• OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

    [ bericht aangepast op 11 maart 2015 - 13:07 ]


    -

    Guys, ik heb nog nooit zo'n grote gewetensnood gehad..


    -

    Iniminicum schreef:
    Guys, ik heb nog nooit zo'n grote gewetensnood gehad..


    Why?


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    EgoTerreo schreef:
    (...)

    Why?


    Ik ben geselecteerd om auditie te doen voor een toneelstuk wat door heel Nederland trekt en ik wil het wel graag doen. Maar er is zoveel repetitietijd en ik ben bang dat ik dat niet trek met school. Ook zal ik als het toneelstuk eenmaal is begonnen met spelen elke vrijdag, zaterdag en zondag voorstellingen moeten spelen, zo'n negentien weken lang. Ik wil het wel graag doen maar ugh..


    -

    Iniminicum schreef:
    (...)

    Ik ben geselecteerd om auditie te doen voor een toneelstuk wat door heel Nederland trekt en ik wil het wel graag doen. Maar er is zoveel repetitietijd en ik ben bang dat ik dat niet trek met school. Ook zal ik als het toneelstuk eenmaal is begonnen met spelen elke vrijdag, zaterdag en zondag voorstellingen moeten spelen, zo'n negentien weken lang. Ik wil het wel graag doen maar ugh..


    Valt er niet wat te regelen met school dan?


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Eleutheromania schreef:
    (...)

    Die met die drie gassies


    Ohw die :')


    I just caught the wave in your eyes

    Iniminicum schreef:
    (...)

    Ik ben geselecteerd om auditie te doen voor een toneelstuk wat door heel Nederland trekt en ik wil het wel graag doen. Maar er is zoveel repetitietijd en ik ben bang dat ik dat niet trek met school. Ook zal ik als het toneelstuk eenmaal is begonnen met spelen elke vrijdag, zaterdag en zondag voorstellingen moeten spelen, zo'n negentien weken lang. Ik wil het wel graag doen maar ugh..


    Ik zou het gewoon doen. Ik ben jaloers. Een jongen uit mijn klas speelt in een professionele musical en hij redt het ook. Er valt vast wel iets te regelen.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    EgoTerreo schreef:
    (...)

    Valt er niet wat te regelen met school dan?


    Ik denk het eigenlijk niet...


    -

    Iniminicum schreef:
    (...)

    Ik ben geselecteerd om auditie te doen voor een toneelstuk wat door heel Nederland trekt en ik wil het wel graag doen. Maar er is zoveel repetitietijd en ik ben bang dat ik dat niet trek met school. Ook zal ik als het toneelstuk eenmaal is begonnen met spelen elke vrijdag, zaterdag en zondag voorstellingen moeten spelen, zo'n negentien weken lang. Ik wil het wel graag doen maar ugh..


    Alleen als je het weet te overzien zou ik t zeker doen, fk awesome (:


    I just caught the wave in your eyes

    Iniminicum schreef:
    (...)

    Ik denk het eigenlijk niet...
    Dan is het wel echt een kutschool, want zo'n kans krijg je waarschijnlijk niet meer Jente. Als jij het graag wil moet je het gewoon doen, en je school die zoekt het maar uit.


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Syntax schreef:
    (...) Dan is het wel echt een kutschool, want zo'n kans krijg je waarschijnlijk niet meer Jente. Als jij het graag wil moet je het gewoon doen, en je school die zoekt het maar uit.



    Zo'n gevoel heb ik ook wel weer. Maar ik krijg ook de kans niet meer om andere dingen te doen zoals op vakantie in alle vakantie behalve de zomervakantie, weekenden weg en dat soort dingen. Wacht ik zal het rooster wel even opzoeken.


    03-04-2015 tot en met 06-04-2015       Selectie
    02-05-2015 tot en met 10-05-2015       Repeteren
    14-05-2015 tot en met 17-05-2015       Repeteren
    23-05-2015 tot en met 25-05-2015       Repeteren
    30-05-2015 en 31-05-2015                   Repeteren
    06-06-2015 en 07-06-2015                   Repeteren
    13-06-2015 en 14-06-2015                   Repeteren
    20-06-2015 en 21-06-2015                   Repeteren
    27-06-2015 en 28-06-2015                   Repeteren
    04-07-2015 en 04-07-2015                   Repeteren
    - Zomervakantie -
    29-08-2015 en 30-08-2015                   Repeteren
    05-09-2015 en 06-09-2015                   Repeteren
    12-09-2015 en 13-09-2015                   Repeteren
    19-09-2015 en 20-09-2015                   Repeteren
    26-09-2015 en 27-09-2015                   Repeteren
    03-10-2015 en 04-10-2015                   Repeteren
    10-10-2015 en 11-10-2015                   Repeteren
    17-10-2015 tot en met 25-10-2015       Montage, Generale, Try Out

    Voorstellingen:
    29, 30 en 31 oktober. [twee op en dag op 30 oktober]
    6, 7, 8, 13, 14, 15, 20, 21, 22, 27, 28, 29 november. [twee op een dag op 7, 14, 21 en 28 november]
    11, 12, 13, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 december. [twee op een dag op 12 december]
    8, 9, 10, 15, 16, 17, 22, 23, 24, 29, 30, 3 januari. [twee op een dag op 9, 16, 23 en 30 januari]
    5, 6, 7, 12, 13, 14, 19, 20, 21 februari. [twee op een dag op 6, 13 en 20 februari]
    4, 5, 6, 11, 12, 13, 18, 19, 20, 25, 26, 27 maart. [twee op een dag op 5, 12, 19 en 26 maart]
    1, 2, 3 april. [twee op een dag op 2 april]



    Dit is dus het schema. Ik heb dus dan het komende jaar eigenlijk geen vrijdagmiddag en weekend meer en in het weekend doe ik meestal het meeste voor school. Het is echt geweldig om mee te doen maar ik denk toch dat school voor gaat en ik haat kiezen. Ik ga wel gewoon in Jentopië wonen.


    -

    Iniminicum schreef:
    (...)


    Dit is dus het schema. Ik heb dus dan het komende jaar eigenlijk geen vrijdagmiddag en weekend meer en in het weekend doe ik meestal het meeste voor school. Het is echt geweldig om mee te doen maar ik denk toch dat school voor gaat en ik haat kiezen. Ik ga wel gewoon in Jentopië wonen.
    Dat ziet er wel echt heel vol uit inderdaad.
    Maar ik vind dat jouw school jou die kans moet gunnen. Want zo'n kans krijg je echt niet elke dag. Ik snap dat school voor gaat, maar als jij dit echt graag wil doen dan moet je het gewoon doen. Die weekenden en vrijdagmiddagen zul je volgend jaar gewoon weer terugkrijgen lieverd, maar als je deze kans grijpt moet je wel weten dat je absoluut een streepje voor zal hebben bij de anderen. (:
    Als ik jou was zou ik het doen (al haat ik acteren), maar ik ben jou niet. Doe wat jou het beste lijkt, maar doe wel wat jij leuk vind.
    Daarbij moet die kans jou gewoon gegund worden.

    [ bericht aangepast op 11 maart 2015 - 13:58 ]


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Syntax schreef:
    (...) Dat ziet er wel echt heel vol uit inderdaad.
    Maar ik vind dat jouw school jou die kans moet gunnen. Want zo'n kans krijg je echt niet elke dag. Ik snap dat school voor gaat, maar als jij dit echt graag wil doen dan moet je het gewoon doen. Die weekenden en vrijdagmiddagen zul je volgend jaar gewoon weer terugkrijgen lieverd, maar als je deze kans grijpt moet je wel weten dat je absoluut een streepje voor zal hebben bij de anderen. (:
    Als ik jou was zou ik het doen (al haat ik acteren), maar ik ben jou niet. Doe wat jou het beste lijkt, maar doe wel wat jij leuk vind.
    Daarbij moet die kans jou gewoon gegund worden.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    ASDFGHJKL IK HAAT PROFIELEN AHHDAJFLDA. WAAROM KUNNEN ZE NIET IETS BREEDER? TWEE CENTIMETER MAAR.. IS DAT ZO MOEILIJK UGHGH


    -

    Ik moet mezelf echt inhouden om niet mee te blèren met dit lied :'D


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Massacres schreef:
    Ik moet mezelf echt inhouden om niet mee te blèren met dit lied :'D
    Gewoon doen joh, ik ziet hier ook mee te blèren met Yellow Flicker Beat 8D


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either