• Heyhey,

    De eerste keer dat ik zo'n topic aanmaak maar ik ben zeer benieuwd!

    This alweer een heel lang tijdje dat ik naar de kapper ben geweest en mijn model is er compleet uitgegroeid.

    This is me:







    Please don't mind the wand across my face maar ik moest een recente foto hebben.

    Ik wilde eigenlijk een beetje bij kort blijven en ik dacht aan een boblijn maar aangezien ik een zeer vervelende slag in mijn haar heb, wil ik een beetje een
    wild kapsel. En een beetje van mijn pony af, lang verhaal :P

    Ja ik weet dat ik het niet precies zal hebben zoals op de foto, dus andere suggesties zijn zeer welkom!

    Mijn idee
    first idea


    Ja ik weet niet veel, maar please help me verder, ik ben mijn haar echt zat!!


    Thanks alvast!!

    (flower)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ik vind een boblijn wel lekker vlot bij je staan!
    Ik denk dat het kapsel op de foto een goed idee is ^^


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    LzzyHale schreef:
    Ik vind een boblijn wel lekker vlot bij je staan!
    Ik denk dat het kapsel op de foto een goed idee is ^^


    thank you :)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Bobijn staat je denk ik wel echt goed, Sharon en het is misschien gaaf om er een awesome kleurtje doorheen te gooien! ^^


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    Bobijn staat je denk ik wel echt goed, Sharon en het is misschien gaaf om er een awesome kleurtje doorheen te gooien! ^^


    welke kleur :P


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Die boblijn zou vast awesome staan inderdaad!


    26 - 02 - '16

    HalfBloodPrince schreef:
    (...)

    welke kleur :P

    Paars of zo haha


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    ik moet wel rekening houden met mijn stage...


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    HalfBloodPrince schreef:
    ik moet wel rekening houden met mijn stage...

    Aww jammer, ik denk dat het je wel zou staan, maar een boblijn is ook echt awesome zonder kleurtjes er in


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    (...)
    Aww jammer, ik denk dat het je wel zou staan, maar een boblijn is ook echt awesome zonder kleurtjes er in


    een kleur kan maar geen regenboog though


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."