• Hoi allemaal,

    Ik heb er al een tijdje over nagedacht, maar ik denk dat het toch het beste is. Ik heb het momenteel ontzettend druk met het behalen van deadlines voor mijn manuscript en voor mijn masterthesis. De laatste moet ik 1 mei inleveren en ik wil die écht halen. Ik merk dat Quizlet een ontzettend grote afleiding voor mij is, ook omdat ik me voor van alles verplicht voel. Daarom heb ik besloten om de komende zes weken geen hoofdstukken meer te lezen, aan MSVs te schrijven of Bètawerk te verrichten.

    Ik zal ook een stuk minder aan mijn verhalen gaan schrijven, maar ik kan dit niet helemaal links laten liggen omdat ik dan doodongelukkig word. Waarschijnlijk blijf ik ook nog wel actief op het forum, gezien dat iets minder tijd kost dan de andere zaken.

    Dus als je opeens geen reacties op je verhalen meer van me krijgt of maar weinig hoofdstukken in je inbox krijgt, weet je hoe de vork in de steel zit. ;D


    Every villain is a hero in his own mind.

    Een begrijpelijk besluit, en heel veel succes met je thesis! ^^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Sablier schreef:
    Een begrijpelijk besluit, en heel veel succes met je thesis! ^^


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    FoxAngel schreef:
    Dat is begrijpelijk, veel succes ermee! Lief dat je iedereen er over inlicht.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.