• Zit jij ook altijd zo lang achter je computer dat je ogen er pijn van gaan doen? Heb jij ook zoveel last van hoofdpijn door het felle licht? Nikki is hier om je problemen op te lossen waardoor je nog langer achter je computer kan zitten!



    Ikzelf gebruik f.lux al een tijdje, maar toen het plotseling van mijn laptop verdween (idk, het was kwijt), merkte ik pas hoeveel ik eraan had. Daarom besloot ik dit programma met jullie te delen.

    Wat is dat magische f.lux dan en wat doet het?
    F.lux past je scherm aan het daglicht aan. Via de instellingen van het programma dat op de achtergrond werkt, kan je invoeren waar je woont en aan de hand van je locatie weet f.lux wanneer de zon ondergaat en zorgt het voor een warme gloed op je beeldscherm. Maar ook overdag kan je de sterkte handmatig aanpassen.
    In het begin zal het nogal vreemd zijn omdat je scherm oranje lijkt, maar al snel kan je niet meer zonder.

    Download het hier

    [ bericht aangepast op 2 maart 2015 - 21:31 ]


    Your make-up is terrible

    omygodd, mn beeldscherm werd steeds donkerder. Dat was echt gek :P

    Ik ben ook benieuwd of het ook tijdens games zo is.. dan zal ik het elke dag aan en uit moeten zetten.

    Ik game eigenlijk gewoon met f.lux aan, geen problemen mee gehad.

    Mijn instellingen staan trouwens op 4100k daytime en 3700k nighttime.


    Your make-up is terrible

    Het valt mee hoe erg het in-game is. Morgen zal ik een match doen en kijken hoe dat is.
    Maar ik vind t wel fijn zo.

    Ik f.lux voor life! *O*


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Is dit er ook voor mobiel? Ik zit niet zo heel veel op mijn laptop 's ochtends / 's avonds, vooral in de middag, waar het "normaal" licht buiten is enz dus op mn laptop ga ik het niet nodig hebben.

    Maar voor mobiel zou t wel ontzettend fijn zijn (altijd oogpijn als ik 's avonds/'s ochtends mn mobiel pak en erop gs googlen ofzo. Nu ook)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Als het goed is, wel. Moet je even in de appstore kijken. Je hebt ook Lux dat erop lijkt.


    Your make-up is terrible

    Derks schreef:
    Is dit er ook voor mobiel? Ik zit niet zo heel veel op mijn laptop 's ochtends / 's avonds, vooral in de middag, waar het "normaal" licht buiten is enz dus op mn laptop ga ik het niet nodig hebben.

    Maar voor mobiel zou t wel ontzettend fijn zijn (altijd oogpijn als ik 's avonds/'s ochtends mn mobiel pak en erop gs googlen ofzo. Nu ook)
    f.lux zelf bestaat niet voor Android, maar je hebt wel een app genaamd Twilight die precies hetzelfde doet.
    Voor iOS is er een f.lux applicatie, maar daarvoor moet je je telefoon jailbreaken.

    [ bericht aangepast op 3 maart 2015 - 0:21 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dauth schreef:
    (...)f.lux zelf bestaat niet voor Android, maar je hebt wel een app genaamd Twilight die precies hetzelfde doet.


    Thanks! Ik ga m ff zoeken en hopen dat mijn geheugen nog wat mb'tjes vrij heeft voor de app. En anders wacht ik ff een weekje, dan kan ik de WIDM app verwijderen en heb ik nog meer ruimte haha


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik snap de settings niet helemaal dus heb gewoon het "altijd" filter aangezet, maar wauw, wat is dit fijn zeg! Alleen wel jammer dat de kleuren zo raar worden haha, maar dan zet ik 'm overdag wel uit


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    Ik snap de settings niet helemaal dus heb gewoon het "altijd" filter aangezet, maar wauw, wat is dit fijn zeg! Alleen wel jammer dat de kleuren zo raar worden haha, maar dan zet ik 'm overdag wel uit
    Heb je het over f.lux of de Android app? F.lux doet het namelijk zelf, de app weet ik zo snel niet, sorry.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dauth schreef:
    (...)Heb je het over f.lux of de Android app? F.lux doet het namelijk zelf, de app weet ik zo snel niet, sorry.


    Twilight

    Werkt verder wel echt ontzettend fijn :D


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Het klinkt als een goed idee om eens uit te proberen, dus even een mijn topics - berichtje.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik gebruik mijn laptop veel voor school en ik kan zoiets wel gebruiken. Maar ik knap een beetje af op het oranje licht, hoe opzichtig is dat?



    Ik heb het toch maar gedownload en ik ben erg tevreden! Het is fijn dat je zelf kan bepalen hoe oranje je je scherm wilt (: Ik merk zeker verschil, vooral als ik naar de laptop van mijn vriendin naast me kijk, die vergeleken met de mijne super fel lijkt. Echt een geweldig programma!

    [ bericht aangepast op 3 maart 2015 - 9:43 ]

    Ik gebruik dat programma al heel lang, echt heel fijn


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Een MT. Lijkt me interessant en echt iets voor mij ^^


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]