• Wanneer tweeduizend kilometer ten zuiden van Erènte, het voormalige West-Europa, een virus uitbreekt, besluit de overheid het stil te houden en zo discreet mogelijk proeven voor medicijnen uit te voeren op gevangenen die in isolatie zitten en niet bezocht kunnen worden.
    Dit verhaal volgt twee mensen. Gwendolyn Martch is halverwege haar opleiding tot dokter gestopt door de oorlog en nooit meer aan de slag gekomen. Ze denkt dan ook niet lang na, als ze een aanbod krijgt om mee te werken aan het onderzoek. Ze krijgt echter pas te horen wat de onderzoeken inhouden nadat ze een geheimhoudingsverklaring heeft ondertekend. Gwen komt vast in een web van gevaar en opstand.
    Dan is er nog Aiden Ravor, een jonge gevangene die al 3 jaar in isolatie zit. Hij wordt eruitgehaald voor de onderzoeken en gebruikt als proefpersoon.
    Maar in het onderzoekscentrum komen vragen naar boven. En net zoals waar rook is, is vuur; waar vragen zijn, zijn antwoorden.

    In this dance of the dead,
    We're all looking for enlightenment.
    In this dance of the dead,
    Where the rebellions are the choreography,
    Where the insurgents are the dancers,
    And the death is the slayer,
    Waiting for his next victim.
    One step can be your last one,
    One breath can be your last one.
    Choose wisely.


    ___________________

    † Kan gewelddadige scènes bevatten
    Gwendolyn Olivia Martch
    Aiden Christopher Ravor
    † Speelt zich af in het voormalige West-Europa
    † Sci-Fi, Drama, Actie, Avontuur, Onbekende personen
    † Geschreven en bedacht door mij

    ______________________


    DEEL 1 UIT DE 'DANCE OF THE DEAD' SERIE

    ________________________






    _________________________________________________________________________________________

    "Met elke stap die men zet, is de terugweg langer."
    ____________________________________________________________________________________________




    Ik zou het echt heel erg leuk vinden als jullie een kijkje willen nemen bij mijn verhaal. Het is Sci-Fi, maar daarbij zit er ook erg veel achtergrondverhaal bij elk personage, waardoor het niet alleen maar hersenloze chaos en actie is c:
    Alvast heel erg bedankt!
    Link


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Proloog
    Hoofdstuk 1


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Lemme MT this Ro


    take me back to the basics and the simple life