• Hoi allemaal,

    Ik heb er al een tijdje over nagedacht, maar ik denk dat het toch het beste is. Ik heb het momenteel ontzettend druk met het behalen van deadlines voor mijn manuscript en voor mijn masterthesis. De laatste moet ik 1 mei inleveren en ik wil die écht halen. Ik merk dat Quizlet een ontzettend grote afleiding voor mij is, ook omdat ik me voor van alles verplicht voel. Daarom heb ik besloten om de komende zes weken geen hoofdstukken meer te lezen, aan MSVs te schrijven of Bètawerk te verrichten.

    Ik zal ook een stuk minder aan mijn verhalen gaan schrijven, maar ik kan dit niet helemaal links laten liggen omdat ik dan doodongelukkig word. Waarschijnlijk blijf ik ook nog wel actief op het forum, gezien dat iets minder tijd kost dan de andere zaken.

    Dus als je opeens geen reacties op je verhalen meer van me krijgt of maar weinig hoofdstukken in je inbox krijgt, weet je hoe de vork in de steel zit. ;D


    Every villain is a hero in his own mind.

    Lijkt me een heel goed besluit! Gelukkig blijf je wel actief op het forum, dan hoeven we je niet helemaal te missen.
    Heel veel succes met alles!

    Veel succes met je thesis! You can do it!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Oh, ik ga je echt missen :(

    Heel veel succes met je thesis.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Heel begrijpelijk en heel veel succes met je thesis!


    Deep inside, I've never felt alive

    Gogh schreef:
    Lijkt me een heel goed besluit! Gelukkig blijf je wel actief op het forum, dan hoeven we je niet helemaal te missen.
    Heel veel succes met alles!


    16 - 09 - '17

    Ik dacht dat je wegging als user. Oh and let me tell you something, that won't happen gurl.

    Maar ja, we snappen het. (:


    wat was dit ookalweer

    LiamJamesPayne schreef:
    Ik dacht dat je wegging als user. Oh and let me tell you something, that won't happen gurl.

    Maar ja, we snappen het. (:


    Haha nee, hoor.
    Ik heb overwogen om wel even mijn account te inactiveren, maar ik denk niet dat het mij goed zou doen in de vrije uurtjes die ik nog wél heb.. c;


    Every villain is a hero in his own mind.

    Gogh schreef:
    Lijkt me een heel goed besluit! Gelukkig blijf je wel actief op het forum, dan hoeven we je niet helemaal te missen.
    Heel veel succes met alles!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Nogmaals succes. Deadlines zorgen altijd voor stress, maar je kunt het! *O*


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Khan schreef:
    Heel begrijpelijk en heel veel succes met je thesis!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Begrijpelijk. Heel veel succes met wat je gaat doen. Ik wens je veel succes en geluk toe (:


    26 - 02 - '16

    Heeeel veel succes. Knap dat je het besluit neemt. Ik dacht zelf ooit ik g minderen maar nee.

    Heel veel succes, je kan het


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Dat is begrijpelijk, veel succes ermee! Lief dat je iedereen er over inlicht.


    Ik wil een tuin vol egels

    Aaah Natas. Gelukkig zie ik je dan nog wel op het forum verschijnen, anders werd het gemis te groot haha


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Scandal schreef:
    Veel succes met je thesis! You can do it!


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."