• De aarde is overgenomen door buitenaardse wezens, die leven door hen zielen in de lichamen van wezens op een andere planeet te planten. De zielen van deze wezens worden dan verdrukt, zodat deze wezens hen levens kunnen leiden in plaats van de oorspronkelijke 'bewoners' van de lichamen. Hun doel is om een rechtvaardig en eerlijk leven te leiden; beter dan de eerdere bewoners van de planeet.
    Na velen planeten te hebben overgenomen, komen de zielen aan bij planeet aarde. Hier valt zeker wat te verbeteren; de mensen vermoorden elkaar en stelen elkaars spullen in plaats van samen te werken en te leven in harmonie.
    De zielen planten zich in de menselijke lichamen, maar natuurlijk komt er ook een groep mensen in opstand. Deze besluiten te vluchten.

    Bij het implanten van de zielen gaat het echter niet altijd zo gemakkelijk. Sommige menselijke zielen zijn erg sterk en blijven vasthouden aan hun lichaam, zodat het voor de zielen erg lastig is om aan hen nieuwe lichaam te wennen. Herinneringen van de mensen en alles wat ze weten; de zielen houden deze kennis. Een nieuw leven zou makkelijk moeten zijn, maar niet als de menselijke ziel vasthoudt aan zijn geloven, gewoontes en relaties. Het leven zal onmogelijk worden met een stem van een ander in je hoofd.

    In deze rpg wordt er gespeeld vanuit een opvanghuis voor jongeren met een sterke menselijke ziel in hun hoofd en vanuit een grot waar de laatste groep mensen zich verschuild houdt.In het huis wordt de jongeren geleerd de ziel te verdrukken en er mee te leven, maar is dat wel wat de jongeren willen?
    En wat als de laatste mensen contact proberen op te nemen met de jongeren? Zullen deze luisteren naar hen ziel of naar de menselijke ziel en herinneringen?

    Regels
    • Schrijf in Abn Nederlands en volg de juiste spellingsregels.
    • Bestuur enkel je eigen personages, behalve als toestemming van de speler van het personage hebt.
    • Schrijf minimaal 200 woorden per post. Dit is makkelijk te behalen.
    • Nieuwe topics worden alleen aangemaakt door mij.
    • Wees aardig tegen elkaar.

    Invullijstje
    Naam:
    Leeftijd: (jongeren 15 t/m 22)
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Geschiedenis lichaam:
    Extra: (het innerlijk van de menselijke ziel mag beschreven worden, maar hoeft niet.)


    Informatie over het huis en de grot komt z.s.m.

    you will be one of us

    Rollen:
    Jongeren
    meisjes
    - Pebble
    - Meraki_romano
    - Iniminicum
    - Repair
    - Exorcizamus

    jongens
    -
    -
    -

    mensen
    vrouwen
    - Syntax
    -
    -

    mannen
    - Exorcizamus
    - Colonel
    -

    [ bericht aangepast op 8 maart 2015 - 20:52 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Exorcizamus schreef:




    Naam: Helena Francine Levett. De ziel in haar lichaam heet Elisabeth.
    Leeftijd: 17
    Innerlijk:
    Vriendelijk
    De ziel in Helena's lichaam lijkt ontzettend veel op Helena zelf. Beide zijn ze vriendelijk naar iedereen die ze tegenkomen en met name Elisabeth zal vooroordelen zoveel mogelijk willen vermijden. Iedereen die hulp nodig heeft, zal het bij Helena kunnen krijgen, en soms gaat ze hier zover mee dat ze zichzelf wel eens vergeet. Dan kwijnt ze langzaam weg en als niemand haar helpt, zal ze in een depressie of stoornis weg kunnen zakken. Dit is de echte Helena wel eens overkomen.
    Eigenwijs
    Elisabeth is, evenals Helena, ontzettend eigenwijs. Als ze iets vindt, zal ze daar niet makkelijk vanaf te brengen zijn en doet ze het ook liever op haar eigen manier. Ze neemt wel adviezen aan, maar als ze het er niet mee eens is, zal ze dat duidelijk laten merken. Door deze koppigheid brengt ze zichzelf nog wel eens in de problemen.
    Goedlachs
    Elisabeth is iemand die veel en graag lacht. Ze vindt het leuk om andere mensen aan het lachen te maken, maar ze houdt ook van goed gezelschap waarmee ze kan lachen.
    Achterdochtig
    Elisabeth is redelijk achterdochtig. Ze vertrouwt mensen wel, maar ze twijfelt vaak aan de ideeën van anderen. Zo heeft ze haar vraagtekens bij het feit dat ze lichamen overnemen om het even te regelen voor andere planeten. Ze is hierover in verwarring, ze weet niet wat ze wilt of vindt. Het houdt haar vaak bezig en soms is ze zo opgeslokt in haar gedachten dat ze gewoon nergens meer op let en gewoon even weg is.
    Uiterlijk: [FC: Madison McLaughlin] Helena is een kleine 1.70, tenminste, dat is wat ze iedereen vertelt als ze ernaar vragen. Eigenlijk is ze 1.68, maar ze is zo eigenwijs dat ze dat gewoon afrond naar 1.70. Ze heeft lang, donkerbruin haar dat tot aan haar onderrug komt. Het heeft een lichte slag en ze draagt het vaak in een hoge staart, dit vooral uit praktische redenen. Ze heeft bruine, ietwat kleine ogen en een rond gezicht. Vaak staat deze in een eigenwijze uitdrukking. Wat opvalt is dat ze een donkere moedervlek onder haar linkeroog heeft. Ze irriteert zich hier wel aan, maar heeft er maar mee leren leven.
    Geschiedenis lichaam: Helena heeft geen slechte jeugd gehad. Samen met haar ouders en oudere broer woonde ze in een groot huis. Ze hadden altijd geld, ze kon leuke dingen doen buiten school en had lieve vriendinnen. Ze was al vroeg zelfstandig en naarmate ze ouder werd zorgde dit wel voor steeds meer spanningen thuis, omdat haar moeder moeite had haar meer vrijheid te geven. Haar vader raakte overspannen en Helena en haar broer bleven steeds vaker weg van huis. Uiteindelijk werden haar ouders ingenomen door de zielen en heeft ze ze niet meer gezien. Haar broer is ontsnapt en woont nu bij het groepje mensen dat nog weerstand biedt.
    Helena was altijd heel close met haar broer, hij was/is haar beste vriend. Ze heeft hem nu al heel lang niet gesproken en mist hem ontzettend. Ze kan prima haar eigen boontjes doppen, maar ze heeft wel behoefte aan een beetje steun.
    Extra: Ze heeft een kettinkje waar 'Luna' in staat, met het symbool van een maan ernaast. Luna was de naam die haar broer altijd voor haar gebruikte.


    Helena is wel zo'n beetje af. Ik was eigenlijk van plan om van mijn man/jongen haar broer te maken, is dat goed?


    Ik vind haar goed.
    Natuurlijk vind ik het goed als je dat doet, dat was stiekem ook min of meer de bedoeling van de mensen.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Naam: Ravi Benjamin Levett
    Leeftijd: 20
    Innerlijk: Ravi is op vroege leeftijd volwassen geworden. Nadat zijn vader overspannen raakte en Helena steeds meer ruzie kreeg met hun moeder, heeft hij Helena's zorg op zich genomen. Hij maakte zich vaak zorgen om haar, maar moest zelf ook dingen regelen om hun leven op orde te houden. Hij werkte veel, zorgde ervoor dat hij en Helena altijd genoeg geld hadden en probeerde ondertussen ook nog zijn ouders' relatie een beetje in goede banen te leiden. Hij heeft vroeg moeten leren voor zichzelf te zorgen, en dit heeft hem volwassener, maar ook chagrijniger en serieuzer gemaakt. Je zal hem niet snel betrappen op lol maken, hij werkt alleen maar. Als iemand hem vraagt om even pauze te nemen of even iets anders te doen zal hij waarschijnlijk "nee" zeggen/roepen/grommen. Hij is net zo koppig als Helena, dat zit echt in de familie, dus er zal ook niemand zijn die hem op andere gedachten kan brengen. Hij heeft een hekel aan het werk van de zielen en vindt het verschrikkelijk dat hij zijn zusje moest achterlaten en haar niet kon beschermen. Dat is dan ook zijn drive die er voor zorgt dat hij door blijft gaan, hij wil Helena redden.
    Uiterlijk:
    Geschiedenis lichaam: Ravi heeft weinig last gehad van de problemen van zijn ouders. Hij was sowieso al weinig in huis te vinden, hij sliep vaak bij vrienden en overdag ging hij naar school, werkte hij of hing hij ergens anders rond. Hij kreeg wel mee wat er gebeurde, meer omdat Helena hem erover vertelde. Hij en Helena gingen veel met elkaar om, ze kwam vaak bij zijn vrienden over de vloer en deed dan gezellig mee. Op het moment dat de zielen zijn ouders en Helena innamen, was hij aan het werk, en was hij er dus niet om hen te beschermen. Hij besloot te vluchten, in de hoop dat hij ze op een dag kan bevrijden, hoewel het hem natuurlijk het meest om zijn zusje gaat.
    Extra: Ravi draagt ook een ketting, net als Helena. In de zijne is "Ravi" gegraveerd met het symbool van een zon erbij.

    Ravi is ook wel klaar. Ik ben nog wel van plan om Helena's lijstje en de zijne wat meer op elkaar af te stemmen en uit te breiden, maar ik weet niet of dat gaat lukken. En ik kan ook geen goede faceclaim vinden, iemand ideeën?

    [ bericht aangepast op 15 maart 2015 - 11:16 ]


    I'm walking around and then I look down in my hand and where I usually have my cellphone, I just have a gun ~ Sam Tsui

    Ik schrijf me hier uit.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Het spijt me, maar er is niet genoeg interesse voor deze rpg, dus ik stop hem.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman