• Ik wist niet precies waar ik dit topic moest zetten

    Hallo iedereen die dit topic geopend heeft ^^
    Al een tijdje loop ik met het idee rond voor een gezellige Quizlet Whatsappgroep.
    Met een paar van mijn Quizletvriendinnen heb ik hier over gesproken en heb ik uiteindelijk besloten het maar gewoon te doen.

    Wat houdt het in?
    Het is een Whatsapp groep met enkel mensen van Quizlet. Voor mensen die veel van gezellig kletsen houden en niet uitwijken voor veel gepraat.
    Ook leer je hierdoor misschien nieuwe mensen van Quizlet kennen, wat altijd leuk is natuurlijk!

    Voor wie is het?
    Voor iedereen die wel tegen een beetje gespam houd en lekker gezellig is (;
    Ik wil er geen leeftijd aan verbinden, maar ik wil wel zeggen dat het gepraat niet altijd helemaal voor jonge oren zou kan zijn.
    Dus als je weet dat je daar te jong voor bent (jonger dan ongeveer 13/14) of weet dat je daar niet goed tegen kan, raad ik het je niet aan.
    Al verbied ik natuurlijk niks.

    Hoe kom je er bij?
    Zolang er plek is, hoef je je slechts hier aan te melden en zodra je op de lijst staat, een privébericht met je nummer naar een van de beheerders te sturen en doe voegt je toe! (:
    Gelieve wel naar 1 van de beheerders en niet 2 om verwarring te voorkomen. Doe het maar naar diegene die online is. Mocht er niemand online zijn, doe het dan maar naar mij.

    Ik ben heel nieuwsgierig of er mensen zijn die dit idee leuk vinden en er bij zouden willen ^^

    Regels
    Om het toch iets geordend te houden, heb ik wel een paar regels er aan verbonden.
    - Géén nutteloos gespam van slechts 'jfonfoa' 'ksnwoq' 'jjfosnf'
    - Indien er een ruzie ontstaat, of iemand wordt uitgescholden, worden de boosdoeners onmiddellijk verwijderd!
    - Als er iemand verwijderd is door o.a. ruzie, zijn de beheerder(s) niet verantwoordelijk voor eventuele gevolgen (bijv. het niet meer toevoegen van mensen in de groep).
    - De beheerder(s) kunnen er voor kiezen om iemand niet (meer) toe te voegen als er hier ernstige gevolgen van kunnen komen (bijv. ruzie of pesten). Maar dit alleen nadat iemand er al uit is geweest. Iedereen verdient namelijk wel minimaal 1 kans.
    - Nummers mogen niet zomaar doorgegeven worden zonder toestemming van diegene zelf!
    - Als de groep echt groot wordt, zal ik nog twee mede beheerders kiezen die me helpen de orde te handhaven.
    - Mocht er eens een regel overtreden worden en ik (of later een (van de) andere beheerder(s)) is er niet bij,
    zal er met een screenshot bewijs geleverd kunnen worden om zo de overtreder toch aan te pakken
    - Enjoy ((;


    We zijn weer open! *O*
    Leden (28/100):
    1 - Pamplemousse(beheerder)
    2 - Paynos(beheerder)
    3 - Neymessi
    4 - Woozy
    5 - Hamily(beheerder)
    6 - Sugawara
    7 - Ashallayn
    8 - ROWYSO
    9 - Aidan
    10 - Martinez
    11 - BlackAlpha
    12 - Lashyton
    13 - itsmagicc
    14 - Naoko
    15 - Vivid
    16 - Kauwgomjunky
    17 - XxboobearxX
    18 - HuntGoals
    19 - Dae
    20 - MrsHood
    21 - Ragazza
    22 - Really
    23 - xGwenxVeerx
    24 - Quiver
    25 - sparklylouis
    26 - Skyeward
    27 - Monks
    28 - Edilio


    Waarschuwing: We bijten. En hard.
    Waarschuwing: Er is mogelijk behoorlijk wat gespam. Kan je dit niet aan, is het niet handig je aan te melden.


    Heb je nog vragen? Ik beantwoord ze met plezier!

    [ bericht aangepast op 5 aug 2015 - 23:41 ]

    Vind jij het een leuk idee en zou je er bij willen?

    61.2% (85 stemmen)
     
    Ja

    11.5% (16 stemmen)
     
    Nee

    27.3% (38 stemmen)
     
    Ik twijfel nog


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Kanarie schreef:
    Help brainstormen: Leuke nieuwe titel voor t volgende topic


    Alle koele mensen verzamelen.

    Nee serieus geen flauw idee.


    OT: We zijn allemaal heel gezellig en lief hoor! Je moet alleen wel tegen spam kunnen :Y)


    I don't understand that reference. - Castiel

    Tegen heel veel spam lol


    I just wanna watch you when you take it off

    Ja oops


    "If there ever comes a day when we can't be together, keep me in your heart and stay there forever"~ Winnie the Pooh

    Ik ben praktisch één en al spam.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Sorreeeehhhhh


    "If there ever comes a day when we can't be together, keep me in your heart and stay there forever"~ Winnie the Pooh

    Maar hey in deze groep hoef je je nooit meer zorgen maken dat je je ooit gaat vervelen


    I just wanna watch you when you take it off

    Nou dan zou ik zeggen: kom ons joinen we kunnen heel erg aardig zijn!


    I just wanna watch you when you take it off

    Saturnine schreef:
    Oke wat nou als ik erin wil.


    Mocht je dat willen, zou je een pb'tje naar Kanarie kunnen sturen met je naam en telefoonnummer, en dan zou zij je in de groep kunnen zetten *O*


    I don't understand that reference. - Castiel

    DAN BEN JE ZEKER WELKOOOM


    "If there ever comes a day when we can't be together, keep me in your heart and stay there forever"~ Winnie the Pooh

    U ZULT HET GAAN BELEVEN. LACHEN GIEREN BEVEN. EVEN LEKKER LOS GAAN. LICHT UIT SPOT AAAAAAN. LICHT UIT SPOT AAAAAN.


    "If there ever comes a day when we can't be together, keep me in your heart and stay there forever"~ Winnie the Pooh

    Hamily schreef:
    (...)

    Mocht je dat willen, zou je een pb'tje naar Kanarie kunnen sturen met je naam en telefoonnummer, en dan zou zij je in de groep kunnen zetten *O*


    Dat is natuurlijk mits ik welkom ben. Zal ik me dan maar eens aanmelden? :Y)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Hij zit bijna vol guyss


    "If there ever comes a day when we can't be together, keep me in your heart and stay there forever"~ Winnie the Pooh

    Nou kanarie toevoegen die handel


    I just wanna watch you when you take it off

    COME ON YASS WE CANN


    "If there ever comes a day when we can't be together, keep me in your heart and stay there forever"~ Winnie the Pooh

    Saturnine schreef:
    (...)

    Dat is natuurlijk mits ik welkom ben. Zal ik me dan maar eens aanmelden? :Y)


    Gezellig! Nou, als het aan mij ligt ben je hartstikke welkom hoor! :Y)


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    I don't understand that reference. - Castiel