• Stel: je bent jarig, organiseert een feestje voor al je vrienden, maar niemand komt opdagen. Niemand. Hoe zou jij je voelen? De zesjarige Glenn was er kapot van. Ook al had zijn moeder de hele klas uitgenodigd, niemand nam de moeite om op het partijtje van de autistische jongen te komen. De politie in Florida kreeg hier hoogte van en besloot Glenn Burrati een knaller van een feest te geven.

    'WANNEER KOMEN ZE?'
    ‘’Toen al zijn 16 klasgenootjes niet op kwamen dagen, brak zijn teleurgestelde blik mijn hart,’’ zo vertelt moeder Ashlee aan Local 6. ‘’Hij bleef maar vragen wanneer ze zouden komen.’’

    Ashlee schreef haar verdriet van zich af op Facebook. Dat bericht bleef niet onopgemerkt: de hele buurt kwam in actie om Glenn een fantastische verjaardag te geven.

    DROOMVERJAARDAG
    Onbekende buurtgenoten belden aan om de jarige job cadeautjes te brengen en ook de plaatselijke politie kwam in actie. De helikopter van de sheriff vloog over het huis van Glenn om het mannetje persoonlijk te groeten. Verder kochten agenten geschenkjes en kwamen zij met politiehonden langs om hem een fijne dag te wensen. De jarige Glenn kon niet meer stoppen met lachen.

    Bron: Metro <- Hier is ook het filmpje erover te vinden, die ik zelf niet bekeken heb doordat me pa bezig is met werk en ik 'm maar niet storen ga door een filmpje te kijken.


    Naahw, ik vind dit echt heel leuk om te zien! Het is echt onwijs sneu dat z'n klasgenootjes niet op kwamen dagen, maar dat de buurt direct opsprong en dat veel mensen ervoor zorgden dat het jongetje een topverjaardag had verwarmd toch wel mijn hart. c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Wat misselijk van die ouders van die klasgenootjes.
    Wel heel lief van de politie en de buurt c:


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Waarom gebeurd dit nooit op mijn verjaardag, er word nooit wat aan gedaan D: