• Aangezien het met leren te maken heeft, heb ik het onder 'school' gezet.


    Hooi! (:


    Mijn accordeondocent gaat mij leren lesgeven! Maar hiervoor heeft hij me wel een aantal onderwerpen meegegeven om thuis eerst te bestuderen. Een van die onderwerpen was de 'ontwikkelingspsychologie'. Dit over de mens in alle levensfasen. Dus hoe je om moet gaan met een peuter, of juist kleuter. Waarom je anders om gaat met een puber dan met een volwassene en hóé je zo'n persoon in diens levensfase behandelt.
    Nu is het zo dat ik aan het Googlen ben en door het bos de bomen niet meer zie. (krul)

    Hebben jullie toevallig nog suggesties qua sites waar ik meer over dit onderwerp leren kan?
    Alvast bedankt!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik wilde je allerlei boeken aan gaan raden.. maar websites. pfieuw. Dat zou ik echt niet weten.

    Ik kan je wel aanraden om op zoek te gaan naar Erikson. Dan kom je denk ik al erg ver.


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Maleficia schreef:
    Ik wilde je allerlei boeken aan gaan raden.. maar websites. pfieuw. Dat zou ik echt niet weten.

    Ik kan je wel aanraden om op zoek te gaan naar Erikson. Dan kom je denk ik al erg ver.


    Ik heb helaas geen bibliotheekpas meer, en om het nu speciaal te gaan kopen is denk ik weggegooid geld. Vandaar dat ik om sites vraag. ^^
    En ik zal er eens naar zoeken, dankje!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Erik Erikson is inderdaad een aanrader. Die heb ik zelf ook gezien tijdens gedragswetenschappen in het middelbaar. Voor de rest tja, mijn leerkracht had een zelfgemaakte cursus, dus die kan ik je niet zomaar eventjes linken. :/


    Let the Night embrace you

    Mijn docent had ook een zelfgemaakte cursus. Ik heb ook nooit websites erover gezien.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury