• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 17:19 ]

    Ik ben enkele weken geleden in Arnsberg, Duitsland geweest, waar we in een Dorint sliepen. Dat is een hotelketen, die volgens mij niet zo duur was, maar echt wel prima in orde was, en in de buurt kon je ook veel leuke dingen doen ^^
    Duitsland is in het algemeen wel een aanrader ^^

    [ bericht aangepast op 12 maart 2015 - 14:47 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Brugge, Antwerpen en Brussel zijn heel leuk. Je kunt op Booking.com vaak hele goedkope aanbiedingen vinden qua Bed&Breakfast, gewone hotels, appartementjes, etc., dus dat is zeker een aanrader. En in Duitsland zijn ook nog wel leuke plaatsjes met een mooie omgeving te vinden.


    Deep inside, I've never felt alive

    De Bodensee is mooi, en vaak niet duur (wij zaten vorig jaar met z'n vieren in een huisje in een vakantiepark in Lindenberg voor 350 euro. Was een weekje, en echt geweldig. Veel te doen ook in de omgeving)

    Verder zou je misschien voor een stedentrip etc. kunnen kijken? Op booking.com zoals al eerder genoemd kun je vaak goedkope hotels en bed en breakfasten enzo vinden.

    Succes :)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Je kunt ook altijd even kijken bij vakantieveilingen.nl :) zit vaak ook wel wat leusk bij :3


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.