• Stel: je bent jarig, organiseert een feestje voor al je vrienden, maar niemand komt opdagen. Niemand. Hoe zou jij je voelen? De zesjarige Glenn was er kapot van. Ook al had zijn moeder de hele klas uitgenodigd, niemand nam de moeite om op het partijtje van de autistische jongen te komen. De politie in Florida kreeg hier hoogte van en besloot Glenn Burrati een knaller van een feest te geven.

    'WANNEER KOMEN ZE?'
    ‘’Toen al zijn 16 klasgenootjes niet op kwamen dagen, brak zijn teleurgestelde blik mijn hart,’’ zo vertelt moeder Ashlee aan Local 6. ‘’Hij bleef maar vragen wanneer ze zouden komen.’’

    Ashlee schreef haar verdriet van zich af op Facebook. Dat bericht bleef niet onopgemerkt: de hele buurt kwam in actie om Glenn een fantastische verjaardag te geven.

    DROOMVERJAARDAG
    Onbekende buurtgenoten belden aan om de jarige job cadeautjes te brengen en ook de plaatselijke politie kwam in actie. De helikopter van de sheriff vloog over het huis van Glenn om het mannetje persoonlijk te groeten. Verder kochten agenten geschenkjes en kwamen zij met politiehonden langs om hem een fijne dag te wensen. De jarige Glenn kon niet meer stoppen met lachen.

    Bron: Metro <- Hier is ook het filmpje erover te vinden, die ik zelf niet bekeken heb doordat me pa bezig is met werk en ik 'm maar niet storen ga door een filmpje te kijken.


    Naahw, ik vind dit echt heel leuk om te zien! Het is echt onwijs sneu dat z'n klasgenootjes niet op kwamen dagen, maar dat de buurt direct opsprong en dat veel mensen ervoor zorgden dat het jongetje een topverjaardag had verwarmd toch wel mijn hart. c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik dacht aan Liam. Oeps.

    Ik vind het echt heel zielig voor hem, maar ik ben blij dat hij toch blij werd. ^^
    Je gunt het iemand niet, vooral zo'n klein kindje niet, dat niemand op komt dagen.


    wat was dit ookalweer

    Oh, dat is zo ontzettend lief! Ik ga het filmpje zo kijken, maar dat is echt zo lief van die agenten. My heart is melting c:
    Ik zet het filmpje zelf anders wel hier neer, het is toch een Youtube filmpje ^^
    En die foto's die je in dat filmpje ziet zijn onwijs leuk (:

    [ bericht aangepast op 23 feb 2015 - 13:00 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    LiamJamesPayne schreef:
    Ik vind het echt heel zielig voor hem, maar ik ben blij dat hij toch blij werd. ^^
    Je gunt het iemand niet, vooral zo'n klein kindje niet, dat niemand op komt dagen.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Wat fijn dat hij toch nog een leuke verjaardag had.
    Wel moeten de ouders van de kinderen uit die klas eens goed bedenken of ze wel normaal zijn..

    Ik zag t gisteren voorbij komen op Facebook, RTL nieuws had er wat over geplaatst.


    Ik vind die politieagenten en de andere mensen die zijn verjaardag uiteindelijk gered hebben echt helden. En ik hoop dat de mensen die niet eens de moeite hebben genomen om te komen of überhaupt niets van hen hebben laten horen de volgende keer 3x nadenken voordat ze zoiets flikken.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Awh.. Dit doe je een onschuldig jongetje toch niet aan? Echt lief dat ze hem toch blij konden maken. c:


    Some people are art and do art at the same time

    Het is toch ongelofelijk dat van die zestien kinderen er geen één komt opdagen? Hartstikke lief van die buurtbewoners en agenten dat ze er nog wat aan hebben gedaan om zijn verjaardag te redden.

    [ bericht aangepast op 23 feb 2015 - 13:23 ]

    CrowIey schreef:
    Het is toch ongelofelijk dat van die zestien kinderen er geen één komt opdagen? Hartstikke lief van die buurtbewoners en agenten dat ze er nog wat aan hebben gedaan om zijn verjaardag te redden.


    Inderdaad, alsof ze het zo hebben afgesproken..


    Some people are art and do art at the same time

    Ik zag het voorbij komen op fb ja. Zo lief vond ik het en schandalig van de ouders van de klasgenoten.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Awwh ik smelt.. Wat enorm lief van de politie en de mensen die wel kwamen <3


    26 - 02 - '16

    CrowIey schreef:
    Het is toch ongelofelijk dat van die zestien kinderen er geen één komt opdagen? Hartstikke lief van die buurtbewoners en agenten dat ze er nog wat aan hebben gedaan om zijn verjaardag te redden.

    Inderdaad :/ Zo rot! Ik denk dat ik mijn kind ga verplichten naar elk feestje te gaan later ;3


    effort never betrays you

    LiamJamesPayne schreef:
    Ik dacht aan Liam. Oeps.

    Ik vind het echt heel zielig voor hem, maar ik ben blij dat hij toch blij werd. ^^
    Je gunt het iemand niet, vooral zo'n klein kindje niet, dat niemand op komt dagen.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Derks schreef:
    Ik zag t gisteren voorbij komen op Facebook, RTL nieuws had er wat over geplaatst.


    Ik vind die politieagenten en de andere mensen die zijn verjaardag uiteindelijk gered hebben echt helden. En ik hoop dat de mensen die niet eens de moeite hebben genomen om te komen of überhaupt niets van hen hebben laten horen de volgende keer 3x nadenken voordat ze zoiets flikken.


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ik ben één keer op de verjaardag van mijn beste vriendin geweest waar tien anderen het lieten afweten. Echt verschrikkelijk, zit je daar met je chips en taart.
    Ik ben blij dat de jongen zo toch nog een geweldige verjaardag heeft gehad. Als je als ouder/kind leest dat de politie en buurtbewoners het feest hebben moeten redden, krab je toch ook wel even achter je oren...


    Every villain is a hero in his own mind.

    Awh, wat jammer dat niemand kwam opdagen. Gelukkig waren er wel mensen die hem blij konden maken, altijd fijn.


    16 - 09 - '17