• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 7 maart 2015 - 14:21 ]

    Rollins schreef:
    (...)
    Bij dezen wil ik aangeven dat het mijn levensmissie zal gaan worden je profiel te stalken.

    Oh, maar dat mag jij wel, hoor. Gezellig!
    Begin je vandaag al?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ugh, waarom is het zo moeilijk om jou te motiveren. :c It makes me sad.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Wie laat weer haar vlees aanbranden omdat ze zo nodig nog éven verder moet met Assassin's Creed?

    *steekt hand op*

    Hou alsjeblieft gewoon je bek.


    In my life I had so many setbacks, but oh darling, recovery is so much better.

    Ik wil naar huis toe D:


    26 - 02 - '16

    Ik heb vandaag al drie keer de hik gehad. Stooooop. (cat)


    Caution first, always.

    Yess, mn poesje is weer thuis van zijn werk :3

    Wat geeft het een heerlijk gevoel van overwinning als je net je bus en trein haalt, waardoor je een halfuurtje eerder thuis kan zijn <3


    26 - 02 - '16

    Ik wil niet naar accordeonles. Dankzij papa en zijn boosdoenerij heb ik helemaal niet kunnen studeren wat ik had moeten studeren. D: Damn, zo geen zin in een preek van mijn docent.. Uuugh. :C Stupid me.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Dus mijn opa lag weer in het ziekenhuis en wij wisten daar niets van, mijn peetvader-die-ik-waarschijnlijk-nooit-meer-zie heeft geld gestolen van zijn sinds kort ex-vrouw die echt iedere cent nodig heeft (als hij maar niet weer begint te drinken, fuck) en oom-die-ik-met-plezier-nooit-meer-zou-zien komt waarschijnlijk wel op het verjaardagsfeest van mijn oma, dat natuurlijk toch doorgaat, want ze strest zich liever dood dan dat ze zoiets zou verplaatsen of afgelasten. Het lijkt me dat ik mijn aandeel slecht nieuws voor vandaag wel weer heb gehad.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wauw, ik ben soms mijn motivatie kwijt, maar serieus. Hoe kun je het niet erg vinden om een jaar over te doen, omdat je - je pws niet af hebt.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Wentelteefjes yas


    i put the fun in funeral

    Fijn, dat wordt 40 minuten staan omdat er van die aso's zijn die hun tas niet van de voel naast hun halen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Geen wentelteefjes
    Waarom staat mijn signature in mijn bericht .__.

    Wat dit is vreemd.

    [ bericht aangepast op 9 maart 2015 - 15:57 ]


    i put the fun in funeral

    Damn, wat gaat een jaar toch snel. :')


    Caution first, always.