• Beginpost?

    LAU, SORRY! IK DACHT ECHT DAT ER NOG TWEE POSTS MOESTEN EN DAT IK JE HIELP MAAR DAT WAS DUS NIET ZO EN SORRYYYYY!!!


    take me back to the basics and the simple life

    Eleutheromania schreef:
    (...)

    *rolt met ogen*


    Ik snap dat het moeilijk is om dit te geloven en ik hoop ook dat jullie me nu niet zullen zien als een enge stalker, maar het was gewoon iets waarvan ik wilde kijken of het me kon lukken.


    She was always looking for more..

    Chronos schreef:
    Elfde episode van de dag, weyhey.
    11 maar :Y)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ameliorate schreef:
    (...)

    Ik snap dat het moeilijk is om dit te geloven en ik hoop ook dat jullie me nu niet zullen zien als een enge stalker, maar het was gewoon iets waarvan ik wilde kijken of het me kon lukken.


    :')


    take me back to the basics and the simple life

    Eleutheromania schreef:
    (...)

    :')
    Op de vorige pagina staat trouwens waar al die stories over gaan


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Massacres schreef:
    (...) 11 maar :Y)


    Ik vind het best veel, lawl :Y)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Massacres schreef:
    (...)Op de vorige pagina staat trouwens waar al die stories over gaan

    Imma look


    take me back to the basics and the simple life

    Eleutheromania schreef:
    (...)

    :')


    Ik hoop echt dat dit betekent dat je het begint te geloven. Dit is voor mij ook eigenlijk wel een vreemde situatie.


    She was always looking for more..

    Massacres schreef:
    (...) Ik heb nog een OP detective, 2 1D fanfics afgewerkt, die ene is vreselijk, de andere zou ik nog wel kunnen herschrijven voor de mensen die het nog willen lezen :'D ehmmm ik heb een onafgewerkt Draco Malfoy story staan, een PJObased OP, Een Teen Wolf fanfic en een Gangverhaal met een erotisch gaytintje


    Hahaha


    take me back to the basics and the simple life

    Ameliorate schreef:
    (...)

    Ik hoop echt dat dit betekent dat je het begint te geloven. Dit is voor mij ook eigenlijk wel een vreemde situatie.


    I do not. Sorry Lau


    take me back to the basics and the simple life

    Chronos schreef:
    (...)

    Ik vind het best veel, lawl :Y)
    ik heb seizoen 1 van teen wolf in 1 nacht gekeken (12 episodes)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Massacres schreef:
    (...) Ik heb nog een OP detective, 2 1D fanfics afgewerkt, die ene is vreselijk, de andere zou ik nog wel kunnen herschrijven voor de mensen die het nog willen lezen :'D ehmmm ik heb een onafgewerkt Draco Malfoy story staan, een PJObased OP, Een Teen Wolf fanfic en een Gangverhaal met een erotisch gaytintje


    Ik vindt wel dat je ze moet activeren, dan kunnen mensen het lezen en dat is leuk. :]


    She was always looking for more..

    Eleutheromania schreef:
    (...)

    Hahaha
    Maar voorlopig werk ik aan mijn marvel verhaal, dat laatste heb ik gewoon nog omdat ik het met een goede vriendin van Q heb geschreven


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Eleutheromania schreef:
    (...)

    I do not. Sorry Lau


    Ik had ook niet echt de intentie dat jullie dit gelijk zouden geloven, maar misschien komt er een dag waarop dat wel gebeurt.


    She was always looking for more..

    Ameliorate schreef:
    (...)

    Ik had ook niet echt de intentie dat jullie dit gelijk zouden geloven, maar misschien komt er een dag waarop dat wel gebeurt.


    You know, als je toch Henk bent, kan je dan even posten met Fleur yes please?


    take me back to the basics and the simple life

    Ik ging jullie nog laten keuren trouwens. Dus hier zijn ze. Best shitty, maar het is niet voor mezelf dus jaaa


    Alejandro José Marellano & Marciano Calvadera Marellano


    Si adelante no vas, altrasarás
                Who doesn't advance, goes backwards.


    Rol:
          Badboys

    Naam:
          Alejandro José Marellano
                Uitspraak: Alechandroo Chosee Marellaano
                Bijnaam: Josh

          Marciano Calvadera Marellano
                Uitspraak: Marsiaanoo Calbadeera Marellaano
                Bijnaam: Marco

    Leeftijd:
          24, 25 juli

    Uiterlijk
                Alejandro en Marciano zijn een identieke tweeling. dit wil dus zeggen dat ze er zo goed als hetzelfde uitzien. Beiden hetzelfde donkere haar, dat duidelijk voortvloeit uit hun Spaanse root. Ook hun donkere passionele ogen waar altijd vuur in te vinden is zijn typische kenmerken voor hun, ook het deel van hun gezicht dat de dames verleidt. Daarboven zijn lange wimpers te vinden en een paar perfect gevormde, borstelige wenkbrauwen. Ze hebben beiden een relatief smalle neus, maar een brede neusbrug. Ze hebben een eerder strakke kaaklijn en hun jukbeenderen zijn iets meer uitgesproken dan die van een gemiddeld persoon. Hebben beiden een ongeschoren kin en bovenlip, maar ze zullen het nooit echt laten uitgroeien, dusvan tijd tot tijd gaat alles er af. Ze zijn beiden breed gebouwd, maar Josh' schouders zijn net iets breder dan die van Marco, die dan weer net iets langer is. Daarnaast hebben ze beiden een tatoeage van een adelaar met gespreide vleugels op hun schouderbladen staan. Ze zijn meestal zo luchtig mogelijk gekleed, dat zo kan je hun 'eeuwig' bronzen huid bekijken.

    Karakter
                De tweeling is op zijn zachtst gezegd arrogant. Ze laten zich ook door niemand tegenspreken buiten elkaar. Ze zijn erg competitief aangelegd en houden niet van zwakzinnig gedrag en mensen die te hard proberen. Buiten arrogant zijn ze ook vrij hard, zowel op vlak van handelingen als op woordenvlak. Beiden zijn ze erg mondig en zeggen ze wat ze denken zonder pardon en zonder na te denken of het iemand zou kunnen kwetsen. Ze zijn ook uiterst agressief, de ene heel passief, de andere heel actief. Alejandro zal altijd degene zijn die iedereen dood bliksemt met zijn ogen, terwijl Marciano zijn vuisten zal gebruiken en hij wel vaker in een gevecht te vinden is. Ze hebben ook eerder een gesloten karakter en erg sarcastische humor.
    Geschiedenis
                Beide broers zijn van Spaanse afkomst, maar ze zijn ten vondeling gelegd in Groot-Brittannië. Ze gaan er vanuit dat hun ouders dood zijn, maar door hun bestaan als wezen zijn ze zowat opgegroeid in de straat. Al van kinds af is de tweeling zich bekend op vele deugnieterij. Maar er was nooit iemand om hun op de vinger te tikken dus escaleerde het al vrij snel van kwaad naar erger. Ze belandden beiden meermaals voor het gerecht, maar werden nooit geplaatst in een instelling of gevangenis, later.

    Extra
                Beiden broers roken en verhandelen drugs, ook al gebruiken ze die niet. Ze verplaatsen zich op een motor die ze zelf opgeknapt hebben.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque