• Misschien kennen jullie de app 'Raad het voorwerp' wel. Deel hier de puzzels waar je niet uit komt, misschien dat we elkaar kunnen helpen. (:
    Wie spelen dit spel nog meer? (:

    Ik zit vast met deze:


    Every villain is a hero in his own mind.




    Iets met Bal


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:




    Iets met Bal


    Ik zou denken biertap, maar aangezien het iets met bal is, zou ik het niet weten.


    <3

    Het is biertap ik davht zelf iets metbal. Zal het volgende keer derbij zette


    Change is for weirdos ~ Niall Horan


    Every villain is a hero in his own mind.

    Het plaatje is te klein om het goed te kunnen zien.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nvm

    [ bericht aangepast op 1 maart 2015 - 11:58 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Halp


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Angmar schreef:


    Volgens mij is het eerste woord tanden, ik moet dat gebruiken voor mijn blokjes te 'verzorgen' (:


    <3

    Gonplei schreef:
    Halp


    Ik heb eigenlijk geen idee, ik zie niet goed wat er op de foto staat.


    <3

    Ooh, tanden ragers zal het dan wel zijn! ^^
    En Kyle, dat is een brievenbus denk ik?


    Every villain is a hero in his own mind.

    Was het vanmiddag aan het spelen en ik vraag het aan mijn vriend en gewoon een voor een wist hij ze op te nemen, zonder dat ie t spel speelt of ooit gespeeld heeft :') Sommige mensen zijn er zo verdomd goed in..


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Angmar schreef:
    Ooh, tanden ragers zal het dan wel zijn! ^^
    En Kyle, dat is een brievenbus denk ik?


    Omg nou voel ik me dom. Het is een brievenbus, ja... ik dacht aan een bestelsite...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.


    Voor de verandering weten we deze allebei niet, ik heb geen idee waar ik naar kijk en kan er echt niets in vinden. Kan ook geen letter meer vrij spelen :<


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Infiniti schreef:


    Voor de verandering weten we deze allebei niet, ik heb geen idee waar ik naar kijk en kan er echt niets in vinden. Kan ook geen letter meer vrij spelen :<


    Nietjes?


    16 - 09 - '17

    Infiniti schreef:
    Was het vanmiddag aan het spelen en ik vraag het aan mijn vriend en gewoon een voor een wist hij ze op te nemen, zonder dat ie t spel speelt of ooit gespeeld heeft :') Sommige mensen zijn er zo verdomd goed in..

    Handig, kan je hem eens naar hier sturen (:


    <3