• Beginpost?

    LAU, SORRY! IK DACHT ECHT DAT ER NOG TWEE POSTS MOESTEN EN DAT IK JE HIELP MAAR DAT WAS DUS NIET ZO EN SORRYYYYY!!!


    take me back to the basics and the simple life

    Ameliorate schreef:
    (...)

    Dat kan ik niet zeggen. Ik denk niet dat Laura het erg op prijs zal stellen als ik haar wachtwoord over internet heen verspreid.


    Zeg het dan maar in PB :')


    take me back to the basics and the simple life

    God ik heb nog een paar story concepten staan die ik niet gebruik, maar ik kan het niet over mijn hart krijgen om ze te wissen :'D


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Massacres schreef:
    God ik heb nog een paar story concepten staan die ik niet gebruik, maar ik kan het niet over mijn hart krijgen om ze te wissen :'D


    Hahaha, tell me what they're about


    take me back to the basics and the simple life

    Massacres schreef:
    God ik heb nog een paar story concepten staan die ik niet gebruik, maar ik kan het niet over mijn hart krijgen om ze te wissen :'D


    Ik ken het gevoel. Ben nu bezig met een verhaal, maar ben te schijterig om te activeren


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Eleutheromania schreef:
    (...)

    Zeg het dan maar in PB :')


    Nou, ik wil niet gemeen overkomen, maar ik heb echt best wel lang Laura gestalkt en het is al heel wat dat ik het ineens in het openbaar zeg. Ik heb er echt heel hard voor gewerkt snap je, dus ik vindt het niet zo leuk als jij gewoon van mij haar wachtwoord kan krijgen terwijl ik er echt maanden achterna heb gezeten.
    En daarnaast, als ik Laura zou zijn zou Laura net zo goed als ik haar eigen wachtwoord weten, dus dan denk ik niet dat dat je zou overtuigen.


    She was always looking for more..

    Ze willen dat wij denken dat Laura Henk is.


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Massacres schreef:
    (...) Pfsh zo geweldig is-ie niet hoor :'D


    Ik vindt hem echt heel mooi!


    She was always looking for more..

    Eleutheromania schreef:
    (...)

    Hahaha, tell me what they're about
    Ik heb nog een OP detective, 2 1D fanfics afgewerkt, die ene is vreselijk, de andere zou ik nog wel kunnen herschrijven voor de mensen die het nog willen lezen :'D ehmmm ik heb een onafgewerkt Draco Malfoy story staan, een PJObased OP, Een Teen Wolf fanfic en een Gangverhaal met een erotisch gaytintje


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Trohman schreef:
    Ze willen dat wij denken dat Laura Henk is.


    Dat is mijn zinnetje! Ik kwam er eerst mee.
    Want ik ben echt Jente/Henk.


    She was always looking for more..

    Ameliorate schreef:
    (...)

    Nou, ik wil niet gemeen overkomen, maar ik heb echt best wel lang Laura gestalkt en het is al heel wat dat ik het ineens in het openbaar zeg. Ik heb er echt heel hard voor gewerkt snap je, dus ik vindt het niet zo leuk als jij gewoon van mij haar wachtwoord kan krijgen terwijl ik er echt maanden achterna heb gezeten.
    En daarnaast, als ik Laura zou zijn zou Laura net zo goed als ik haar eigen wachtwoord weten, dus dan denk ik niet dat dat je zou overtuigen.


    Shut up Lau. Je schrijft met punten. (cat)


    take me back to the basics and the simple life

    Trohman schreef:
    (...)

    Ik ken het gevoel. Ben nu bezig met een verhaal, maar ben te schijterig om te activeren
    Ik ben nu alleen nog actief bezig met mijn marvel fanfic.

    En wat de cover betreft, er is niet goed genoeg gegumd naar mijn mening :'D


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Eleutheromania schreef:
    (...)

    Shut up Lau. Je schrijft met punten. (cat)


    En met times. Ik heb haar gedrag namelijk erg goed bestudeerd en ik hoop het zo goed mogelijk na te doen.


    She was always looking for more..

    Ameliorate schreef:
    (...)

    En met times. Ik heb haar gedrag namelijk erg goed bestudeerd en ik hoop het zo goed mogelijk na te doen.


    *rolt met ogen*


    take me back to the basics and the simple life

    Ameliorate schreef:
    (...)

    En met times. Ik heb haar gedrag namelijk erg goed bestudeerd en ik hoop het zo goed mogelijk na te doen.
    Goed zo, my dear :Y)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Elfde episode van de dag, weyhey.


    I don't want you to die, I want you to suffer.