• ...van het "feestje" wat ik vandaag zou houden. Ik heb vandaag namelijk zandkoekjes gebakken en heb ze vervolgens besmeerd met cranberry- en citroenglazuur en ben toen vervolgens los gegaan met de decoratie. Serieus het hele aanrecht lag onder de kleurenspikkels en minihagelslag. De leukste decoratie vind ik nog wel de minimarshmellows.



    Ik wilde alweer een tijdje zandkoekjes gaan bakken omdat ik met kerst vormpjes had gekregen van de ouders van mijn vriend. Ik had er helaas vandaag pas echt tijd voor gemaakt. Het nogal een jeugdsentiment, omdat ik vroeger héél vaak zandkoekjes bakte, met name met mijn moeder, haha. Ik ben voor mijn vormsel naar de lokale bakkerij gegaan en heb toen ook koekjes gebakken en mezelf daarna een beetje ziek gegeten x'D

    Wie wilt een koekje? ^^
    En een andere (nuttige) vraag: wat is voor jullie jeugdsentiment?

    [ bericht aangepast op 20 feb 2015 - 20:47 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    You know that I love them! (wbw)


    26 - 02 - '16

    Koekjes, koekjes, koekjes. I love koekjes! :9~

    Je hebt echt je best gedaan, Sofie! Het resultaat mag er zeker weten wezen. Party hard! *O*


    Pretty is just a pretty word.

    AWH CUTE!


    -

    Oeeeh kom je wat brengen? :9~


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ziet er superlekker uit, ga je delen met ons? (krul)

    Arella schreef:
    Ziet er superlekker uit, ga je delen met ons? (krul)


    Ik was eerder! x) ghehe


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Zweinstein schreef:
    (...)

    Ik was eerder! x) ghehe


    Genoeg voor ons allebei? :Y)

    Arella schreef:
    (...)

    Genoeg voor ons allebei? :Y)


    Hmm, vooruit. :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Kan ik nog wat reserveren voor Nikki? *O*


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Mulleroni schreef:
    Koekjes, koekjes, koekjes. I love koekjes! :9~

    Je hebt echt je best gedaan, Sofie! Het resultaat mag er zeker weten wezen. Party hard! *O*


    Queer zijn is gewoon alles

    Het enige waar ik nu aan kan denken zijn die koekjes, maar ik heb altijd heel veel van verkleden en (vinger)verven gehouden. Dat waren echt de twee activiteiten die ik vroeger het aller leukste vond. Zelfs nu bij het oppassen vind ik het helemaal niet erg om mee te doen. (krul)

    Maar ze zijn super goed gelukt! De laatste keer dat ik zandkoekjes heb gemaakt heb ik er volgens mij melk bij gegooid. Dus dat liep niet zo goed af...(bat)

    [ bericht aangepast door een moderator op 20 feb 2015 - 21:42 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Omnom


    16 - 09 - '17

    Etuuh!


    ©1998