en je daar meer dingen hebt, maar voor een Belg zoals ik is het niet bepaald leuk dat de dingen dicht bij huis een beetje naar de achtergrond worden geschoven. Ik voel me dus wel een beetje gediscrimineerd als ik eerlijk mag zijn.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avandra schreef:
    Ik voel me eigenlijk wel een beetje buitengesloten in dit topic. Ik heb al meerdere malen gezegd dat ik naar AntwerpCon ga en het staat nu nog steeds niet naast mijn naam. Daarnaast is het zondag 26/04 en niet 25/04. Ik weet dat Nederland groter is en je daar meer dingen hebt, maar voor een Belg zoals ik is het niet bepaald leuk dat de dingen dicht bij huis een beetje naar de achtergrond worden geschoven. Ik voel me dus wel een beetje gediscrimineerd als ik eerlijk mag zijn.



    Mijn excuses, ik zat in mijn toetsweek maar ik zal het meteen aanpassen. Het was niet mijn bedoeling om je buitengesloten te laten voelen en je te discrimineren.
    Nogmaals mijn excuses, dit was absoluut niet mijn bedoeling....


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    SamWinchester schreef:
    (...)


    Mijn excuses, ik zat in mijn toetsweek maar ik zal het meteen aanpassen. Het was niet mijn bedoeling om je buitengesloten te laten voelen en je te discrimineren.
    Nogmaals mijn excuses, dit was absoluut niet mijn bedoeling....

    While you´re at it, zou je mij ook toe kunnen voegen? Ik had 't ook een paar keer gezegd XD
    Tokugawa - 12-14 juni Animecon


    No growth of the heart is ever a waste

    Tokugawa schreef:
    (...)
    While you´re at it, zou je mij ook toe kunnen voegen? Ik had 't ook een paar keer gezegd XD
    Tokugawa - 12-14 juni Animecon


    sorry (flower)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Sugasu schreef:
    Ik ga waarschijnlijk ook naar animecon op 14 juli samen met vrienden. En natuurlijk hele weekend abunai.


    animecon is toch 14 juni?


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    SamWinchester schreef:
    (...)

    animecon is toch 14 juni?


    12 tot en met 14 Juni inderdaad

    [ bericht aangepast op 18 april 2015 - 12:53 ]


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Corona ~> Killua


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Sablier -> Noir
    Ik ga waarschijnlijk één dag als Kuroko en één als Ene naar Abunai. c: De andere dag moet ik nog even kijken. Als ik Noise op tijd af krijg sowieso Noise, maar anders ben ik denk ik twee dagen Kuroko en één Ene.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Helaas ga ik niet naar abunai
    Waarom: vanwege geld gebrek.


    Vampire + Servant = Servamp

    Sugasu schreef:
    Helaas ga ik niet naar abunai
    Waarom: vanwege geld gebrek.


    Nooooh maar ik wilde je Sugasu cosplay zo graag zien! TwwwwwT


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)