• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 7 maart 2015 - 14:21 ]

    Hahaha, je denkt dat je oh zo grappig bent.


    26 - 02 - '16

    Square schreef:
    Dus mijn opa lag weer in het ziekenhuis en wij wisten daar niets van, mijn peetvader-die-ik-waarschijnlijk-nooit-meer-zie heeft geld gestolen van zijn sinds kort ex-vrouw die echt iedere cent nodig heeft (als hij maar niet weer begint te drinken, fuck) en oom-die-ik-met-plezier-nooit-meer-zou-zien komt waarschijnlijk wel op het verjaardagsfeest van mijn oma, dat natuurlijk toch doorgaat, want ze strest zich liever dood dan dat ze zoiets zou verplaatsen of afgelasten. Het lijkt me dat ik mijn aandeel slecht nieuws voor vandaag wel weer heb gehad.


    Jezus wat een ellende allemaal Inge ):


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ga ergens anders met die ziekte schelden kleine kut dwerg. Je bent verdomme 11 jaar en denkt dat je de enige persoon in de wereld bent. Ik ben jou zo zat en zou je het liefst in een gesticht in the middle of nowhere willen stoppen.

    [ bericht aangepast op 9 maart 2015 - 19:00 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Ja, ga maar over me roddelen met zo'n beetje driekwart van de familie, vuile bitch. Soms haat ik je zo erg hé? Ik wil gewoon het huis uit en niet meer terugkomen.


    26 - 02 - '16

    Ik voel me echt vreselijk en moet het 3 uur in de trein zien vol te houden zonder kotsen en flauwvallen..

    [ bericht aangepast op 9 maart 2015 - 19:05 ]

    Ik kom er net achter dat ik over 300 cc things van de sims heb gedownload. Hoezo verslaafd? :"D


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Het internet zou verboden moeten worden voor kinderen jonger dan.. de leeftijd dat ze weten hoe ze iets moeten googlen en niet om de 5 minuten een onzin topic maken. De leeftijd waarop ze kunnen nadenken.

    Soundgarden schreef:
    Haha oh. Dronken opschepperij van jongens is zó grappig om te horen.


    Oh heerlijk ja.
    Wij hadden schoolfeest dit weekend, stoer hoor, zo dronken zijn dat je er niet meer in komt. :'D


    wat was dit ookalweer

    Waarom hebben tandartsen altijd zo verschrikkelijke timing?

    Soms vraag ik me echt af hoe traag de hersenen van sommige mensen werken. Als het al duizendmaal aangegeven is zal er altijd iemand bij zitten die de vraag zal blijven herhalen, hoe duidelijk je het ook uitlegt...


    I'm your little ray of pitch black.

    Well, that didn't make me anxious at all. *sarcasm* Jezus, wat moet ik hier nu mee.


    kindness is never a burden.

    Ik wil zo graag een kindje, maar als ik weer naar school ga kan dat de komende 2,5 jaar nog niet.. En als ik nu ga werken en we een kindje laten maken, wil ik wss niet meer naar school en zal ik nooit een betere baan dan caissière krijgen..
    De keuze is zo lastig.

    What the fuck. Die tuthola leert haar topo niet, dus word ik ook afgekat? :'D


    wat was dit ookalweer

    Het kan ook echt alleen jou overkomen.


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Vandaag startte ze goed en nu praat ik met je en draait alles om. I wanna be invisible.