• Noam Yates

    •••
    Naam
    Noam Yates

    Noah — No•ah•m
    Yates — Y•ai•ts
    Alhoewel Mariah haar Joodse cultuur heeft afgedaan, heeft ze haar zoon een Joodse naam gegeven bij geboorte — met de betekenis van aangenaamheid, charme en tederheid. Dit is haar vaders naam, waarmee zij sinds het breken van religie geen contact heeft.


    Leeftijd
    23 • 7 februari 1997 (waterman)

    Professie
    Julian en Mariah verwachtten dat Noam zichzelf aan zou sluiten bij de familiekliniek als chirurg — totdat Noam erachter kwam doodsbang te zijn voor menselijk bloed. Noam heeft uiteindelijk een online studie gedaan: economics and business economics met een minor binnen de IT.
    Noam heeft momenteel een kapitaal verdiend door middel van het kopen en verkopen van aandelen (dit alles online). Daarnaast heeft hij een kleine side business: het kopen en verkopen van smokkelwaar op the dark web. Het laatste doet hij in samenwerking met zijn beste vriendin — Nikita.

    Familie
    • Vader • Julian Yates • 55 • Chirurg (plastisch, esthetisch)
    • Moeder • Mariah Cohen–Yates • 53 • Chirurg (plastisch, reconstructief)
    • Zusje • Zara Yates • 21 • Influencer (Instagram, reizen)

    Julian en Mariah zijn niet de standaard star crossed lovers, zelfs nu is hun relatie een knipperlicht — passievolle nachten wisselen af met vurige ruzies. Vanaf het moment dat ze elkaar leerden kennen in college, is deze basis van hun relatie vastgelegd. Noam en Zara vinden het daarom ook niet vreemd wanneer één ouder plotseling is verdwenen, zelfs niet tijdens hun jeugd — wetende dat ze altijd terug zullen keren. Julian en Mariah gaan beiden regelmatig vreemd.
    Julian en Mariah werken dagelijks in hun gezamenlijke privé kliniek, waar ze lange uren maken — grotendeels voor absurd hoge prijzen. Zara is momenteel op wereldreis, waarvan ze ieder moment post op Instagram — waarvoor ze grote sommen geld binnen krijgt van verschillende merken.


    Huis
    Huize Yates is minder modern dan andere huizen in Heatherville, gelegen aan de rand van de stad. Het straalt voornamelijk rust en warmte uit. Ondanks dit gegeven is het van alle luxueuze gemakken voorzien (bioscoopzaal, fitnessruimte, personeel, zwembad, etc.)
    Alhoewel Noam vaak thuis is, heeft hij een eigen loft op de bovenste verdieping van een complex vlakbij de winkels in het centrum. Het is kleiner dan hij gewend is, maar volledig gemoderniseerd. Daarnaast heeft hij een hulp in huishouding, welke dagelijks kookt, schoonmaakt en wast.
    Persoonlijkheid
    Bedachtzaam (eerst denken en dan doen) • Bezitterig • Chaotisch • Creatief (thinking out of the box) • Egoïstisch (denkt vaak eerst aan zichzelf) • Intelligent • Jaloers (wat van hem is is van hem) • Koppig (zal gedachten niet snel loslaten) • Leergierig • Materialistisch • Nieuwsgierig • Observerend (houdt zich op de achtergrond) • Onafhankelijk (wil op zijn eigen benen kunnen staan) • Ontrouw (in romantische relaties) • Ontwijkend (slaat dicht bij facetoface confrontaties) • Overgevoelig (maar zal dit niet toegeven) • Speels • Teruggetrokken (voornamelijk rondom computers) • Verstrooid (vergeet vaak dingen) • Zelfstandig • Zelfverzekerd (komt zwaktes niet onder ogen)

    Uiterlijk
    Noam is een lange jongeman (zo rondom de 187 centimeter) met een pezig gespierd lichaam en een sun kissed tan. Zijn voorliefde voor bepaalde sporten is zichtbaar, echter niet al te overduidelijk. Noam draait regelmatig hoofd met zijn aanwezigheid (hetgeen hij verafschuwt).
    Noam's lokken zijn chocolade bruin, dik en krullend van textuur — bovenop langer dan de zijkanten. Vaak zitten zijn haren warrig, omdat hij zijn handen er vaak doorheen weet te halen (vanwege overspoelende emoties). Noam gaat wekelijks naar zijn gebruikelijke kapsalon — vriendin van moeder.
    Noam heeft een hard gezicht, met donkere wenkbrauwen en een strakke kaaklijn. Echter, zijn ogen staan veelal vriendelijk. Noam heeft oceaan blauwe kijkers, waarin al zijn emoties zijn te bezichtigen. Noam's gezicht is een wijd opengeslagen boek, hetgeen hem mateloos kan irriteren.

    Extra
    • Afkomst • Amerikaans (Hebreeuws van moeders familie zijde)
    • Allergieën • hooikoorts
    • Angsten • bloed, naalden & ziekenhuizen (vrijwel alles rondom medische handelingen)
    • Geaardheid • heteroseksueel
    • Relaties • drie exen en meerdere scharrels
    • Sporten • golf, tennis & zwemmen (allemaal op een recreatief niveau)
    • Talen • binair, Engels & Frans
    • Talenten • computers, gamen & kaartspelletjes
    • Verslavingen • nicotine
    • Vervoersmiddel • taxi, Mercedes & Uber


    Dislikes
    Afhankelijkheid • Begrafenissen • Betweters • Bier • Bloed • Confrontaties (face—to—face) • Doktoren • Drugs • Insecten • Kou • Leugenaars • Menigtes • Naalden • Operaties • Regen • Roddelen • Sneeuw • Televisie • Verliezen • Winter • Ziekenhuizen

    Likes
    Alcohol • Auto's • Coderen • Computers • Films • Games • Geld • Gokken • Golf • Kaartspelletjes • Koffie • Nikita • Reizen • Rijkdom • Sex • Sigaretten • Sporten • Strand • Tennis • Vliegen • Vliegtuigen • Warmte • Winnen • Zara • Zelfstandigheid • Zomer • Zwemmen

    [ bericht aangepast op 24 maart 2020 - 16:01 ]


    •

    Kutbasgitaar. Ik kon hem en toen moest ik m voor een cijfer doen en was t weg D:


    wat was dit ookalweer

    Ik heb echt het gevoel dat ik hartstikke veel moet doen, maar in de praktijk valt het juist mee. Het enige nadeel daarvan is dat ik onnodige stress oploop.

    Edit: Ik heb het ook koud. Dat vind ik eigenlijk nog erger. :W

    [ bericht aangepast op 2 maart 2015 - 17:27 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    I am proud for stepping up.
    I might've lost you —
    but what I got back, made me realize that I don't need you.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ik snap nog steeds niet waarom die persoon een bemiddelaar is, serieus.

    [ bericht aangepast op 2 maart 2015 - 17:47 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Nog 40 minuten in deze kou zitten. :/


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Lol whut? Wat een overdreven reactie zeg. Damn.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dat is zo'n leuke plottwist omg :')

    De grapjes van m'n moeder zijn echt slecht zeg. :')


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    En daar gaat ze weer.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oh my goodness.
    You are back?


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ik ben zo blij dat ik vanmorgen de eerste stap heb gezet om Hallo te schrijven.


    •

    Koopt mijn vader voor het eerst in zijn leven een telefoonhoesje, glipt zijn telefoon eruit en is zijn beeldscherm kapot. Arme man.


    Your make-up is terrible

    Why — for fuck's sake — denk jij altijd maar dat alles over jou gaat?


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Grofheid :'D

    Godverdomme, Jezus man. Jij bent de grootste kutmoeder die ooit heb gezien, als je -je zo blijft gedragen. Pleur een end op en ga gezellig iemand anders irriteren. Ja, dat geld boeit je wel. Maar dat je fucking dochter niet eens naar je toe kan komen als er iets is, nah. Niet belangrijk. Dat zien anderen niet.
    Als ik fucking 18 was geweest, was ik allang weg geweest. Kutwijf.


    wat was dit ookalweer

    Repair schreef:
    Why — for fuck's sake — denk jij altijd maar dat alles over jou gaat?


    Quiet the mind, and the soul will speak.