• Misschien kennen jullie de app 'Raad het voorwerp' wel. Deel hier de puzzels waar je niet uit komt, misschien dat we elkaar kunnen helpen. (:
    Wie spelen dit spel nog meer? (:

    Ik zit vast met deze:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Dat is geloof ik een praatpaal. Zo'n ding dat langs de snelweg staat.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Hoe doen jullie plaatjes van je mobiel hier neer zetten? Via je mobiel (zo ja, hoe?) of toch door een draadje in je laptop/pc te steken en het plaatje dan hier te uploaden?


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Zweinstein schreef:
    Hoe doen jullie plaatjes van je mobiel hier neer zetten? Via je mobiel (zo ja, hoe?) of toch door een draadje in je laptop/pc te steken en het plaatje dan hier te uploaden?


    Je kan het via je mobiel ook gewoon oploaden. c:


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Shippings schreef:
    (...)

    Je kan het via je mobiel ook gewoon oploaden. c:


    Hoe? o.O'
    Ik kon 'm wel delen, maar niet de link van het plaatje kopieren ofseu.. Of bedoel je dat ik dan met mijn mobiel naar Tinypic moet gaan?


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Zweinstein schreef:
    Praatpaal?

    Jaa dank u! ^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Zweinstein schreef:
    (...)

    Hoe? o.O'
    Ik kon 'm wel delen, maar niet de link van het plaatje kopieren ofseu.. Of bedoel je dat ik dan met mijn mobiel naar Tinypic moet gaan?


    Jup. Al is Tinypic vet klote op mobiele. Ik raad je Postimg.org aan.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik deel hem altijd naar een gesprek van iemand die dat niet erg vind en kopieer dan de link. :'P


    Every villain is a hero in his own mind.

    Angmar schreef:
    Ik deel hem altijd naar een gesprek van iemand die dat niet erg vind en kopieer dan de link. :'P


    Ik weet niet, hoor. Maar je kan het ook naar jezelf sturen. :P via Facebook I mean, dat is ook een mogelijkheid, ja. (:


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Thanks all, ik zal het eens proberen wanneer nodig c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Shippings schreef:
    (...)

    Ik weet niet, hoor. Maar je kan het ook naar jezelf sturen. :P via Facebook I mean, dat is ook een mogelijkheid, ja. (:


    Weer wat geleerd. :')


    Every villain is a hero in his own mind.

    Angmar schreef:
    (...)

    Weer wat geleerd. :')


    Haha :') ik gebruik het altijd voor foto's, dan heb ik die dus altijd en overal op elk apparaat.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Shippings schreef:
    (...)

    Haha :') ik gebruik het altijd voor foto's, dan heb ik die dus altijd en overal op elk apparaat.

    Ja, dat maakt alles echt tien keer makkelijker. 8D
    Good to know.^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Nou dan doe ik er nog maar eentje... :'D

    [ bericht aangepast op 22 feb 2015 - 23:31 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Glijbaan?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jullie zijn echt te slim.
    Zit ik er een kwartier naar te turen en jullie hebben 'm gewoon in een minuutje... (no_chears)

    [ bericht aangepast op 22 feb 2015 - 23:34 ]


    Every villain is a hero in his own mind.