• Nou ja, eigenlijk twee problemen. Allebei gaan ze over stories. Maar het is een probleem en promoten, dus als hij verkeerd staat. Excuses moi. :'D
    Ik dacht alleen dat mensen het niet zo fijn zouden vinden als ik meteen twee topics zou maken.


    Probleem 1:
    Ik heb echt 3/4 jaar geleden een fanfiction gelezen en ik kan hem niet meer terugvinden. Het ging over Tom Riddle en Hermione Granger die een relatie hadden. Tom was de 'jonge' versie en Hermione de gewone. Qua leeftijd klopte het dus. Hermione werd zwanger maar om een of andere reden vermoorde ze hem op het einde weer.
    Dat is ook het enige wat ik me kan herinneren. Ik weet dat het niet veel is maar ik heb echt ervan genoten en ik wil hem graag nog een keer lezen.

    Probleem 2:
    Ik ben op zoek naar nieuwe stories om te lezen, het maakt me echt niet uit waar. Wattpad, Quizlet, Tumblr, AO3(?). Ik verveel me de laatste tijd namelijk echt ernstig dood en ik hou altijd wel van lezen.
    Hieronder zet ik even een lijstje met wat ik wel en niet wil lezen. ^^

    Wel:
    - One Direction Bromances. (Nadruk op Bromances, ik heb een afkeer ontwikkeld voor meisjes in Fanfics. :'D)
    - Harry Potter
    - OP

    Niet:

    - Elfjes, kabouters o.i.d
    - LOTR / The Hobbit (tenzij het goed te volgen is zonder de films te kennen)
    - Half Engels, half Nederlands.

    Hiernaast vind ik de meeste dingen wel prima om te lezen. Ik heb niet bepaald moeten met 16+ of andere dingen. Al moet iets wel logisch zijn, hiermee bedoel ik gevalletje 'meisje is depressief en snijd, beroemdheid komt, boem helemaal over.' Dat slaat natuurlijk nergens op.

    Heel erg bedankt! (:


    wat was dit ookalweer

    Levenslang:

    Veertig jaar lang teisterde de Familie het land. Iedereen kreunde, sidderde en beefde bij het horen van de naam De Koninck. Tot het eindelijk lukte om hen achter de tralies te krijgen. Langzaam verdween de angst, al bleef de woede onderhuids branden. Slachtoffers en nabestaanden konden de pijn en het verdriet eindelijk een plaats geven en probeerden hun leven op te pakken.
    Negen jaar later probeert één van hen, Anna-Elizabeth De Graeve, of kortweg Anna, als prille twintiger haar plek te vinden in de wereld. De veel besproken moord op haar moeder heeft zo zijn sporen nagelaten, maar het lukt haar goed om gelukkig te zijn.
    Dat is in tegenstelling tot Castitus De Koninck die na drieëntwintig helse jaren vrede probeert te vinden. Maar de mensen en zijn verleden laten hem niet met rust. De nachtmerries blijven en het verwijt in de ogen wordt alleen maar groter.
    Als Anna deze man met die vreemde witte haren en betoverende ogen ontmoet, wordt het duidelijk dat de spelregels heel anders zijn dan ze gedacht had. Zijn aantrekkingskracht wordt groter bij elke ontmoeting en ze moet niets hebben van zijn verwoede pogingen om haar uit zijn buurt te houden. Maar hoe beter ze hem leert kennen, hoe meer vragen er naar boven komen.
    Wat is er gebeurd negen jaar geleden? Wat heeft Castitus met haar moeder te maken? Hoe schuldig is hij aan zijn verweten daden? En wat moet ze doen met die kriebels die ze iedere keer voelt als ze het blauw van zijn ogen ziet?


    Quizlet
    Wattpad

    Chubby & Mr. Badboy:
    De deur zwaait opent en daar staat hij dan; arrogantie, zelfverzekerdheid en nonchalance, verpakt in een yummi-lichaam en badass kleren, met hier en daar nog een snufje klootzak. Jep, het perfecte voorbeeld van de standaard badboy. Oh, en deze heeft een schroevendraaier vast als extra verrassing.

    Ace Lockwood.


    Quizlet
    Wattpad


    Mhm?

    Ik heb een Harry Potter fanfic en een OP op mijn profiel staan. De faxfictie gaat over hoe het zou zijn als de boeken van Harry Potter echt waren gebaseerd op een bestaande wereld, maar de dreuzels niet weten dat de wereld echt bestaat en gewoon groot fan zijn van Harry Potter. Er wordt een team opgezet binnen het Ministerie van Toverkunst met mensen die moeten zoeken naar een manier om alle dreuzels Harry Potter en de tovenaarswereld te laten vergeten.
    Mijn OP gaat over een jonge zeemeermin, die anders is dan haar familie en daardoor in de problemen raakt. Als het je interessant in de oren klinkt, kun je altijd even een kijkje nemen!


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain