• Royal Boarding School



    Royal Boarding School is een kostschool op het platteland van Engeland, speciaal voor jongeren van adel. Deze zullen op deze exclusieve school genieten van een opleiding en alle ins en outs leren op het gebied van het adellijke leven. Alleen de crème-de-la-crème wordt toegelaten tot deze school, het is dus een schande voor de hele familie wanneer iemand van school wordt gestuurd.


    Schoolregels:
    (Deze schoolregels mogen gebroken worden door de personages, dit houdt het verhaal interessant)
    - Om 23:00 dient iedereen op zijn/haar kamer te zijn
    - Spijbelen is niet toegestaan
    - Zonder toestemming mag het terrein niet verlaten worden
    - Tussen 20:00 en 7:00 is het verboden voor jongens zich op de meisjesverdieping te begeven en andersom idem
    - Drugs en alcohol zijn verboden
    - Roken mag alleen buiten op de aangegeven plekken
    Wanneer één van deze regels overtreden wordt, zal nablijven als straf gelden. Bij de tweede overtreding moet je een week lang strafwerk doen (werken in de kantine, de toiletten schoonmaken etc.), bij een derde overtreding volgt een schorsing.

    Lessen:
    Engels
    Geschiedenis
    Kunst
    Talen (Spaans, Frans, Duits, Latijns etc.)
    Economie
    Wiskunde
    Aardrijkskunde
    Etiquette
    Danslessen

    Rollen:

    Invullijstje studenten:
    Naam:
    Leeftijd (17 – 24):
    Familie:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Invullijstje leraren:
    Naam:
    Leeftijd (minimaal 22):
    Vak:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Meisjes:
    - Jeanne Noelle Clemence Defanche - JudithSuzann
    - Adalae Isobel Winchester - Chronos
    - Elena Alexandra Simeone Ledesma - MrsMessi
    - Eallasaid 'Ella'Gavenia Hambleton - Alate
    - Elysia Agatha Eleonora Annalouisa Bernadotte - Philia
    - Eris 'Iris' Persephone Grimaldi Borghese - AmericanPsycho
    - Catherine Alexandra Tavistock - Heffron

    Jongens:
    - Finley Oliver Parker - Sadventure
    - Benjamin Christopher Suaréz - Rivals
    - Roman Rainerio Marques Castillo Zamperini
    - Athal Remi Hozié - Gonplei
    - Jonathan Ejnar Sørensen - Raccoon
    - Mateo Gabriel Arthur Zberg - Elpis
    -

    Leraren:
    - Kai Zachary Bass (Italiaans en Spaans) - Rollins
    - Phelan Eighneachan ó Heídeáin (Grieks en dans) - Philia
    - Juliette Fleur Cotillard-Fiennes (Frans en etiquette) - Rivals
    - Eden Millaice Ashworth (Kunst en aardrijkskunde) - Alate
    - Marcus Peter Leake (Latijn) - Elpis
    - Sam Davis (Engels) - Sadventure



    Regels:
    - Niet andermans personage bespelen
    - Wees een beetje creatief, dan is het leuker om te spelen en loopt het hopelijk minder snel dood
    - Geen perfecte personages
    - 16+ mag, maar doe het dan onder een spoiler
    - Reserveringen blijven 48 uur staan
    - Meerdere personages in overleg
    - Er zit geen maximum of minimum aantal personages aan dit msv verbonden, maar graag houdt ik het aantal meisjes/jongens gelijk
    - Alleen ik (Rivals) maak nieuwe topics aan, als ik om de een of andere reden geen topic kan openen, vraag ik zelf iemand om dit te doen
    - Als je weet dat je een tijdje niet kan reageren, parkeer je personage dan ergens, zodat anderen wel door kunnen gaan
    - Van te voren mogen er relaties afgesproken worden, maar stippel nog niet het hele verhaal uit!
    - Er wordt geschreven in derde persoon verleden tijd

    [ bericht aangepast op 6 maart 2015 - 18:32 ]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."


    Mateo Gabriel Arthur Zberg

    Mateo keek zuchtend uit het raam. Landschappen vlogen voorbij terwijl Mateo nog iets verder onderuit zakte. Hij lange autoreizen. Zachtjes tikte hij met zijn voet tegen de stoel van de bijrijder, iets wat een bonkend geluid maakte. Zijn butler had hem al tig keer gevraagd of hij op wilde houden, maar Mateo besteedde er niet veel aandacht aan. Hij ging pas rechtop zitten zodra hij de school kon zien vanuit de auto. Een nog diepere zucht verliet zijn mond. Zijn chauffeur stopte vlak voor de school en stapte uit om Mateo zijn koffer te pakken. Mateo stapte zelf ook uit en pakte zijn koffer aan van zijn chauffeur.
    "danke, " zei Mateo zachtjes. Daarna pakte hij zelf zijn weekendtas. Hij knikte naar zijn chauffeur om gedag te zeggen. Daarna liep hij het schoolterrein op. De enige die hij zag waar hij nog een beetje zin in had om mee te praten was Finley. Ze jongen het wel met elkaar vinden, maar dat had ook zo zijn reden. Finley stond alleen bij Ella en Roman, dus Mateo wist niet goed wat hij moest doen. Roman kende hij niet geweldig goed en Ella negeerde hem vooral altijd.
    "Hey Fin, " zei Mateo vrolijk zodra hij bij de drie mensen stond. " Ella, Roman," begroette hij de twee kort. Ella maakte hem nerveus. Toch kon hij nooit precies zeggen waarom. "Hoe gaat het met je Fin? En hoe gaat het met jullie?" vroeg Mateo met een kleine glimlach.


    "He who controls others may be powerful but he who has mastered himself is mightier still." ~Lao Tzu



    Benjamin Christopher Suaréz


    Benjamin haalde zijn arm van de schouder van Jeanne af en keek het schoolplein rond. Hij en Jeanne hadden dan geen ruzie, maar af en toe was het nog wel eens ongemakkelijk. Ben wist niet goed hoe hij zich om zijn ex heen moest gedragen. Het ging eigenlijk allemaal automatisch, dingen zoals een arm om haar heen slaan, maar hij wist niet hoe zij er over dacht. Hij probeerde zich daarom heel erg in te houden, wat meestal lukte, maar dus niet altijd. Zoals nu. Hij beet even op zijn lip en dacht na over zijn vakantie. Bij deze gedachte verscheen er een glimlach op zijn gezicht. "Mijn vakantie was helemaal niet zo saai. Best leuk zelfs," zei hij. "We zijn met het gezin naar onze vakantiewonen in Saint Tropez geweest, maar ik heb de hele vakantie doorgebracht op het jacht van mijn vader, samen met wat vrienden daar." Terwijl hij dit vertelde, had hij een grijns op zijn gezicht. Het was een vakantie vol feestjes, drank, mooie meiden en zon geweest. De perfecte vakantie dus. Af en toe was hij naar zijn ouders gegaan om polshoogte te nemen, op zijn broertje en zus vooral. Zijn ouders konden hem niet heel veel schelen, die redden zich toch wel. Met hun luxe borrels elke avond.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."


    Jeanne Noelle Clemence Chevalier


    Niet alleen aan zijn woorden maar ook aan zijn gezicht was te merken dat hij een erg leuke vakantie had gehad. "Mooi." glimlachte ze naar haar ex toen die was uitgepraat. Toen ze thuis had moeten vertellen dat ze niet langer samen waren had haar moeder het geaccepteerd, die kon begrijpen dat het gewoon kalverliefde was. Haar vader daarentegen was best boos geworden, hij vond het geen gedrag om steeds met een nieuwe jongen te komen en het dan weer uit te maken. Ben was haar eerste echte vriendje geweest, maar haar vader trok daar zich niets van aan. De rest van de vakantie had ze haar vader zo goed als het ging ontlopen, puur om zijn reactie niet nog eens mee te hoeven maken. Ze haalde een hand door haar lange blonde haren en haalde diep adem. Ze wist niet zo goed wat ze verder moest zeggen. Ze had besloten hem dit jaar te gaan ontwijken, puur om geen genânte situaties te krijgen, maar ze waren nog niet eens echt begonnen en het was al mislukt. Zachtjes beet ze op haar lip terwijl ze nadacht. "Zin in het jaar?" vroeg ze na een paar lange en ongemakkelijke stille seconden. Langzaam richtte ze haar blik weer op de jongen die naast haar stond.


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    Sam Davis

    ‘’Ik heb er altijd zin in,’’ antwoordde Sam op Eden en hij zuchtte kort daarna, glimlachend. Hij moest lachen om het antwoord van Phelan, elke leraar verzweeg liever wat hij in de vakantie had beleefd. Sam was daar het tegenovergestelde van, liever heel open.
    ‘’Ge-wel-dig,’’ antwoordde hij vervolgens. ‘’Ik had wel even wat rust nodig,’’ zei hij dramatisch en toen pas merkte hij op dat Juliette aan hen iets vroeg.
    ‘’Het gaat prima, madame.’’ Hij legde de Franse nadruk op madame en keek ook op zijn horloge, waarop hij zijn schouders ophaalde. ‘’Geen idee,’’ antwoordde hij eerlijk.
    Een jongeman voegde zich toe aan het gesprek, Athal, geloofde Sam. Net als Eden gaf Sam hem een kort knikje.


    Everything is illuminated by the light of our past.


    Jonathan Ejnar Sørensen


    Na nog even gepraat te hebben met Adalae besloot Jonathan om haar weer te laten, ze had vast nog valiezen uit te pakken of andere vrienden die ze wilde terugzien, ook was het voor hem nog eens fijn geweest dat het praatje niet te lang heeft geduurd. Met zijn handen in zijn broekzakken liep hij de binnenplaats weer op en zocht naar een groepje die hij kende, hij zag Ella en Finley met Romano en Mateo, dus die besloot hij te skippen. Verderop zag hij Elena en zijn beste vriendin Elysia ofwel Ellie zoals hij haar het liefst noemt. Rustig beende hij op hen af en zag ze in gezelschap van Mr.Leake en een onbekende jongeman wat zijn nieuwsgierigheid opkrikte. Hij nam een aanloopje in de hoop dat Ellie hem nog niet gezien had en eenmaal hij bij haar war tilde hij haar op. "Ellie I missed you!" kirde hij vrolijk en draaide haar een rondje en zette haar dan grijnzend terug op de grond, Jonah glimlachte naar Elena waar hij het ook goed mee kon vinden en knikte Mr.Leake en de nog onbekende man toe. "Goedemorgen. U bent nieuw neem ik aan?" Met een nieuwsgierige en ietswat geïnteresseerde blik keek Jonathan de wel te verstaan knappe man aan. Hij leek hem ietsje ouder dan dat hijzelf was, maar wist niet echt of het een leerling of leraar zou zijn. Jonah was zelf al één van de oudere leerlingen hier en zou het vreemd vinden moest deze man nu pas lessen gaan volgen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH


    Elysia Agatha Eleonora Annalouisa Bernadotte
    But you can call me Ellie. Outfit

    Elysia luisterde even naar de andere, maar ze wilde de vraag van meneer Leake het liefste ontwijken. Nee, ze had nergens echt zin in, vooral niet leren. Wat gingen ze haar dit jaar vertellen dat ze toch wel wist? Misschien kon ze een bingo kaart beginnen. Elysia liet een kleine gil horen toen haar beste vriend haar ietwat onverwachts optilde.
    "Jonah! Jou heb ik gemist," zei het meisje met een brede glimlach. Jonah vertrouwde ze door en door en hij wist dan ook alles van haar. Meer dan haar lief was misschien.
    "wist jij dat wij een nieuwe Spaans en Italiaans leraar kregen? Ik vraag me af wat er met die van vorig jaar gebeurt is, " zei ze met een scheve glimlach. Ze wist het dondersgoed. Die oude zeur had allang weg moeten gaan. Nooit was vroeg genoeg geweest voor het met pensioen gaan van hun vorige lerares Spaans. Elysia hield echter wijselijk haar mond.
    " Ik moet wel zo mijn spullen in mijn kamer zetten, volgens mij hebben we over een uurtje al les," zei ze. Ze zou haar koffers vanavond wel uitpakken, dat was het probleem niet. Om haar koffers naar de les mee te nemen vond ze te horen een beetje te.


    We've lived in the shadows for far too long.



    Juliette Fleur Cotillard-Fiennes


    Na een blik op haar horloge zag Juliette dat ze over vijf minuten les moest geven. Ze zei haar collega's gedag en liep richting haar lokaal. Elke leraar had op de school een eigen lokaal, iets wat Juliette wel fijn vond. Dan hoefde ze niet continu door het hele gebouw te rennen met al haar spullen. Het eerste wat ze deed toen ze het lokaal binnen kwam, was het raam openzetten. Het had de hele vakantie dichtgezeten, dus was het nogal muf gaan ruiken in het lokaal. Ten slotte was het mooi weer buiten, dus wat frisse lucht was geen slecht idee. Vervolgens schreef ze haar naam op het bord en daaronder 'Frans' het vak wat ze als eerst zou gaan geven. Eenmaal klaar met haar voorbereidingen, ging ze op het bureau zitten, om te wachten op haar klas. Ze ging altijd op het bureau zitten, in plaats van de stoel, omdat ze dan een beter overzicht had.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."



    Benjamin Christopher Suaréz


    Benjamin haalde na haar vraag zijn schouders op. "Jawel. Niet zo'n zin in het school-gedeelte, maar ik kijk er wel naar uit om iedereen weer te zien." Benjamin had het altijd wel naar zijn zin op school. Hij had nooit moeite met de lesstof en hij maakte altijd wel plezier. "En jij?" Hij keek de blondine even vragend aan, daarna gleed zijn blik naar het horloge wat hij om zijn pols had. "Volgens mij hebben we zo al Frans. Zullen we gaan?"
    Benjamin dacht heel even na of hij zijn baggage eerst naar zijn kamer zou brengen, maar hij besloot dat na de les te doen. Tijdens de les kon hij het wel onder zijn tafel kwijt.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."


    Jeanne Noelle Clemence Chevalier


    "Niet heel veel eigenlijk," gaf ze eerlijk antwoord op zijn vraag. Kort keek ze naar de jongen die naast haar stond. "Maar het is beter dan mee moeten naar al die verplichte doodsaaie diners." vervolgde ze na een korte stilte. Jeanne wierp een korte blik op de koffer die nog naast haar stond. "Ja is goed," zei ze en glimlachte maar even. Het was beter om haar koffer pas na Frans naar haar kamer te brengen, het zou nu overvol zijn in de gangen, en bovendien had ze nog geen zin om de koffer de trappen op te slepen. Jeanne haalde een hand door haar lange blonde haren, ze pakte haar koffer vast en begon toen rustig te lopen richting het lokaal waar later de Franse les zou beginnen. Frans was zeker niet haar favoriete vak, hoewel ze er aardig goed in was had ze toch liever dansles. Ze keek kort achterom om te zien of Benjamin wel achter haar aan kwam.


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light


    Jonathan Ejnar Sørensen


    Jonah had nog even gepraat met de anderen en besloot dan maar de raad van Elysia op te volgen waardoor hij richting de kamers toe liep. Hij had zijn butler zo vriendelijk gevraagd om zijn koffers in de gang te zetten zodat hij er niet mee moest sleuren over de open plek. Eens Jonathan in de gang was zag hij de dure koffers al staan met het adelijke beschermschild erop gedrukt met goudkleurige draad. Zelf vind hij het maar dom dat zijn ouders zoveel geld betaalden voor een domme valies. Jonah nam ze op en liep naar zijn eigen kamer toe. Hij was erg tevreden met een eigen kamer, geen last van vervelende kamergenoten of verleidingen. Stel je voor dat hij met Benjamin een jaar lang in een kamer moest zitten, dan had hij zich erg moeten inhouden om de jongen niet te 'bespringen'. Enkel zijn beste vriendin Elysia wist van Jonah's crushes af, waaronder Benjamin dus zat ondanks dat hij weet dat die jongen veel te hoog gegrepen was. Eens Jonah aan zijn kamer aankwam en zijn koffers op het bed gedumpt had leek het al bijna tijd te zijn voor de eerste les. Op zijn dooie gemakje liep Jonah door de gang heen opweg naar het lokaal frans die hij zo goed als vanbuiten wist liggen. Eens hij daar aankwam leek hij één van de eerste te zijn. "Bonjour madame." zei Jonah grijnzend tegen zijn lerares en ging dan ergens achteraan zitten.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH