• Ik ging vanochtend [lees; vanmiddag] ontbijten en deed met mijn slaperige kop de koelkast open. In de deur van de koelkast zag ik op de sla-dressing een doosje balanceren. Ik pak het er dus vanaf en lees de beschrijving; vaccinatie tegen hepatitis-B.
    Mijn slaperige brein heeft een halve minuut ernaar lopen staren voordat ik me bedacht wat het daar deed. Ik had volgende week dinsdag (de 17e bedoel ik) eigenlijk naar school gemoeten om mijn derde vaccinatie te halen maar op dinsdag heb ik stage. Een klasgenoot had school gemaild, conclusie; wij mochten hem gewoon op woensdag halen. Maar die woensdag waren we net vrij van school :'c Maar mijn lieve moeder heeft nu geregeld dat zij mij de vaccinatie thuis kan geven! -ze is verpleegkundige in het UMC en BIG-geregistreerd en is dus bevoegd daarvoor-
    Maar goed, er ligt dus nog een week een doosje met mijn hepatitis-B vaccinatie erin in onze koelkast.

    Hebben jullie wel eens rare dingen gevonden op plekken waar je ze niet verwacht?


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Hm, ik ontdekte gisteren toevallig dat we ongeveer 3300 euro aan medicatie tussen de paprika's hebben liggen


    quidquid excusatio prandium pro

    Wij hebben volgens mij nog steeds filmrolletjes van mijn moeders oude fototoestel in de koelkast liggen. Die kunnen we ook beter niet opeten, denk ik.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    SolidSnake schreef:
    Hm, ik ontdekte gisteren toevallig dat we ongeveer 3300 euro aan medicatie tussen de paprika's hebben liggen


    Ik ook. Ö


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik heb wel eens met mijn slaperige kop een boek in de koelkast gelegd, maar na een minuut herkende mijn slaperige brein dat de boter die voor me op tafel stond geen boek was en toen heb ik het snel verwisseld :'D

    Ik heb ooit de afstandbediening in de koelkast gelegd :')


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    Ik heb ooit de afstandbediening in de koelkast gelegd :')


    *in de oven al 8 jarig mormel. :'D


    wat was dit ookalweer

    Ik kom 's ochtends mijn telefoon altijd tussen de koeken tegen in de kast.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    een broodje pindakaas op me kamer (was niet verschimmeld ofzoww)


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ik heb eens een keer een warme kop thee in de koelkast gelegd in plaats van de boter :')


    Seasons will change, but I shall remain

    Ik had een keer de afwas in de koelkast gedaan, en de restjes kip in de vaatwasser :$

    [ bericht aangepast op 8 maart 2015 - 19:11 ]

    Dotan schreef:
    (...)

    Ik ook. Ö


    Kom we gaan een koelkast/kluis uitvinden. Gat in de markt :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    SolidSnake schreef:
    (...)

    Kom we gaan een koelkast/kluis uitvinden. Gat in de markt :Y)


    Je bent te laat, dat is er al. :X Duhu, iedereen verzint zo iets, want het is ook zo hartstikke praktisch. Op Bol.com, voor vierentwintig euro en negenennegentig eurocent. (cat)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Toen ik een paar weken geleden in de la aan het zoeken was naar een haar speld. Vond ik een vaccinatie tegen Parvo :Y)

    Je zit dan idd echt te kijken van huh????


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Square schreef:
    Wij hebben volgens mij nog steeds filmrolletjes van mijn moeders oude fototoestel in de koelkast liggen. Die kunnen we ook beter niet opeten, denk ik.


    Hahahahahhahah geweldig dit! (bloos)