• The Halfblood Guys

    In een kostschool in Engeland zitten leerlingen, maar ze zijn niet allemaal normaal... er zit een groepje halfbloed leerlingen op die zelf nog geen idee hebben. Door hen is de school in gevaar want ze zijn apparte sterke leerlingen als het donker wordt, komt het kwaad in hun naar boven en proberen ze leerlingen te verwonden. Als leerlingen verwond zijn is het een soort prooi voor hun want ze zuigen het bloed van de wond, en een dag later zijn de verwonde leerlingen ook een halfbloed. Als er een Halfbloed met een Normale leerling in love is kan het nog gevaarlijker zijn maar dan is de halfbloed meestal te verliefd om haar/hem te verwonden. Maar de andere leerlingen moeten een tegenmiddel proberen te bedenken, lukt het ze voor iedereen een van hun is.....

    Rollen
    Halfblood
    Deliva{Kaylie Maira Deliva}
    Balloo{Stefan Jacob Sondario}
    Zamperini{Tyler 'Ty' Nadir Romano.}
    Aranyhid {Brooklynn Dishanna Campbell}
    Chronos {Meisje}

    Leerlingen [Hier kan eventueel nog gejoint worden maar het speeltopic gaat vandaag {16-3-'15} tot start.]
    Sinceriously{Bryce Erich Byrnes}
    AppelBoompje {Abigail Brooke}
    Zamperini{Lauren Angelica DiAngelo}

    Invullijstje.
    Naam~
    Leeftijd~ {16-20}
    Uiterlijk~ {met foto graag!}
    Innerlijk~
    Halfblood/Leerling~
    Relatie's~
    Extra's~
    {Rooster}
    07:30 ~ Ontbijt
    08:30 ~ Biologie
    09:20 ~ Engels
    10:10 ~ Korte Pauze
    10:25 ~ Gym
    11:05 ~ Gym
    11:55 ~ Lange Pauze
    12:25 ~ Aardrijkskune
    13:05 ~ Wiskunde
    13:55 ~ Economie
    14:45 ~ Korte Pauze
    15:00 ~ Muziek
    15:50 ~ Vrije tijd
    22:30 ~ Slapen




    Regels

    ~Laat het realistisch
    ~Reserveringen blijven 3 dagen.
    ~Naam verandering melden
    ~Blijf aardig tegen elkaar buiten de topic
    ~Je personage is nooit helemaal perfect
    ~Ik maak de topics tenzij je toestemming hebt
    ~Niet anderen zijn personages besturen alleen met toestemming
    ~Niet langer dan 1 dag afwezig zijn of je moet een goede reden hebben of ik vind het niet zo erg
    ~Veel plezier!

    [ bericht aangepast op 16 maart 2015 - 18:46 ]


    Sometimes people try to expose what's wrong with you, because they can't handle what's right about you.

    Een normaal meisje (:


    El Diablo.

    Zamperini schreef:
    Een normaal meisje (:


    Je staat erbij :) enige Fc nodig?


    Sometimes people try to expose what's wrong with you, because they can't handle what's right about you.

    Praattopic Hier kunnen jullie relatie's etc. bespreken :)


    Sometimes people try to expose what's wrong with you, because they can't handle what's right about you.

    Balloo schreef:
    STEFAN JACOB SONDARIO
    "If you judge people, you have no time to love them."


    [Rest komt]


    Helemaal goed!


    Sometimes people try to expose what's wrong with you, because they can't handle what's right about you.

    Zouden jullie zo snel mogelijk je rol kunnen invullen zodat ik binnenkort een speeltopic kan aanmaken (:


    Sometimes people try to expose what's wrong with you, because they can't handle what's right about you.

    --

    [ bericht aangepast op 15 maart 2015 - 14:47 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Aranyhid schreef:
    --


    wat is er? je kan nog altijd een rol nemen hoor (:


    Sometimes people try to expose what's wrong with you, because they can't handle what's right about you.

    Deliva schreef:
    (...)

    wat is er? je kan nog altijd een rol nemen hoor (:


    Ah, ik wil wel een halfblood meid, maar is het een probleem als ik niet heel vaak meer dan 1x per week post?


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Aranyhid schreef:
    (...)

    Ah, ik wil wel een halfblood meid, maar is het een probleem als ik niet heel vaak meer dan 1x per week post?


    Nee is geen ramp! (;


    Sometimes people try to expose what's wrong with you, because they can't handle what's right about you.

    Deliva schreef:
    (...)

    Nee is geen ramp! (;



    Than count me in!


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Aranyhid schreef:
    (...)


    Than count me in!


    Ik zet je erbij (: ~!


    Sometimes people try to expose what's wrong with you, because they can't handle what's right about you.

    Brooklynn Dishanna Campbell
    ''Stay out of my business or I break you and you get hurt.''








    ~ Bijnaam ~ Zo nu en dan noemen mensen haar Lynn of Brooke. Het liefste hebben haar ouders dat zij en haar opa en oma Brooklynn, bij haar hele naam noemen, dus: Brooklynn Dishanna. Hier heeft het meisje een groot hekel aan.
    Mensen die haar tweede naam kennen en haar willen en durven jennen noemen haar Dishanna of Disha. Sommigen krijgen spijt van dat.

    ~ Leeftijd~ Ze is achttien jaar oud. En verjaart op een kille, donkere 24 december.

    ~ Uiterlijk ~ [FC: Sasha Pieterse] Schijn bedriegt, dit is aan Brooklynn te zien. De jongedame mag er lief en onschuldig uit zien, maar achter dit is een duiveltje. Dit kun je misschien in haar ogen zien of aan de grijns om haar lippen of totaal niet.
    Haar haren zijn lang en rijken tot haar borsten. De lokken dragen slag tot lichte krul met zich mee en zijn blond. Het liefste heeft ze haar haren los, maar met sporten of iets anders waar het in de weg zit dan heeft ze het in een hoge staart. Brooklynn is trots op haar lokken en zou ze voor geen goud willen knippen, enkel de dode puntjes of als het net té lang wordt. Anderen zouden deze lokken van haar ook wel mooi vinden en er zelfs jaloers op zijn.
    Dan heb je nog haar blauw, grijze ogen. De lichte kijkers worden door lichte wimpers omringd en hier komt dus dan ook altijd mascara op, wat ze 's avonds er weer braaf af haalt. Door de mascara lijken ze erg kil en lijkt het zelfs alsof ze recht door je heen kijkt, alsof ze al je geheimen ziet. Haar kijkers geven ook wel wat mysterieus, want ze kijkt meestal kil of neutraal. Op haar oogleden komt wel oogschaduw en de kleur licht maar net aan de combinatie qua lippenstift. Zo nu en dan draagt ze ook eyeliner.
    Brooklynns huidje is egaal en zodra er een gerstekorrel of zo zit dan zorgt ze dat die weg is. Haar huid is redelijk licht, maar desondanks verkleurd deze wel goed. Op haar gezicht zit vaak foundation en rouge. Haar lippen hebben zelf een zacht rode kleur met wat roze erin en hier doet Samantha dan ook iedere dag lippenstift op, negen van de tien keer is dit roze. Lang is de jongedame niet. Ze is 1 meter en 62 centimeter lang en draagt hierdoor bijna altijd hakken waardoor ze langer is. Dus wanneer je haar schoenenkast doorzoekt zie je heel veel hakken.
    Haar kleding stijl is echt meisjes-achtig. Het liefste draagt ze rokjes en jurkjes en dit heeft ze dus ook vaak aan. Zo nu en dan heeft ze een spijkerbroek met een hemdje aan of met een blouse en dergelijke. Brooklynn schaamt zich niet voor zichzelf en haar lichaam en het maakt haar ook niet veel uit of ze wat inkijk of zo heeft. Wat haar wel uitmaakt is als iemand haar begluurt bij het omkleden, dan vindt ze je een vies en laag persoon en heb je een probleem


    ~ Innerlijk ~ Als er iemand sarcastisch kan zijn dan is het Brooklynn wel, de meid trekt zich vaak niet veel aan van anderen hun gevoelens. Zelf toont zij haar pijn en verdriet ook niet, waardoor het lijkt alsof ze een hart van ijs heeft. En dit is totaal niet zo. Het is bij haar gewoon dat ze mensen niet leuk vindt en sarcasme haar enige aanval is, meestal.
    Ze kan redelijk snel boos worden en dit probeert ze weg te bergen. Alleen lukt dit meestal niet. Hierdoor komt ze wel wat agressief over vooral met haar niets-praten-gewoon-vechten—theorieën. Want dat komt omdat ze geen geduld heeft. En dit zal ze ook nooit gaan krijgen. Simpel. Vaak probeert ze het wel, maar negen van de tien keer faalt ze en dan vindt ze het tijdverspilling. In die manier is ze doel bereikend. Brooklynn wilt altijd haar doel bereiken en wanneer ze dit niet doet vindt ze het zonde van haar tijd.
    Brooklynn is een slimme meid die weet hoe ze mensen moet bespelen, wat haar sluw maakt. En dit waarderen velen niet.
    Hiernaast heb je ook nog dat ze je leven tot een regelrechte hel kan maken. Medelijden kent ze bijna niet en niets kan haar stoppen als ze bezig is je leven een hel te maken. Plus, wanneer je iets doet of zegt wat niet had moeten gebeuren of worden gezegd dan bedreigt ze je. Brooklynn bedreigd je ook wanneer je wilt weten waar je ze mee bezig is.

    Maar er is ook een kant van haar die weinig mensen weten. Enkel vrienden en familie komen bij deze kant en je moet ook erg lang wachten tot je hem zal vinden. Want bij mensen om wie zij geeft is ze een vrolijk en lief meisje met wie je de grootste lol kan beleven. Ze is ook iemand die je kan vertrouwen, en als jij een van haar vrienden bent, en haar wat vertelt over dat er iets mis dan veranderd ze in de zorgzame vriendin die je wilt helpen en naar je zal luisteren. Want zoals eerder vermeld; gevoel heeft ze. Ze kan er niet tegen als ze ziet dat een van haar vrienden verdriet heeft, dan voelt zij zichzelf ook slecht en zal ze er veel aan doen om die vriend weer blij te maken. Want op sommige gebieden kan ze zo onserieus zijn als een clown. En dan zul je de oprechte lach van haar horen en zien. Soms heeft ze de concentratie van een zeeanemoon wat dus heel erg klein is.

    ~ Halfblood/Leerling ~ Ze is een Halfblood

    ~ Relaties ~ Tyler Nadir Romano: De twee hebben een tijdje gedate, alleen is dit nu over en uit. Brooklynn haat Tyler niet, totaal niet eigenlijk. Integendeel van veel exen flirten de twee nog met elkaar.

    ~ Extra ~ Ze is geboren in Zuid-Afrika, Johannesburg om precies te zijn. Verder zijn haar ouders zakenman en een advocate waardoor Samantha rijk is.
    Vaak verzint ze bijnamen voor mensen die beledigend overkomen. Heb je last van eczeem dan heb je de pech om waarschijnlijk 'Pigskin' genoemd te worden.
    Brooklynn heeft nog een tijdje aan zelfverdediging gedaan, gezien ze nogal vaak bedreigd werd.
    Het liedje The Devil Within van Digital Daggers is haar favoriet liedje omdat het haar beschrijft, zo wordt het tenminste door een van haar exen genoemd.
    De jongedame is niet vies van alcohol, roken of drugs. Tijdens een feestje doet ze gewoon vrolijk mee, maar anders niet bepaalt. En als Brooklynn zin heeft in een sigaret vraagt ze het gewoon aan iemand.
    Je zult het niet verwachten, maar een van haar verborgen talenten is zingen. Zelf heeft ze een liedje geschreven 'I can't fix you' en die is geschreven voor een vriendin van haar die depressief was en waarbij het moeilijk was te helpen. Sentimenteel zijn is niet haar ding, maar het lied betekent in feiten veel voor haar. Voornamelijk omdat die vriendin zelfmoord heeft gepleegd. Door dit zingt Brooklynn niet echt meer, maar aan liedjes schrijven doet ze nog wel omdat dit iets is wat voor haar veel betekend.
    Verder is haar talent toch ook wel tekenen.

    [ bericht aangepast op 15 maart 2015 - 20:48 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Ze is nog niet helemaal af, maar; iemand vrienden, haat, crushes etc. met Samantha?


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Aranyhid schreef:
    Ze is nog niet helemaal af, maar; iemand vrienden, haat, crushes etc. met Samantha?


    Misschien beste vriendinnen met kaylie?


    Sometimes people try to expose what's wrong with you, because they can't handle what's right about you.

    Als alle rollen zijn gemaakt en af zijn maak ik het speeltopic aan!


    Sometimes people try to expose what's wrong with you, because they can't handle what's right about you.