• Omdat ik jullie niet wil onderspammen met nieuws over mijn boek, de recensies die krijg en de interviews die ik heb gedaan, heb ik besloten een topic aan te maken waar ik al deze dingen deel.
    Anders kan ik me indenken dat het anderen een beetje gaat irriteren als er steeds weer een Luotisade topic langs wipt en zo blijft alles mooi overzichtelijk.^^

    Ik heb namelijk mijn eerste interview al mogen geven en deze kun je hieronder terugvinden. (:




    Waar het boek over gaat:

    Aan het sterfbed van haar moeder krijgt Eleanor te horen dat ze nog een broer heeft. Tijd om vragen te stellen is er niet: het dorp wordt aangevallen door trollen en met de grond gelijk gemaakt. De jonge vrouw vlucht weg en bijt zich vast in de zoektocht naar haar broer.

    Kilometers bij haar vandaan ontdekt de piraat Brian dat hij een mysterieus medaillon bezit, waarover hij van zijn kapitein niet mag spreken. Toch kan hij het geheim maar moeilijk naast zich neerleggen. Wanneer hij aan land gaat om Luotisade te verkennen, gebeuren er dingen die hij niet had voorzien. Zijn leven verandert voorgoed.

    Eleanor en Brian worden beiden gedwongen de gevreesde Verdoemenis in te trekken, een vergeten streek waar afschuwelijke wezens wonen en de dood constant op de loer ligt. Met gevaar voor eigen leven proberen ze de geheimen te ontrafelen en het verleden en de toekomst aan elkaar te knopen.


    Interviews
    Books and Teacorner
    Coffee and Bookpages
    Aalsmeer vandaag
    Q-magazine

    Recensies
    Een magisch verhaal zonder magie***** || Hebban
    Een geweldig boek dat geen moment saai wordt***** || Hebban
    Spanning en vragen alom***** || Hebban
    Meeslepend***** || Hebban
    Interessante personages en angstaanjagende wezens***** || Hebban
    Een niet weg te leggen boek***** || Hebban
    Recensie zonder titel **** || Boekenblog van Bookloversaphira
    Een fantastisch avontuur ***** || Boekenblog de Perfecte Buren
    Erg goed debuut ***** || Hebban

    Artikelen:
    Top 10 Most wanted: Fantasy & Science Fiction.
    Hier heb ik een mooie tiende plaats bemachtigd!

    Meer informatie:
    Mijn website
    Mijn facebookpagina
    Mijn pagina bij Zilverbron
    Twitter
    One shots!

    Verkoopprijs: 22,95
    Aantal bladzijden: 433
    Verschijningsdatum 9 april 2016

    Bestellen?
    Een gesigneerd exemplaar kun je aanvragen door een mailtje te sturen naar nataschavanlimpt@hotmail.com!
    Het is ook te koop bij bol.com, maar omdat ik daar bijna niets aan verdien zou ik het heel leuk vinden als je hem bij mij zelf koopt. (:

    [ bericht aangepast op 30 aug 2016 - 10:20 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Door die intervieuw werd ik nieuwschierig naar het lied waar je je titel op gebaseerd hebt en nu kan ik niet stoppen met het te luisteren.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Croyance schreef:
    Door die intervieuw werd ik nieuwschierig naar het lied waar je je titel op gebaseerd hebt en nu kan ik niet stoppen met het te luisteren.

    Haha, echt? Ik moet eerlijk zeggen dat ik het liedje niet eens meer in mijn playlist had staan, maar nu wel weer. Het is inderdaad een mooi lied. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik moet nog steeds aan mijn ouders vragen of ik het mag voorbestellen bij jou, maar o wow, het lijkt me zo'n tof boek. :x


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Retrouvailles schreef:
    Ik moet nog steeds aan mijn ouders vragen of ik het mag voorbestellen bij jou, maar o wow, het lijkt me zo'n tof boek. :x

    Take your time! :Y)
    Geweldig dat het je leuk lijkt. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Luotisade is best wel een mooi woord, vind ik, maar de betekenis niet echt. Ook al is het wel leuk dat het, ongeveer, past bij het verhaal.

    Ik verheug me op het punt wanneer het boek in mijn brievenbus ligt :Y)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    QueenOfEmerald schreef:
    Luotisade is best wel een mooi woord, vind ik, maar de betekenis niet echt. Ook al is het wel leuk dat het, ongeveer, past bij het verhaal.

    Ik vind Bullet Rain op zich ook nog wel mooi, maar in het Nederlands klinkt het al gauw meh. xD


    Every villain is a hero in his own mind.

    Er is nu ook een Twitteraccount!


    Every villain is a hero in his own mind.

    Hier zal ik One Shots plaatsen over de personages of andere dingen die zich in Luotisade hebben afgespeeld!


    Every villain is a hero in his own mind.

    Het is even stil geweest vanwege het overlijden van mijn uitgever, maar afgelopen weekend heb ik het bericht ontvangen dat de uitgeverij een herstart doet. De eerste reeks boeken zal over twee weken uitkomen en gezien ik voor de tweede reeks gepland stond, zal dat ook niet heel lang meer gaan duren. *O*


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jotunheim schreef:
    Het is even stil geweest vanwege het overlijden van mijn uitgever, maar afgelopen weekend heb ik het bericht ontvangen dat de uitgeverij een herstart doet. De eerste reeks boeken zal over twee weken uitkomen en gezien ik voor de tweede reeks gepland stond, zal dat ook niet heel lang meer gaan duren. *O*


    Dat is goed nieuws! *O*


    26 - 02 - '16

    Wat raar. Ik had je topic al eerder geopend. Nou ja, het is nu opgelost. ^^


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Thanks (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    De verschijningsdatum staat op het moment op 1 april gepland. Dus dat komt hard dichterbij! (:
    In de tussentijd heb ik ook een eigen website gemaakt en ben ik geïnterviewd door Coffee and Bookpages. ^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    1 april is mijn verjaardag. De datum komt steeds dichterbij! Ben erg benieuwd! (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!