• Goed, voor wie zijn jullie bij de Ema's? En wat vinden jullie van de optredens en wie er gewonnen heeft?:3

    x

    Verdere random ema zooi hier neergooien svp. Alle andere topics rondom de EMA´s zullen meteen worden gesloten.




    (bericht aangepast door een moderator)


    ok

    Wonderbaarlijk hoe ze het elke keer doen.
    Onverdient vind ik maargoed. ^^

    Het komt door de fans die er elke keer weer voor zorgen, maargoed, het is weer begonnen.:3
    x


    ok

    Ja klopt, kinda crazy. Sommige fans blijven stemmen terwijl ze het eig gewoon niet verdienen. Like, ze hebben nogsteeds geen nieuw album enzo. Teren nog op de oude zooi. Vind ik niet prijs-waardig :'D Maargoed, wie ben ik?

    Anw, ik denk geen ondertitels omdat ze wel verwachten dat de meeste kijkers engels kunnen..
    en het live is indeed.

    omdat het live is :'D


    don't Worry...Be gay.

    Jah heb het nu pas door dat er geen ondertitels zijn XD

    Jah heb het nu pas door dat er geen ondertitels zijn XD

    Eerlijk gezegt had ik dat ook pas veel later door, me zusje vroeg het zich af.:Y)
    x


    ok

    Ja klopt, kinda crazy. Sommige fans blijven stemmen terwijl ze het eig gewoon niet verdienen. Like, ze hebben nogsteeds geen nieuw album enzo. Teren nog op de oude zooi. Vind ik niet prijs-waardig :'D Maargoed, wie ben ik?

    Anw, ik denk geen ondertitels omdat ze wel verwachten dat de meeste kijkers engels kunnen..

    Je hebt wel gelijk, maar goed, ik had echt gedacht dat Metallica zou winnen.:O
    x


    ok

    Ik ben nu voor Slipknot.:3
    x


    ok

    Wie wint?

    Wiih xD 30 sec to mars xD da was zo grappig met Kid rock haha

    NOU:(
    Tot nu toe ben ik alleen blij met PinkxD

    (...)
    Je hebt wel gelijk, maar goed, ik had echt gedacht dat Metallica zou winnen.:O
    x

    Ja of gewoon een wel actieve band ofzo? Die wél met nieuwe albums komt? :')
    Ik heb me er verder niet in verdiept maar vind het wel kinda stupid aangezien TH al heeft gewonnen voor dat oude album. :'D twee keer winnen vind ik too much van het goede.

    Wie wint?

    Fijn, Slipknot niet gewonnen, 30STM heeft gewonnen.:'D
    x


    ok

    (...)
    Ja of gewoon een wel actieve band ofzo? Die wél met nieuwe albums komt? :')
    Ik heb me er verder niet in verdiept maar vind het wel kinda stupid aangezien TH al heeft gewonnen voor dat oude album. :'D twee keer winnen vind ik too much van het goede.

    Eerlijk gezegt had ik er me helemaal niet op verheugd dat Tokio Hotel zou winnen. Hajar en ik waren daar gewoon van overtuigd, maar goed. Dus wel?;3
    x


    ok

    Ik hoop dat Britney Spears nu wint.:'D
    x


    ok

    Ben nu voor Britney spears & Leona Lewis