• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 15 maart 2015 - 22:19 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 15 maart 2015 - 22:20 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Elros schreef:
    Oh oh oh ik heb een heel heel heel goed idee!
    Als we nu eens bij elkaar in het het hoofd konden kijken.

    Ik denk dat het een hoop verwarde meisjes scheelt...


    Ik denk ook veel verwarde jongens.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Man, irriteer me niet zo door telkens om likes te vragen. Als ik iets niet leuk vindt ga ik het niet liken voor jou plezier...


    16 - 09 - '17

    Heb ik eens excursie, is het op een vrije dag >_>. En ik ben al in het stedelijk geweest.


    i put the fun in funeral

    Alweer zo moe. x_x En ga ik écht op tijd naar bed...


    Your make-up is terrible

    "Ik zou het eigenlijk niet heel erg vinden als Inge niet mee ging." Altijd leuk om te weten hoe welkom ik ben, pff. :')


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    "Ik zou het eigenlijk niet heel erg vinden als Inge niet mee ging." Altijd leuk om te weten hoe welkom ik ben, pff. :')


    Oh wauw. Aardig? D:


    OTOFT: NCIS HERE I COME! En joh, bel die gek nou niet op man. Wacht daar nog effkes een weekje mee. Lekker rustig zo zonder hem. :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Taart, chips... Nee, ik wil gewoon slapen zodat ik niet aan al dat ongezonde voedsel hoef te denken. D:


    Your make-up is terrible

    If I don't answer, what does that tell you?
    Oh, I know. That you have to LEAVE ME THE FUCK ALONE, that's what.


    kindness is never a burden.

    Zo ontzettend veel gezeik in mijn leven en daardoor word dit verspild schooljaar nummer 3. Ik wil huilen, gillen en me ergens verstoppen waar ik nooit meer gevonden kan worden. Maar het liefst van al zou ik eindelijk eens een echte vriend of vriendin hebben :(

    [ bericht aangepast op 18 maart 2015 - 19:47 ]


    In my life I had so many setbacks, but oh darling, recovery is so much better.

    Ik lach te hard om dat filmpje van mezelf.


    wat was dit ookalweer

    Wat jammer dat K3 gestopt is. Daar luisterde ik als 5 jarig meisje al naar, zo'n 16 jaar geleden. Weer iets van jeugdsentiment dat verdwijnt.

    [ bericht aangepast op 18 maart 2015 - 20:00 ]

    Get out of my head.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Miyano schreef:
    Get out of my head.

    Stress, stress, stress.

    [ bericht aangepast op 18 maart 2015 - 20:53 ]


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ugh, je kan heus wel met ze 3'en naast elkaar fietsen -.-' Goody two shoes.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial