• Noam Yates

    •••
    Naam
    Noam Yates

    Noah — No•ah•m
    Yates — Y•ai•ts
    Alhoewel Mariah haar Joodse cultuur heeft afgedaan, heeft ze haar zoon een Joodse naam gegeven bij geboorte — met de betekenis van aangenaamheid, charme en tederheid. Dit is haar vaders naam, waarmee zij sinds het breken van religie geen contact heeft.


    Leeftijd
    23 • 7 februari 1997 (waterman)

    Professie
    Julian en Mariah verwachtten dat Noam zichzelf aan zou sluiten bij de familiekliniek als chirurg — totdat Noam erachter kwam doodsbang te zijn voor menselijk bloed. Noam heeft uiteindelijk een online studie gedaan: economics and business economics met een minor binnen de IT.
    Noam heeft momenteel een kapitaal verdiend door middel van het kopen en verkopen van aandelen (dit alles online). Daarnaast heeft hij een kleine side business: het kopen en verkopen van smokkelwaar op the dark web. Het laatste doet hij in samenwerking met zijn beste vriendin — Nikita.

    Familie
    • Vader • Julian Yates • 55 • Chirurg (plastisch, esthetisch)
    • Moeder • Mariah Cohen–Yates • 53 • Chirurg (plastisch, reconstructief)
    • Zusje • Zara Yates • 21 • Influencer (Instagram, reizen)

    Julian en Mariah zijn niet de standaard star crossed lovers, zelfs nu is hun relatie een knipperlicht — passievolle nachten wisselen af met vurige ruzies. Vanaf het moment dat ze elkaar leerden kennen in college, is deze basis van hun relatie vastgelegd. Noam en Zara vinden het daarom ook niet vreemd wanneer één ouder plotseling is verdwenen, zelfs niet tijdens hun jeugd — wetende dat ze altijd terug zullen keren. Julian en Mariah gaan beiden regelmatig vreemd.
    Julian en Mariah werken dagelijks in hun gezamenlijke privé kliniek, waar ze lange uren maken — grotendeels voor absurd hoge prijzen. Zara is momenteel op wereldreis, waarvan ze ieder moment post op Instagram — waarvoor ze grote sommen geld binnen krijgt van verschillende merken.


    Huis
    Huize Yates is minder modern dan andere huizen in Heatherville, gelegen aan de rand van de stad. Het straalt voornamelijk rust en warmte uit. Ondanks dit gegeven is het van alle luxueuze gemakken voorzien (bioscoopzaal, fitnessruimte, personeel, zwembad, etc.)
    Alhoewel Noam vaak thuis is, heeft hij een eigen loft op de bovenste verdieping van een complex vlakbij de winkels in het centrum. Het is kleiner dan hij gewend is, maar volledig gemoderniseerd. Daarnaast heeft hij een hulp in huishouding, welke dagelijks kookt, schoonmaakt en wast.
    Persoonlijkheid
    Bedachtzaam (eerst denken en dan doen) • Bezitterig • Chaotisch • Creatief (thinking out of the box) • Egoïstisch (denkt vaak eerst aan zichzelf) • Intelligent • Jaloers (wat van hem is is van hem) • Koppig (zal gedachten niet snel loslaten) • Leergierig • Materialistisch • Nieuwsgierig • Observerend (houdt zich op de achtergrond) • Onafhankelijk (wil op zijn eigen benen kunnen staan) • Ontrouw (in romantische relaties) • Ontwijkend (slaat dicht bij facetoface confrontaties) • Overgevoelig (maar zal dit niet toegeven) • Speels • Teruggetrokken (voornamelijk rondom computers) • Verstrooid (vergeet vaak dingen) • Zelfstandig • Zelfverzekerd (komt zwaktes niet onder ogen)

    Uiterlijk
    Noam is een lange jongeman (zo rondom de 187 centimeter) met een pezig gespierd lichaam en een sun kissed tan. Zijn voorliefde voor bepaalde sporten is zichtbaar, echter niet al te overduidelijk. Noam draait regelmatig hoofd met zijn aanwezigheid (hetgeen hij verafschuwt).
    Noam's lokken zijn chocolade bruin, dik en krullend van textuur — bovenop langer dan de zijkanten. Vaak zitten zijn haren warrig, omdat hij zijn handen er vaak doorheen weet te halen (vanwege overspoelende emoties). Noam gaat wekelijks naar zijn gebruikelijke kapsalon — vriendin van moeder.
    Noam heeft een hard gezicht, met donkere wenkbrauwen en een strakke kaaklijn. Echter, zijn ogen staan veelal vriendelijk. Noam heeft oceaan blauwe kijkers, waarin al zijn emoties zijn te bezichtigen. Noam's gezicht is een wijd opengeslagen boek, hetgeen hem mateloos kan irriteren.

    Extra
    • Afkomst • Amerikaans (Hebreeuws van moeders familie zijde)
    • Allergieën • hooikoorts
    • Angsten • bloed, naalden & ziekenhuizen (vrijwel alles rondom medische handelingen)
    • Geaardheid • heteroseksueel
    • Relaties • drie exen en meerdere scharrels
    • Sporten • golf, tennis & zwemmen (allemaal op een recreatief niveau)
    • Talen • binair, Engels & Frans
    • Talenten • computers, gamen & kaartspelletjes
    • Verslavingen • nicotine
    • Vervoersmiddel • taxi, Mercedes & Uber


    Dislikes
    Afhankelijkheid • Begrafenissen • Betweters • Bier • Bloed • Confrontaties (face—to—face) • Doktoren • Drugs • Insecten • Kou • Leugenaars • Menigtes • Naalden • Operaties • Regen • Roddelen • Sneeuw • Televisie • Verliezen • Winter • Ziekenhuizen

    Likes
    Alcohol • Auto's • Coderen • Computers • Films • Games • Geld • Gokken • Golf • Kaartspelletjes • Koffie • Nikita • Reizen • Rijkdom • Sex • Sigaretten • Sporten • Strand • Tennis • Vliegen • Vliegtuigen • Warmte • Winnen • Zara • Zelfstandigheid • Zomer • Zwemmen

    [ bericht aangepast op 24 maart 2020 - 16:01 ]


    •

    With that been done, I'd like to add that
    there isn't a chance in Hell I'd forgive you for it.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Oh, bah, dat had ik eerder moeten opmerken. D:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Pffff nog zoveel te doen, maar totaal geen tijd om het te doen. Daaaamn les gaat morgen vet slecht worden. D:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Pft. Wat een saaie avond.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Oh cool. Ouders hebben Quizlet ontdekt.
    ... Dat wordt dus een nieuw geheim account maken of zo. Shit man. Ik schaam me rot om alle mogelijke dingen die ze misschien gelezen kunnen hebben.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Soundgarden schreef:
    Oh cool. Ouders hebben Quizlet ontdekt.
    ... Dat wordt dus een nieuw geheim account maken of zo. Shit man. Ik schaam me rot om alle mogelijke dingen die ze misschien gelezen kunnen hebben.

    Ik voel je. Dit gebeurde mij een aantal jaar geleden ook.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik word ziek D:


    i put the fun in funeral

    Wieeee, kaartjes maken met de strijkbout. Leukleuk! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gonplei schreef:
    (...)
    Ik voel je. Dit gebeurde mij een aantal jaar geleden ook.

    En, hoe hoe heb je het opgelost? :3 Want bij mij hebben ze echt mijn privéberichten en zo allemaal gelezen en mijn hele historie uitgekamd. (Mochten jullie toevallig nu nog bezig zijn: fuck off. :') )


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Soundgarden schreef:
    Oh cool. Ouders hebben Quizlet ontdekt.
    ... Dat wordt dus een nieuw geheim account maken of zo. Shit man. Ik schaam me rot om alle mogelijke dingen die ze misschien gelezen kunnen hebben.

    Omg, dit hebben mijn ouders ook gedaan toen ik dertien was. Succes. ;l


    Caution first, always.

    Soundgarden schreef:
    (...)
    En, hoe hoe heb je het opgelost? :3 Want bij mij hebben ze echt mijn privéberichten en zo allemaal gelezen en mijn hele historie uitgekamd. (Mochten jullie toevallig nu nog bezig zijn: fuck off. :') )


    Nou ja, mijn moeder ging bij mijn verhalen snuffelen en kwam daar ineens mee (ik schreef nogal perv verhalen over jongens x jongens, dus ja) en toen heb ik meteen alles afgeschermd voor mensen buiten Q. Dus dat alleen mensen van Q tussen al mijn spullen kunnen kijken. Ik heb gezegd dat als ze mijn verhalen etc willen lezen, ze maar moeten vragen of ze het mogen zien en dat ze niet zelf meer moeten gaan kijken, want ik schaamde me echt kapot.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Soundgarden schreef:
    (...)
    En, hoe hoe heb je het opgelost? :3 Want bij mij hebben ze echt mijn privéberichten en zo allemaal gelezen en mijn hele historie uitgekamd. (Mochten jullie toevallig nu nog bezig zijn: fuck off. :') )


    Doen je ouders dat echt? Jeetje o.O'
    Mijn ouders weten ook van Quizlet af en als ze willen kunnen ze er met alle gemak op, aangezien ik standaard ingelogd ben op mijn laptop en zij die ook gebruiken. Maar ze vertrouwen me goed genoeg om er niet op te gaan enzo. Wel stom dat die van jou dat wel doen. :/
    Toch maar ander wachtwoord nemen en een goed gesprek met ze aangaan met de vraag of ze je privacy willen respecteren en dat je het niet fijn vind dat ze alles zo uitpluizen? Want als ze willen weten wat je doet kunnen ze je dat net zo goed gewoon vragen. xd Sterkte!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Iedereen vraagt aan me of mijn jasje nieuw is. Ik heb het al 2 jaar for fucks sake


    I dress to kill, but tastefully

    Oh ja, nu weet ik weer waarom ik liever niet lees wat ik zelf schrijf, het is barslecht. :'D Pfft, dit gaat het nooit tot de uitgever redden.


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    Oh ja, nu weet ik weer waarom ik liever niet lees wat ik zelf schrijf, het is barslecht. :'D Pfft, dit gaat het nooit tot de uitgever redden.


    Niet zo denken! Het komt goed (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.