• Zit jij ook altijd zo lang achter je computer dat je ogen er pijn van gaan doen? Heb jij ook zoveel last van hoofdpijn door het felle licht? Nikki is hier om je problemen op te lossen waardoor je nog langer achter je computer kan zitten!



    Ikzelf gebruik f.lux al een tijdje, maar toen het plotseling van mijn laptop verdween (idk, het was kwijt), merkte ik pas hoeveel ik eraan had. Daarom besloot ik dit programma met jullie te delen.

    Wat is dat magische f.lux dan en wat doet het?
    F.lux past je scherm aan het daglicht aan. Via de instellingen van het programma dat op de achtergrond werkt, kan je invoeren waar je woont en aan de hand van je locatie weet f.lux wanneer de zon ondergaat en zorgt het voor een warme gloed op je beeldscherm. Maar ook overdag kan je de sterkte handmatig aanpassen.
    In het begin zal het nogal vreemd zijn omdat je scherm oranje lijkt, maar al snel kan je niet meer zonder.

    Download het hier

    [ bericht aangepast op 2 maart 2015 - 21:31 ]


    Your make-up is terrible

    Gelijk even downloaden, fijn dat het ook voor Mac is!
    Het vreet toch niet veel batterij hoop ik?


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Katarina schreef:
    Ik ben er eigenlijk echt niet overuit of ik dat wel fijn zou vinden. (heb een paar foto's opgezocht)
    Maar ik heb eigenlijk weinig last van vermoeide ogen of hoofdpijn.

    Is het echt zo'n hemels verschil dat ik het moet proberen? :3


    Ik vind van wel. 8D Er zit een functie op om het tijdelijk uit te zetten en mijn ogen gingen gelijk dood van dat felle licht, haha. Het is zo blauw!


    Your make-up is terrible

    Cathedrals schreef:
    Gelijk even downloaden, fijn dat het ook voor Mac is!
    Het vreet toch niet veel batterij hoop ik?


    Bij mij niet. ;3


    Your make-up is terrible

    Holy schnitzel. Dit is wel erg oranje HAHAHA.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Cathedrals schreef:
    Holy schnitzel. Dit is wel erg oranje HAHAHA.


    Hup Holland Hup


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik ga dit eens proberen


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Hup Holland Hup


    Lol, ik download het wel weer op Koningsdag. Dit word hem niet voor mij.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Mijn scherm is roze lol


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Je kan de settings nog veranderen, hé? 8D Hem minder oranje maken.


    Your make-up is terrible

    Celerity schreef:
    Mijn topics! Ik ga hier later even voor zitten om dit eens te gaan downloaden.

    Scandal schreef:
    Ik heb een Macbook. Deze doet dat automatisch. Maar wel interessant voor mijn oude laptop.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Oh mijn god, dit is echt zo fijn voor de ogen O.o

    EDIT: Ik heb het nu mijn moeder aangeraden en ze heeft het geïnstalleerd. En ze is er zoooo blij mee :3 we zijn je eeuwig dankbaar, Nikki, voor het aanraden van dit programma :3

    [ bericht aangepast op 2 maart 2015 - 23:11 ]


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik had mijn twijfels bij het lezen maar I might try it out, wordt de kleur heel erg aan gepast en ook bij games? Want zo ja denk ik dat ik het dan laat voor wat het is :') Want om hem steeds aan/uit te moeten zetten en dan weer moeten wennen aan het licht not sure if..


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Oke so toch maar even geprobeerd en het werkt best wel fijn! Maar denk dat ik het wel beter ga uitzetten voor mn games


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Evergreen schreef:
    Oh mijn god, dit is echt zo fijn voor de ogen O.o

    EDIT: Ik heb het nu mijn moeder aangeraden en ze heeft het geïnstalleerd. En ze is er zoooo blij mee :3 we zijn je eeuwig dankbaar, Nikki, voor het aanraden van dit programma :3


    Whooh. 8D Mijn verkooppraatjes werken, ghehe.


    Your make-up is terrible