• [ bericht aangepast op 27 dec 2021 - 18:22 ]

    Volgens mij kan dat helemaal niet, omdat het te zwaar zou zijn voor de server, aangezien gifs vaak veel grotere bestanden zijn dan gewone plaatjes. Daarnaast ben ik sowieso tegen, om eerlijk te zijn. Het is in theorie een leuk idee, maar het lijkt me in de praktijk heel vervelend als er overal bewegende plaatjes langs de kant staan op het forum. :x


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik ben tegen. Volgens mij gaat dan de hele site vastlopen.

    Ik ben tegen. Computers en mobiels worden er traag van en Quizlet zou vast kunnen lopen. Volgens mij is het ook niet mogelijk om dat zo in te stellen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    volgensmij is deze suggestie al eens afgewezen


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Begrijpelijk (:

    Ik had dit idee gewoon van Deviantart, dus ik d8 : Zou wel leuk zijn

    WolfieBlackfire schreef:
    Begrijpelijk (:

    Ik had dit idee gewoon van Deviantart, dus ik d8 : Zou wel leuk zijn


    Ja, het is een heel leuk idee, maar ik denk dat het voor een site als Quizlet gewoon niet haalbaar is :c


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Gifs als profielfoto zullen de server belasten, waardoor Quizlet helaas erg traag zou worden. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Gonplei schreef:
    (...)

    Ja, het is een heel leuk idee, maar ik denk dat het voor een site als Quizlet gewoon niet haalbaar is :c


    ik hoop, dat ooit op een dag, quizlet heel groot is, en door miljoenen mensen word gebruikt (ookal zou het dan erg volgespamt zijn) :c

    Ik zou het wel heel leuk vinden, maar ik denk dat ik ook wel een beetje moe zal worden van dat alle foto's bewegen.


    She was always looking for more..

    Tja, dt is te belastend en het idee is leuk, maar de praktische uitwerking is idd minder en ik vind het ook niet passen bij Q.


    Queer zijn is gewoon alles

    Nee, dat wil ik echt niet. Het zou erg irritant zijn, ik vind de reclame die links van mij beweegt al vervelend genoeg. En inderdaad zou de site er trager van worden.


    I wanna be a wizard!

    Square schreef:
    Volgens mij kan dat helemaal niet, omdat het te zwaar zou zijn voor de server, aangezien gifs vaak veel grotere bestanden zijn dan gewone plaatjes. Daarnaast ben ik sowieso tegen, om eerlijk te zijn. Het is in theorie een leuk idee, maar het lijkt me in de praktijk heel vervelend als er overal bewegende plaatjes langs de kant staan op het forum. :x


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    HalfBloodPrince schreef:
    volgensmij is deze suggestie al eens afgewezen


    26 - 02 - '16

    Ik zou me echt kapot ergeren als ik gewoon een berichtje aan het typen was en ik boven dit tekstvak de hele tijd van die bewegende plaatjes zou zien :') Anyway, het is volgens mij wel duidelijk dat het niet een handig idee is en bovendien technisch niet haalbaar, haha.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Ik zou het wel leuk vinden eigenlijk, maar ik denk dat de afbeelding dat ook flink verkleind zou moeten worden (zoals op DeviantArt) om de site goed te laten lopen.


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso