• Eyes are the windows to the soul


    Als je wilt over leven:
    1. Probeer niet van het eiland te ontsnappen.
    2. Wees voor het donker binnen in het huis met alle deuren op slot.
    3. Word niet verliefd.

    Een groep jongeren word wakker op een tropisch eiland zonder te kunnen herinneren hoe ze daar terecht zijn gekomen. Ze kennen elkaar niet, maar beseffen als snel dat er reden moet zijn waarom uiteraard deze groep op het eiland is gezet. Ieder van hen heeft een barcode getatoeëerd op de binnenkant van zijn linker pols staan en dit kan maar twee dingen betekenen; ze zijn verkocht of worden verkocht. Verder komen ze er al snel achter dat als ze heel geëmotioneerd raken (bv. heel boos, blij, of in paniek) hun ogen zwart kleuren en ze totaal geen controle meer hebben over hun acties.

    Invullijstje:
    Naam:
    Bijnaam (optioneel):
    Leeftijd (ouder dan 14, jonger dan 30): 
    Geslacht:
    Uiterlijk (liefst met foto):
    Innerlijk:
    Verleden:
    Grootste angst:
    Grootste passie:
    Extra(optioneel):


    Rollen: (leeftijd-paginanummer)
    Meisjes:
    Jessamine Maître - Geleninja (19-1)
    Devonne Sydney diLaurentis - Aranyhid (18-1)
    Sasha Mavis Goldberg - Ainigma (20-1)
    Cheryl Daisy Barton - Hecuba (21-7)
    Chiby Delivery - Deliva (19-9)
    Christina Smit - Hecuba (25-9)
    Jongens:
    Finnegan Michael Campbell Matthews - Fortis (21-6)
    Francesco Paige Torres - GusWaters (19-5)
    Charles Spencer Mazetti - Chelina (26-6)
    Tanner Lucas Montgomery - Aranyhid (21-6)
    Magnus Lehnsherr - Geleninja (21-7)
    gereserveerd - Ainigma (28-9)

    Faceclaims:
    Troian Bellisario - Geleninja
    Shay Mitchell - Aranyhid
    Ashley Benson - Philia
    Lucy hale - Iniminicum
    Danial Sharmen - Philia
    Aaron Tveit - Mendez
    Finn Harries - Aranyhid
    Josh Hutcherson - Fortis
    Blake Lively - Hecuba


    [ bericht aangepast op 21 mei 2015 - 11:32 ]


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Philia schreef:
    Het spijt me, maar ik heb echt geen tijd, of computer om die jongen aan te maken :/. Zou ik die kunnen laten vallen en alsnog mijn meisje houden?


    Ik heb het aangepast.

    Wil iemand nog een jongen hebben overigens?


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Ik wil graag nog een jongen! :3


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Oeeh, nice! Ik wil ook wel een jongen reserveren :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik zet jullie reservering er bij al ik thuis ben. Je mag je rol alvast aan maken als je dat wil.


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Ik heb pas zondag of dinsdag de tijd om het in te vullen, maar ik doe mijn best ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Mendez schreef:
    Ik heb pas zondag of dinsdag de tijd om het in te vullen, maar ik doe mijn best ^^


    Is prima. Als je er achter komt dat je het voor woensdag niet af kan maken laat het me dan alsjeblieft even weten.


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Ik wil supergraag meedoen, dus ik doe heel hard mijn best ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Mendez schreef:
    Ik wil supergraag meedoen, dus ik doe heel hard mijn best ^^


    6 van de 11 rollen moeten nog worden ingevuld/afgemaakt, dus maak je niet te veel druk. Ik heb zelf nu school examens dus ik heb het behoorlijk druk. Als het iets langer duurt dan gewoonlijk heb ik daar geen problemen mee.
    we moeten verder nog 1 jongen hebben.


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Ik zal alvast meedelen dat ik Aaron Tveit zal gebruiken als fc ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Tanner Lucas Montgomery
    ''I'm just being myself, and nothing else. If you don't accept me, you don't deserve my attention.''



    Bijnaam: Zo nu en dan noemt iemand hem Tan.
    Leeftijd: Hij is eenentwintig jaar oud.
    Geslacht: Mannelijk.
    Uiterlijk: [FC: Finn Harries] Tanner is nog wel redelijk kort met zijn 1 meter 74. Hiermee maakt hij ook een niet echt een sterke indruk op sommigen. Terwijl Tanner duidelijk wel goede spieren heeft die je ook kunt zien. Zijn huid is lichtelijk verkleurd, en verkleurd best wel snel. Hierdoor heeft hij in de zomer nog een wat donker tintje dan dat hij nu eigenlijk al heeft. Al hij in de winter lichter lijkt dan hij eigenlijk is.
    Tanners haren staan meestal in een kuif en hebben een lichtbruine kleur. Als hij weinig tijd heeft haalt hij er enkel een hand door, maar anders doet hij het wel even beter met gel. Vaak draagt hij ook een beanie. Zijn ogen hebben een bruin, groene kleur.
    Over het algemeen draagt hij simpele kleding waar hij zich goed in voelt.
    Innerlijk: ls er iemand zwaar sarcastisch kan zijn dan is het Tanner wel. Want meestal bedoeld hij iets sarcastisch en dit waarderen sommige mensen niet. Echter maakt hem dit niet veel uit, gezien hij gewoon zo is. Hij kan nog redelijk snel boos worden, al dit bij vrienden en familie wat langer duurt. Zijn geduld raakt echter nooit op, en hij vindt dit ergens in combinatie met zijn korte lontje redelijk raar. Maar hij blijft daar niet lang over nadenken. Tanner is iemand die niet snel zijn vrienden zal verraden en trouw aan ze blijft. Hij zou er altijd voor ze zijn en hun helpen met problemen. En wanneer jij zijn vrienden wat aandoet, kun je je wel bergen.
    Zelf blijft hij niet stil staan bij gebeurtenissen maar gaat gewoon door met het leven zoals hij het wil hebben. Hij is doelbereikend, en wanneer dit niet lukt is het tijd verspilling. Arrogantie heeft Tanner ook wel, gezien zijn trots redelijk hoog ligt.
    Over het algemeen is hij een vrolijk iemand die zo nu en dan in eens druk kan zijn. Maar meestal is hij een rustig persoon die kalm blijft in de situaties waar anderen juist in paniek raken. Gevoelens tonen kent hij niet, tenminste pijn en verdriet. Dit houdt hij voor zich.
    Verleden: He was born and grew up in a broken family in a large capital, he lived happily until he was about 10 years old, but at that point things took a turn for the worst.

    He maimed somebody during a hurricane and was arrested. All alone he had to survive in a relentless world. But with his perseverance and fighting skills, he managed to conquer all fears and doubts and reach full potential. This has turned him into the man he is today.

    With new found pride and some happiness, he now works tracking the people of the past. By doing so, he hopes to find answers to the events of the past and finally find stability and security he has never had.

    Dit wordt later Nederlands en in mijn woorden gezet! En heel veel veranderingen
    Grootste angst: Hij is bang om te falen, het klinkt cliché, maar het is gewoon zo.
    Grootste passie: Filmen en kickboksen.
    Extra: Tanner is half Brits en half Amerikaans.

    [ bericht aangepast op 25 maart 2015 - 21:13 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Sorry dat ik mijn rol nog niet heb gemaakt maar ik heb het deze hele week ontzettend druk gehad met school dus zal ik wel alvast een beginnetje posten.

    [ bericht aangepast op 20 maart 2015 - 19:23 ]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''


    Finnegan ''Finn'' Michael Campbell Matthews.

    ''Who wants to be normal? Normal is something that millions of people do every single day.''





    Leeftijd: Finn is eenentwintig jaartjes jong en is niet ver weg van zijn tweeëntwintigste leeftijd.
    Geslacht: Mannelijk.
    Uiterlijk: [FC: Josh Hutcherson] Finn is met zijn 1.74 niet redelijk lang maar ook niet kort. Hij heeft een licht getinte huid dat 's winters veel bleker lijkt dan het eigenlijk is. Finn heeft zijn donkerbruine, zeg maar gerust zwarte, haren altijd in een kuif staan maar heel soms is hij te lui en laat het dan gewoon warrig op zijn hoofd liggen. Hij haalt er dan wel een paar keer een hand doorheen maar dat is het dan ook. Hij heeft bruine ogen waar een speelse twinkeling instaat. De jongen is best gespierd doordat hij vaak doet aan cardio of gewicht heffen. Door dat is hij best sterk geworden dus kan je hem beter niet kwaad maken tenzij je een paar gekneusde ribben wil.
    Innerlijk: Finn is een opgewekte jongen die in de lust van zijn leven zit. Hij ziet niet snel de slechtheid van mensen in en kan daarom best wel goed opschieten met bijna iedereen. Hij is bijna altijd vrolijk, daardoor ergeren veel mensen zich aan zijn vrolijkheid maar dat maakt Finn niks uit. Hij stuitert meestal rond als een vijfjarig kind maar hij kan ook serieus en volwassen zijn. En kan daarom ook zijn gedrag meteen aanpassen als dat nodig is. Als Finn verdrietig of teleurgesteld is laat hij dat echter niet snel zien. Hij wil niet dat dingen zijn schuld zijn en zelf zou hij ook niet snel de schuld op iemand anders schuiven. Als hij kwaad of geïrriteerd is kan je meteen zien dat hij niet zo enthousiast is als anders en dan is het beste wat je kan doen, hem met rust laten. Als je dat niet doet kan je heel wat gescheld naar je hoofd geslingerd krijgen en zal je meestal de kamer of ruimte uit worden geduwd. Finn wil op de meeste momenten helemaal alleen zijn en dat vindt hij ook het fijnst, hij kan niet met alle mensen optrekken en daardoor geeft hij zichzelf de schuld daarvan. Als je de dingen niet doet waar hij een hekel aan heeft, dan zal hij een ontzettend goede vriend zijn en zal je altijd steunen. Hij beschermt zijn vrienden altijd en zal alles voor ze doen, hoe moeilijk het ook voor hem is. Deze jongen is ontzettend grappig en als je met hem samen bent zal je echt wel merken dat hij elke dag een grap uithaalt. Daardoor maakt hij ook vaak grappige en droge opmerkingen als hij in een goede bui is. De jongen is loyaal tegen bijna iedereen en zal echt geen beloftes breken als hij die heeft gemaakt. Ook is hij erg ambitieus en zal de volle honderd procent geven als hij bijvoorbeeld voor iets heel hard zijn best doet. Dapper is hij niet altijd maar als zijn dierbaren in gevaar zijn, zal deze jongen wel moedig zijn. Hij voelt zich het beste als hij in een groep is aangezien hij zich dan veel sterker en moediger voelt, daarom houdt hij ook van gezelligheid. Als hij zich aan iemand ergert laat hij dit eerst niet merken maar als diegene doordramt zal hij, als je bijvoorbeeld iets vraagt, sarcastisch reageren. Maar dat doet hij echt niet altijd, alleen als je hem echt op de zenuwen werkt. Finn kan zichzelf weleens in de nesten werken door zijn onhandigheid maar ook door zijn nieuwsgierigheid. De jongen is namelijk ontzettend nieuwsgierig en gaat dus ook graag op onderzoek uit. Als er bijvoorbeeld een gesprek aan de gang is tussen twee mensen en hij loopt de kamer in, dan zal hij meteen vragen van ''Wat?'' aangezien hij graag betrokken wil worden in een gesprek of graag iets wil weten. Sommige mensen ergeren zich hieraan maar zo is Finn eenmaal en dus moet je hem zo accepteren. Sommige meisjes vinden zijn karakter ontzettend schattig waardoor de jongeman vaak moet blozen. Finn is een echte gentleman als het om meisjes gaat en zal ze behandelen met veel respect. Als hij voor het eerst een meisje ontmoet is hij ontzettend verlegen maar later word dat steeds minder, totdat je helemaal in vertrouwen hebt genomen. Hij is echt geen casanova en slaat niet het ene meisje na de andere aan de haak. Op het moment is Finn single en dat maakt hem echt helemaal niks uit. Hij is ontzettend goed in mensen helpen maar in samenwerken is hij wat slechter. Geen ramp maar ook niet de beste. Hij weet niet hoe je taken moet verdelen en houdt er gewoon niet van. Ook houdt Finn niet van falen of opgeven, die woorden staan niet in zijn woordenboek. Je kan gerust met Finn dollen en hij houdt zelf ook van grappen maken maar als hij aangeeft dat het uit de hand loopt of niet meer grappig is moet je ook echt stoppen. Hij laat mensen die hij mag of zijn vrienden hun gang gaan bij hem en als ze hem iets vragen zal hij meteen antwoord geven. Finn vindt het geweldig om anderen te helpen en biedt dus ook daarom vaak zijn hulp aan degenen die het nodig hebben.
    Verleden: Finn had een redelijk makkelijke jeugd. Hij werd geboren in Chicago in Amerika en had een paar goede vrienden. Zijn jeugd was normaal totdat hij natuurlijk niet meer thuis was en ineens was beland op een tropisch eiland.
    Grootste angst: Gemarteld worden of doodgaan. Ook kan Finn niet zwemmen en heeft dus een angst voor water ontwikkeld.
    Grootste passie: Finn kan ontzettend goed schilderen of gedilateerd tekenen. Ook kan hij zichzelf goed camoufleren.
    Extra: x.

    [ bericht aangepast op 21 maart 2015 - 13:04 ]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''



    Naam: Charles Spencer Mazetti

    Bijnaam (optioneel): Charlie

    Leeftijd: 26. Charlie is geboren op 21 oktober.

    Geslacht: Mannelijk

    Uiterlijk: fc: Aaron Tveit
    Charlie is op zich een nette jongen. Hij probeert, met het kleine beetje geld dat hij verdient, zo goed mogelijk voor de dag te komen. Zijn kledingsmaak is casual, meestal bestaande uit een shirt met een al dan niet gescheurde jeans, en zijn immer trouwe Allstars, die hij zichzelf twee jaar geleden voor Kerst gegund heeft. Zijn warrige bruine haren laat hij enkel knippen wanneer hij ze te lang vindt, en laat het dan scheren tot een crew cut, opdat hij zo weinig mogelijk naar de kapper zou moeten gaan. Hij durft dit ook al wel eens zelf doen.
    Met zijn meter drieentachtig is hij niet groot, maar ook niet klein. In het algemeen is hij redelijk tevreden over zijn uiterlijk. Toch is hij het meest trots op zijn blauwe ogen, die vaker dan goed voor hem is, succes hebben bij het andere geslacht.

    Innerlijk:
    Charlie is een wispelturig persoon. Hij weet vaak niet hoe hij zich moet gedragen bij bepaalde personen, en dit verwart hem. Onzeker als hij is, probeert hij voor iedereen goed te doen, zonder te beseffen dat dit eigenlijk onmogelijk is. Zo kan hij met de ene persoon kattekwaad uithalen, omdat die persoon dat geweldig vindt en hem anders maar een watje vindt, maar het volgende uur kan je hem mooi in de kerk vinden naast een katholiek persoon, alsof hij nooit een vlieg zou kwaad doen. Hierdoor heeft hij best al verkeerde keuzes gemaakt, en kan hij soms zijn zelfbeheersing verliezen wanneer hij weer eens niet weet wat te doen. Hij schat zichzelf niet al te hoog in, hierdoor, en wanneer het kan, probeert hij zoveel mogelijk op de achtergrond te blijven. Hij droomt ervan om ooit zelfzeker te zijn en voor zichzelf te kunnen opkomen, als een eigen persoon en niet iemand die zich te gemakkelijk laat manipuleren of die alles voor anderen doet. Hij geeft veel om andere mensen, ook al kent hij ze amper. Omdat hij weet dat dit toch wel wat mensen afschrikt, probeert hij tegelijkertijd zijn gevoelens -en hiermee ook zichzelf- af te schermen voor anderen. Charlie ziet zichzelf als een afhankelijk persoon, want hoewel hij probeert stil en onopvallend te zijn, heeft hij vaak goedkeuring nodig van anderen. Verder probeert hij zich zo goed mogelijk te gedragen, maar wanneer hij merkt dat hij zichzelf te goed begint te voelen rondom iemand, trekt hij zich gauw terug, uit angst dat alles weer verkeerd zal gaan.

    Verleden:
    Charlie heeft nooit zijn ouders gekend. Hij heeft heel zijn leven in een grote stad gewoond, waar hij bijna zijn gehele kindertijd op straat rondzwierf. Dit heeft bijgedragen aan enkele foute beslissingen waar hij het liever niet over heeft. Toen hij zestien was, is hij opgenomen in een tehuis voor straat- en weeskinderen, waardoor hij ingezien heeft dat het allemaal beter kan. Hij is in huis genomen op zijn achttiende door een van de begeleiders, Joanne, van het tehuis, en doordat hij in zijn vrije tijd wat mechaniekerswerk geleerd heeft, kon hij al gauw aan de slag gaan bij een autogarage in de buurt. Hiermee betaalt hij huur en inwoonkosten aan Joanne en haar man. Het is zijn droom om ooit zelf een zaak op te starten en op zijn eigen benen te staan, maar hij beseft dat hij om dit te bereiken nog een lange weg te gaan heeft.

    Grootste angst:
    Charlies grootste angst is om weer te hervallen in zijn oude gewoontes, en op het slechte pad terecht te komen. Zo vocht hij vroeger vaak op straat, gebruikte hij drugs, was hij niet vies van stelen en zijn grootste schaamte was het moment waarop hij bijna medeschuldig was aan een groepsverkrachting.

    Grootste passie:
    Naast techniek en automechanica, houdt Charlie zich in zijn vrije tijd bezig met muziek. Hij vond kort na zijn opname in het tehuis een gitaar op straat, en leerde het zichzelf aan. Charlie schrijft zelf muziek en gebruikt dit als zijn eigen soort therapie, om de weg naar zichzelf makkelijker terug te vinden.

    Extra:
    Doordat Charlie nooit echt zijn schoolloopbaan heeft afgemaakt -hij is slechts tot zijn elfde naar school gegaan, en dit was al met veel gespijbel-, is hij niet enorm verstandelijk slim. Hij schaamt zich hier ook wel voor, en tijdens zijn lunchpauzes in de autogarage gaat hij naar het tehuis terug, waar hij samen met de jongeren wat onderwezen wordt door Joanne.

    [ bericht aangepast op 22 maart 2015 - 21:00 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik schrijf me uit, sorry. Ik heb geen tijd genoeg :/


    “We should consider every day lost on which we have not danced at least once.”

    Deze is al eens geweest toch? Mag ik mijn oude viccie weer terug hier? c:


    Spinning around, I'm weightless.