• Zit jij ook altijd zo lang achter je computer dat je ogen er pijn van gaan doen? Heb jij ook zoveel last van hoofdpijn door het felle licht? Nikki is hier om je problemen op te lossen waardoor je nog langer achter je computer kan zitten!



    Ikzelf gebruik f.lux al een tijdje, maar toen het plotseling van mijn laptop verdween (idk, het was kwijt), merkte ik pas hoeveel ik eraan had. Daarom besloot ik dit programma met jullie te delen.

    Wat is dat magische f.lux dan en wat doet het?
    F.lux past je scherm aan het daglicht aan. Via de instellingen van het programma dat op de achtergrond werkt, kan je invoeren waar je woont en aan de hand van je locatie weet f.lux wanneer de zon ondergaat en zorgt het voor een warme gloed op je beeldscherm. Maar ook overdag kan je de sterkte handmatig aanpassen.
    In het begin zal het nogal vreemd zijn omdat je scherm oranje lijkt, maar al snel kan je niet meer zonder.

    Download het hier

    [ bericht aangepast op 2 maart 2015 - 21:31 ]


    Your make-up is terrible

    Ik heb het gedownload en ik zal het een paar dagen uittesten om te zien of ik er inderdaad positief op reageer. :Y)


    Pretty is just a pretty word.

    Celerity schreef:
    Mijn topics! Ik ga hier later even voor zitten om dit eens te gaan downloaden.


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Heb vandaag heel veel op mijn laptop gewerkt, en ik moest steeds switchen tussen telefoon en laptop, ik merkte echt het verschil tussen mijn telefoon en mijn laptop haha


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik zit op mijn computer, ik heb dat gedownload & ingevuld waar ik me bevind, maar ik zie niet veel verschil? Of ligt dat gewoon aan mij haha?


    Some people are art and do art at the same time

    Het is even wennen, maar ik merk wel dat ik me nu niet meer suf aan het staren ben. Eens zien of ik dat ook op mijn tablet en telefoon kan krijgen. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Hmm, interesting, een mijn topics.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Klinkt handig. Misschien download ik hem nog. ^^


    Ik wil een tuin vol egels

    Michonne schreef:
    (...)

    Whooh. 8D Mijn verkooppraatjes werken, ghehe.


    Ga verkoper worden. :Y) ghehe


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Bij de twilight versie (android) is het wel heel jammer dat wanneer je een screenshot maakt, je de rode filter meescreenshot...


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    Bij de twilight versie (android) is het wel heel jammer dat wanneer je een screenshot maakt, je de rode filter meescreenshot...

    Goed om te weten..

    Ik ben er nog niet helemaal achter welke intensiteit ik fijn vind..

    Ik heb hem eens gedownload. Ik ga het eens een paar dagen proberen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Dit is echt fijn :) Bedankt voor de tip


    ©1998

    Odium schreef:
    Ik zit op mijn computer, ik heb dat gedownload & ingevuld waar ik me bevind, maar ik zie niet veel verschil? Of ligt dat gewoon aan mij haha?


    Some people are art and do art at the same time

    Ik pas mijn helderheid altijd zelf aan. Zowel op laptop als op telefoon. (:


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Ik besloot eens om Flux uit te zetten, man, wat is dat raar! Ik ben al helemaal gewend aan het oranje scherm en ik vind het superfijn. Probeer het eens uit te zetten, whut, dat is zó raar! (sorry voor deze bump, maar ik wilde het even delen)


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...