• [insertbeginpost]

    Wat is Henk?

    0.0% (0 stemmen)
     
    Knap

    0.0% (0 stemmen)
     
    Geweldig

    0.0% (0 stemmen)
     
    Lief

    0.0% (0 stemmen)
     
    Awesome

    0.0% (0 stemmen)
     
    Super

    100.0% (12 stemmen)
     
    Alles wat hierboven staat ^^


    -

    Massacres schreef:
    (...)
    Rol: Jongen
    Status: in de sekte
    Naam: Faelan Aureus Adelfos (tweelingbroer van Anthony Maverick Adelfos)
    Leeftijd: 17
    Uiterlijk: Net als zijn broer heeft hij zeer kenmerkende felblauwe ogen, die meestal schitteren. Zijn zwarte matcht daarom ook mooi bij zijn ogen. Hij ziet er sportief Hij draagt vaak een gewoon shirt, een hoodie en een losse broek. Hij is ook vrij atletisch gebouwd, maar niet overdreven. Hij 1 meter 75 centimeter groot en heeft verscheidene littekens overal verspreid omdat hij al vaker mishandeld is door de bewaking, zijn meest opvallende ik op zijn linkerbiceps. Hij is ook vrij mager en heeft een huid die normaal van kleur is.


    Karakter: Faelan is een zorgzaam type, zo nodig bijna moederlijk, tot je op zijn irritatie stuit. Omdat hij net zoals zijn broer een leiderstype is, voelt hij zich verantwoordelijk voor iedereen. Hij heeft de uitstraling van het lieve bloemetje, maar eigenlijk is hij de slang die zich eronder verschuilt. Voor zijn vijanden toch. Als iets hem niet zint zal hij geen blad voor de mond nemen en er zijn ongescencureerde mening over geven. Ook is hij 'het luisterend oor', maar hij kan ook vrij impulsief zijn. Hij heeft een goed gevoel voor humor en is bekend met sarcasme door zijn tweelingbroer Anthony. Hij is iemand die naar ieders opinie luistert om zijn eigen visie bij te schaven. Hij is ook iemand die snel vrienden maakt en rustige uitstraling heeft. Hij is ook heel fanatiek als hij iets wil zal hij alles er aan doen om zijn doel te bereiken. In dit geval ontsnappen. hij heeft ook geweldige focus en laat zich dus niet snel afleiden.
    Extra: Faelan heeft een uitzonderlijk goede band met zijn broer die versterkt is door hun leven in de sekte. Ze stoeien soms nog wel, maar minder. Als iemand Anthony bedreigd mag je er zeker van zijn dat Faelan er zal zijn om hem te verdedigen, met geweld als het moet. Ze hebben ook samen hun verstop plekje voor gesmokkelde en gestolen spullen. Hij heeft ook al vaker vastgezeten en is al vaker gefolterd door de bewaking door tegenspreken en in opstand te komen.


    LOGAN :9~


    take me back to the basics and the simple life

    "Never give up"


    Naam: Lily-Kate Rosewood.
    Roepnaam: Kate.
    Leeftijd: 16 jaar.
    District: 3.
    Innerlijk: Kate is slim en sluw. Ze weet zonder dat het opvalt alles over haar omgeving. Ze is erg opofferingsgezind en zal haar geliefden altijd beschermen. Dit is ook haar zwakke punt in de spelen. Kate heeft een aura om haar heen hangen die zorgt dat iedereen zich op haar gemak voelt. Kate kan soms wat impulsief zijn en soms gaat ze te ver over de grens. Ze is spontaan, sociaal en zal altijd gelijk willen hebben.
    Uiterlijk: Kate is slank en behendig gebouwd. Ze is niet heel lang. Ze heeft grote blauwe ogen omlijst door lange zwarte wimpers. Haar gelaatstrekken zijn scherp maar toch lijkt haar gezicht vriendelijk. Ze heeft lang blond haar wat ze meestal in een staart heeft zitten.
    Achtergrond: Kate houdt van haar familie. Ze heeft er alles voor over om hen te beschermen. Ze heeft twee kleine zusjes die de leeftijd om aan de spelen mee te doen nog niet bereikt. Kate had ooit een oudere broer die in de spelen is gestorven, daardoor is haar gezin gebroken. Sinds die tijd koestert Kate wraak tegen het Capitool.
    Specialiteiten: Kate is heel goed met messen en weet goed waar de vitale plekken zitten. Ook is ze goed in vuur maken en kan ze snel verbanden leggen.
    Zwaktepunten: Kate's zwaktepunt is haar opofferingsgezindheid.
    District Token: Kate draagt een zilveren armband met een hartje eraan.
    Trainingcijfer:


    I'll never stop shaming me for this shit.


    "A ship is safe in harbor, but that's not what ships are for"


    Naam: Lily Amanda Hale.
    Leeftijd: 16 jaar, verjaart op 21 augustus.
    Leerjaar: 7.
    Bloedstatus: Pure blood.
    Uiterlijk: [FC: Barbara Palvin] Lily heeft lang blond haar met verschillende kleuren natuurlijke highlights. Ze is slank gebouwd maar heeft wel rondingen op de juiste plekken. Ze heeft grote ogen die tussen blauw en groenkleurig zitten en omlijst zijn door een volle laag wimpers. Ze heeft een scherpe kaaklijn en scherpe jukbeenderen maar toch is haar gezicht zacht en vriendelijk.
    Innerlijk: Lily is spontaan en open. Ze zal altijd voor haar vrienden klaar staan. Lily kan soms brutaal zijn en weet soms niet goed waar de grenzen liggen. Lily wilt graag dat iedereen zich prettig voelt waardoor ze vaak te veel hooi op de vork neemt en zelf erg gestrest raakt. Lily zal nooit iemand verraden. Lily kan soms nogal impulsief beslissingen nemen waardoor ze niet altijd de juiste neemt. Lily kan nogal koppig zijn en wilt altijd haar zin hebben waardoor ze niet altijd vrienden maakt. Lily kan goed met mensen omgaan, ze kan goed luisteren en advies geven. Lily is redelijk ambitieus maar heeft nogal uitstel gedrag waardoor ze dingen vaak niet op tijd af krijgt.
    Geschiedenis: Lily komt uit een rijke Pure blood-familie. Aan materialistische zaken is ze in haar jeugd nooit te kort gekomen. Ze is enig kind en haar ouders waren vaak weg. Haar hele familie was eigenlijk voor de doelen van Voldemort. Ze haten Muggle's en tovenaars of heksen die niet Pure blood zijn. Lily daarentegen maakt het niets uit van welke afkomst iemand is. Lily logeerde ook vaak bij haar oom en tante die een zoon hebben waar ze lang verliefd op is geweest maar nu niet meer. Lily wilde eerst naar Hogwarts gaan want daar is haar hele familie heen geweest, maar ze is uiteindelijk naar Oxford Academy for Witches en Wizards gegaan. Lily's hele familie heeft op Hogwarts gezeten, allemaal bij Slytherin.
    Extra: Lily heeft een witte sneeuwuil genaamd Faith.


    Het klopt niet eens meer, omg, omg, omg. Ik moet Lily zo erg gaan herschrijven. Oh god, wat terrible.


    -

    Oh shit. Mijn mobiel flipte. Excuses.


    -

    Iniminicum schreef:
    "Never give up"


    Naam: Lily-Kate Rosewood.
    Roepnaam: Kate.
    Leeftijd: 16 jaar.
    District: 3.
    Innerlijk: Kate is slim en sluw. Ze weet zonder dat het opvalt alles over haar omgeving. Ze is erg opofferingsgezind en zal haar geliefden altijd beschermen. Dit is ook haar zwakke punt in de spelen. Kate heeft een aura om haar heen hangen die zorgt dat iedereen zich op haar gemak voelt. Kate kan soms wat impulsief zijn en soms gaat ze te ver over de grens. Ze is spontaan, sociaal en zal altijd gelijk willen hebben.
    Uiterlijk: Kate is slank en behendig gebouwd. Ze is niet heel lang. Ze heeft grote blauwe ogen omlijst door lange zwarte wimpers. Haar gelaatstrekken zijn scherp maar toch lijkt haar gezicht vriendelijk. Ze heeft lang blond haar wat ze meestal in een staart heeft zitten.
    Achtergrond: Kate houdt van haar familie. Ze heeft er alles voor over om hen te beschermen. Ze heeft twee kleine zusjes die de leeftijd om aan de spelen mee te doen nog niet bereikt. Kate had ooit een oudere broer die in de spelen is gestorven, daardoor is haar gezin gebroken. Sinds die tijd koestert Kate wraak tegen het Capitool.
    Specialiteiten: Kate is heel goed met messen en weet goed waar de vitale plekken zitten. Ook is ze goed in vuur maken en kan ze snel verbanden leggen.
    Zwaktepunten: Kate's zwaktepunt is haar opofferingsgezindheid.
    District Token: Kate draagt een zilveren armband met een hartje eraan.
    Trainingcijfer:


    I'll never stop shaming me for this shit.


    "A ship is safe in harbor, but that's not what ships are for"


    Naam: Lily Amanda Hale.
    Leeftijd: 16 jaar, verjaart op 21 augustus.
    Leerjaar: 7.
    Bloedstatus: Pure blood.
    Uiterlijk: [FC: Barbara Palvin] Lily heeft lang blond haar met verschillende kleuren natuurlijke highlights. Ze is slank gebouwd maar heeft wel rondingen op de juiste plekken. Ze heeft grote ogen die tussen blauw en groenkleurig zitten en omlijst zijn door een volle laag wimpers. Ze heeft een scherpe kaaklijn en scherpe jukbeenderen maar toch is haar gezicht zacht en vriendelijk.
    Innerlijk: Lily is spontaan en open. Ze zal altijd voor haar vrienden klaar staan. Lily kan soms brutaal zijn en weet soms niet goed waar de grenzen liggen. Lily wilt graag dat iedereen zich prettig voelt waardoor ze vaak te veel hooi op de vork neemt en zelf erg gestrest raakt. Lily zal nooit iemand verraden. Lily kan soms nogal impulsief beslissingen nemen waardoor ze niet altijd de juiste neemt. Lily kan nogal koppig zijn en wilt altijd haar zin hebben waardoor ze niet altijd vrienden maakt. Lily kan goed met mensen omgaan, ze kan goed luisteren en advies geven. Lily is redelijk ambitieus maar heeft nogal uitstel gedrag waardoor ze dingen vaak niet op tijd af krijgt.
    Geschiedenis: Lily komt uit een rijke Pure blood-familie. Aan materialistische zaken is ze in haar jeugd nooit te kort gekomen. Ze is enig kind en haar ouders waren vaak weg. Haar hele familie was eigenlijk voor de doelen van Voldemort. Ze haten Muggle's en tovenaars of heksen die niet Pure blood zijn. Lily daarentegen maakt het niets uit van welke afkomst iemand is. Lily logeerde ook vaak bij haar oom en tante die een zoon hebben waar ze lang verliefd op is geweest maar nu niet meer. Lily wilde eerst naar Hogwarts gaan want daar is haar hele familie heen geweest, maar ze is uiteindelijk naar Oxford Academy for Witches en Wizards gegaan. Lily's hele familie heeft op Hogwarts gezeten, allemaal bij Slytherin.
    Extra: Lily heeft een witte sneeuwuil genaamd Faith.


    Het klopt niet eens meer, omg, omg, omg. Ik moet Lily zo erg gaan herschrijven. Oh god, wat terrible.


    Hahaha, Lilyklopt indd niet meer :')


    take me back to the basics and the simple life

    Eleutheromania schreef:
    (...)

    LOGAN :9~
    jup


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Massacres schreef:
    (…) jup


    Logan Lerman is fab


    take me back to the basics and the simple life

    Eleutheromania schreef:
    (...)

    Logan Lerman is fab


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Massacres schreef:
    (...)



    :9~


    -

    Massacres schreef:
    (…)



    Perf


    take me back to the basics and the simple life

    Iniminicum schreef:
    (...)

    :9~
    Die gif komt uit een van mijn favoriete films. Ik heb ooit zijn achternaam die hij had in die film als username gehad, iedereen leek me toen te kennen


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Guys, is Alégria geschikt als prefect?


    I just caught the wave in your eyes

    Cynefin schreef:
    Guys, is Alégria geschikt als prefect?


    Vast wel


    take me back to the basics and the simple life

    Eleutheromania schreef:
    (...)

    Vast wel


    En is dat dan ingewikkelder ofzo in een rog? Nee toch


    I just caught the wave in your eyes

    Cynefin schreef:
    (...)

    En is dat dan ingewikkelder ofzo in een rog? Nee toch


    Nope ^^


    take me back to the basics and the simple life

    username gifs :3 (waar het bij kan)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque