• [ bericht aangepast op 8 maart 2015 - 21:24 ]


    “A queen will always turn pain into power.”

    Syntax schreef:
    Ik haat katten.
    Geef mij maar een pup.


    D: Maar Percy en Travis zijn leuk..


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Hallo


    Leo Loon Lau Ro Henk Marjo Flo Steve Sha Marie Tam Juul Car Ana Xanth Jai Yu Wen Leah Julia

    DistanceKatniss schreef:
    (...)

    Ben je super blij met die cijfers?
    Zou ik wel zijn namelijk, want ik ben niet goed in AK en niet in Techniek
    Yes of course I am.

    Eleutheromania schreef:
    (...)

    EEN ZEVEN PUNT EEN IS EEN HARSTIKKE GOED CIJFER. ZEUR. NIET.
    Voor Techniek wil ik hoger, okay.


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    En waag het om nogmaals anoniem te doen op het Spammers account, of ik verlaat de Spammers echt.
    Ik kan er namelijk absoluut niet tegen als vriendinnen diehard tegen me gaan liegen, en dit heb ik dan ook meerdere malen meegemaakt, en ik wil dit niet nóg een keer.


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Syntax schreef:
    (...) Voor Techniek wil ik hoger, okay.


    Juist. Laat ik me dan maar weer eens dom voelen


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Syntax schreef:
    En waag het om nogmaals anoniem te doen op het Spammers account, of ik verlaat de Spammers echt.
    Ik kan er namelijk absoluut niet tegen als vriendinnen diehard tegen me gaan liegen, en dit heb ik dan ook meerdere malen meegemaakt, en ik wil dit niet nóg een keer.


    Sorreh Juul, ik ben Carianne


    Leo Loon Lau Ro Henk Marjo Flo Steve Sha Marie Tam Juul Car Ana Xanth Jai Yu Wen Leah Julia

    Beste mevrouw Julie Syntax,
    Het spijt mij zeer u er niet van op de hoogte te brengen dat ik Carianne ben.
    Mijn excuses.
    Met vriendelijke groet,
    Carianne


    Leo Loon Lau Ro Henk Marjo Flo Steve Sha Marie Tam Juul Car Ana Xanth Jai Yu Wen Leah Julia

    Ik heb uitgelogd op Spammers.
    Het is weer dat dat account offline is


    all because i liked a girl

    Ik ga proberen mezelf liedjes aan te leren op de piano doei


    be gay do crimes

    Spammers schreef:
    Beste mevrouw Julie Syntax,
    Het spijt mij zeer u er niet van op de hoogte te brengen dat ik Carianne ben.
    Mijn excuses.
    Met vriendelijke groet,
    Carianne
    Lieverd, zo formeel hoeft het ook weer niet. Waar het mij om gaat is dat men bij elke post op het Spammers account hun naam even vermeld, zodat ik niet nog verder in verwarring kan raken dan ik dagelijks al van mezelf ben.


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Syntax schreef:
    (...) Lieverd, zo formeel hoeft het ook weer niet. Waar het mij om gaat is dat men bij elke post op het Spammers account hun naam even vermeld, zodat ik niet nog verder in verwarring kan raken dan ik dagelijks al van mezelf ben.


    Ja, dat lijkt mij inderdaad ook erg handig.
    Ik heb zelf ook meegedaan aan dat ABC gedoe, maar ik vond het zelf eigenlijk echt heel erg confusing.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Syntax schreef:
    (...) Lieverd, zo formeel hoeft het ook weer niet. Waar het mij om gaat is dat men bij elke post op het Spammers account hun naam even vermeld, zodat ik niet nog verder in verwarring kan raken dan ik dagelijks al van mezelf ben.


    Okii
    *slaat het op in haar achterhoofd*


    all because i liked a girl

    Syntax schreef:
    (...) Lieverd, zo formeel hoeft het ook weer niet. Waar het mij om gaat is dat men bij elke post op het Spammers account hun naam even vermeld, zodat ik niet nog verder in verwarring kan raken dan ik dagelijks al van mezelf ben.


    Sorry Juul.


    -

    Klaar met mean girls :3 Ermargherd, een jaar 1 GB gratis internet bij een herlaardbeurt *-*


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Mt, ik kan zo wel verder aan de beginpost.. Zijn er nog dingen die er in moeten afgezien met degene die we nu hebben? (Nieuwe zinnen etc?) Als 'ie klaar is zal ik 'm doorsturen naar de topicstarter ^^


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.