• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 15 maart 2015 - 22:19 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 15 maart 2015 - 22:20 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Singular schreef:
    (...)

    Mwah. Welke moeder leest z'n kind nou een gevonden boek voor zonder het eerst zelf door te lezen? Fuck logic, Hollywood. That's why. :')


    Haha, dat is waar. 8D


    Your make-up is terrible


    Zo'n deprimerend gevoel dit... en toch wordt ik elke keer weer vrolijk als ik hem zie, maar ook verdrietig en boos. Of alles Door elkaar... kan ook

    [ bericht aangepast op 17 maart 2015 - 21:56 ]


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Mail me nou gewoon teruhuuug. D:


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik wil zoooooo graag mijn haar weer laten verven :3


    In my life I had so many setbacks, but oh darling, recovery is so much better.

    Aisslin schreef:
    Ik wil zoooooo graag mijn haar weer laten verven :3


    Ik oook :c
    Maar ik ben net zo goed op weg om het weer wat levender en voller te krijgen, ik moet het niet verkloten xd

    [ bericht aangepast op 17 maart 2015 - 22:38 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dus volgens de Rijksoverheid is wiskunde op havo met een C&M profiel niet verplicht, maar moet je vanaf volgend jaar er wel examen in doen? Dus het is niet verplicht, maar wel verplicht. Ik snap er helemaal geen ruk meer van. :')


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    En toen had ik opeens 1,1k angsty Wolfstar waarvan ik geen flauw idee heb wat ik ermee moet. ;-;


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Waarom doe je altijd of van school veranderen de minste moeite kost?

    Pfft, één ding afgemaakt vandaag. Morgen moet ik echt voor de rest eens schrijven. D:


    Your make-up is terrible

    Mam, heb je wel door dat je partner je beide dochters aangerand heeft? Meerdere keren zelfs, en nóg blijf je bij hem? Vind je het echt leuk om ons nooit meer te zien?

    Run for your life.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    You need other friends than me too. :c I can't be the only one who will be there for you when I need my own space.
    I really wish the best for you, and for us.


    Ik wil een tuin vol egels

    Slapen? Neehoor, het is tijd om je leven te overdenken.

    :W

    Allemantheia schreef:
    Slapen? Neehoor, het is tijd om je leven te overdenken.

    :W

    Happens to me so many times. :l


    Ik wil een tuin vol egels

    Takamasa schreef:
    Run for your life.


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"