• Dus wij hadden vanavond roze pannenkoeken. :Y)





    Het was niet geheel gepland om ze echt zo Teletubbiesmurrieroze te maken, maar dit soort dingen gebeuren nou eenmaal als je mij en mijn zusje samen laat koken. Ik zei iets over kleurstof, zij besloot dat we voor de verandering eens rood moesten nemen in plaats van blauw en toen we heel voorzichtig een klein beetje rood bij het beslag gooiden werd het roze, wat ons ook wel heel passend leek. :3 Ziet het er niet oneetbaar prachtig uit?

    Hebben jullie vandaag nog iets gemerkt van de internationale vrouwendag? Of misschien zelfs iets gedaan? ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Aaawhhyeaah!
    Gekookt en gestreken *.*


    No growth of the heart is ever a waste

    Leuke pannenkoeken!
    De meeste mensen delen zo van die plaatjes op facebook over de internationale vrouwendag, maar voor de rest heb ik niet veel gemerkt en zelf ook niks speciaal gedaan.


    16 - 09 - '17

    Oh my... Ziet er wel goed uit. :')
    Ik at ooit eens blauwe wafels :P


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ö. Dat vind ik wel heel leuk.
    Ik heb een appelkoek gegeten terwijl ik dit las. Om te vieren hoe ik dat vrij kan doen.


    wat was dit ookalweer

    LiamJamesPayne schreef:
    Ö. Dat vind ik wel heel leuk.
    Ik heb een appelkoek chocoladekoekje gegeten terwijl ik dit las. Om te vieren hoe ik dat vrij kan doen.


    i put the fun in funeral

    Dat ziet er echt geweldig uit :'D.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Hahaha, ziet er leuk uit!
    Het is mijn verjaardag. :x

    [ bericht aangepast op 8 maart 2015 - 21:39 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Hahah ik vind het er best wel geslaagd uitzien. En pannenkoeken zijn eigenlijk altijd een goede manier om iets te vieren


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Davon schreef:
    Hahaha, ziet er leuk uit!
    Het is mijn verjaardag. :x


    Gefeliciteerd!


    16 - 09 - '17

    Hah, die zien er leuk uit. c: Mijn Nederlandse lerares loopt soms rond met groenblauwe pannenkoeken, want dan heeft ze haar vierjarige zoontje en haar vriend (een kunstenaar) laten koken. Typisch. :')

    Zelf heb ik eigenlijk alleen wat gemerkt van Internationale Vrouwendag op de radio, want daar werden een paar stukken over vrouwen gespeeld. Daar bleef het eigenlijk wel bij.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Tubbietoetje! Tubbietoetje! Tubbietoetje!

    Het ziet er echt geweldig uit!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik zag t op Tumblr voorbijkomen dat het vrouwendag was, maar verder niks gemerkt ofzo.

    Wel een keertje toen ik met vriendinnen ging logeren iets te veel blauwe kleurstof in het pannekoekenbeslag gedaan, toen hadden we uiteindelijk (toen ze iets afgekoeld waren) groene pannekoeken. Zagen er heel onsmakelijk uit ahaha


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly